۱۱۵۵۴۹۴
۶۹۳۸۰
۶۹۳۸۰
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین متخصص جراحی پلک در تهران با داشتن دانش و تجربه و مهارت کافی سعی در رفع کردن افتادگی و زیبایی پلک با توجه به فرم صورت بیمار داشته باشد و بهترین نتیجه را رقم بزند.

برترین‌ها: امروزه بسیاری از افراد به دنبال متخصص جراحی پلک برای عمل های زیبایی چشم خود رفع چین و چروک هستند. انجام این عمل زیبایی سبب می‌گردد که چشم‌های شما درشت‌تر از قبل دیده شود و در نتیجه آن زیباتر شوید. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است در ذهن شما نقش ببندد این است که چگونه می‌توانید بهترین متخصص را بیابید. در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بلفاروپلاستی یا جراحی پلک با شما در میان بگذاریم و شما را در یافتن متخصص جراحی پلک راهنمایی کنیم.

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مشاوره با دکتر حمیدرضا وفایی و اطلاع از هزینه عمل افتادگی پلک همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۳۱

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

 جراحی پلک چیست؟

باید بدانید امروزه برای زیبایی بیشتر از روش‌های زیادی استفاده می‌شود. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک نیز یکی از روش‌های به روز برای زیبایی بیشتر است که با هدف  برطرف کردن پف، پوست اضافه، چین و چروک و افتادگی پلک‌ انجام می‌شود.جراحی پلک باعث جوان‌تر و شاداب‌تر شدن چهره افراد می‌شود و از طرفی مشکل کاهش میدان دید در برخی افراد نیز با استفاده از آن برطرف می‌شود.

جراحی پلک برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما نیز قصد انجام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را دارید بهتر است در ابتدا بدانید برای این جراحی کاندید مناسبی هستند یا خیر؟ در ادامه به رخی از افرادی که برای جراحی پلک گزینه مناسبی هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • افرادی پوست اضافه یا شُل در پلک‌های بالا و پایین دارند.
  • افرادی به دلیل وجود پوست شُل و افتاده در پلک‌های بالا دید مناسبی ندارند.
  • افرادی که بدلیل پف چشم ظاهر خسته‌ای دارند.
  • افرادی که دچار چروک‌های کاغذی در اطراف چشم شده‌اند.
  • افرادی که حلقه‌های سیاه یا توده‌های چربی در اطراف پلک پایین دارند.

چرا مراجعه به یک متخصص برای جراحی پلک، مهم است؟

در حالت کلی به دلیل پیچیدگی بسیار زیاد ماهیچه های آناتومی پلک این جراحی ممکن است دارای عوارضی باشد علاوه بر ان ارزیابی دقیق قبل از عمل و برنامه ریزی دقیق جراحی مدیریت عوارض نیز بسیار مهم است پس بهتر است در انتخاب متخصص جراحی پلک به شدت دقت کنند.

  • کبودی سطحی و تورم چشم
  • عدم تقارن پلک ها یکی از شایع ترین عوارض پس از عمل به حساب می آید.
  • تغییر در احساس و یا بی‌حسی مژه
  • خشکی چشم و خارش چشمها
  • حساسیت به نور شدید
  • مشکلات در بستن و باز کردن چشم‌ها، که در اینصورت جراحی گسترده‌تر خواهد بود.
  • عوارض موقت و یا دائمی در بینایی
  • عفونت و خونریزی

ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی پلک

در آخر شما باید بدانید که انتخاب صحیح متخصص جراحی پلک از مهمترین عوامل داشتن عملی بسیار خوب و موفقیت آمیز است. یک متخصص حرفه‌ای و کار بلد در هنگام عمل می‌تواند مدیریت زمان را به طور کامل انجام دهد. پس بهتر است در مورد متخصص جراحی پلک قبل از تصمیم‌گیری اطلاعاتی را کسب نمایید و پس از آن این عمل را انجام دهید تا بتوانید چهره‌ای بسیار زیبا و شاداب داشته باشید.

داشتن تحصیلات و مدرک علمی معتبر

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم برای انجام جراحی پلک باید به یک متخصص جراحی پلک مراجعه کنید. زیرا در اینصورت می‌توانید از نتیجه مثبت حاصل از جراحی اطمینان داشته باشید. یک متخصص جراحی پلک دوره پزشکی عمومی خود را به مدت 7 سال گذرانده و بعد از آن نیز به مدت 4 سال دوره جراحی عمومی را پشت سر گذاشته است. بعد از آن هم باید فوق تخصص جراحی زیبایی گرفته باشد و در زمینه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی متخصص باشد.چنین فردی علاوه بر داشتن تحصیلات لازم، تجربه و تخصص لازم را نیز داراست و می‌تواند سبب شاداب‌تر شده چهره شما شود.

داشتن تجربه و مهارت کافی در جراحی پلک

یکی از ضروری‌ترین اقداماتی که در انتخاب متخصص برای جراحی پلک افتاده باید به آن توجه داشت این است که  قبل از اقدام به جراحی، سوابق پزشک متخصصی که برای جراحی پلک انتخاب می‌کنید را بررسی کنید.متخصص جراحی پلک باید دارای تجارب به روزی باشد تا با دانش پزشکی بتواند سلامت شما را همراه با زیبایی تامین کند.

داشتن اخلاق حرفه‌ای

علاوه بر تخصص،داشتن اخلاق حرفه‌ای از جمله ویژگی‌هایی است که یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک باید دارا باشد. اطلاعات یک پزشک درباره نحوه انجام عمل افتادگی پلک و بیان دقیق آن به بیمار از جمله وظایف اصلی یک پزشکی حرفه‌ای است.

انجام جراحی پلک در کلینیک یا بیمارستان معتبر

یک پزشک متخصص باید فعالیت‌های پزشکی خود را در یک کلینیک یا بیمارستان معتبر انجام دهد تا مراجع اعتماد کافی را نسبت به جراحی بدست بیاورد. با وجود کلینیک‌های غیر تخصصی و گاها بی اعتبار، ریسک جراحی ممکن است برای افراد بالاتر برود.

استفاده از تجهیزات پیشرفته برای عمل پلک

پزشک متخصص برای حفظ سلامت بیمار و همچنین ارائه بهترین نتایج بعد از جراحی باید از تجهیزات پیشرفته برای عمل پلک استفاده کند.

آموزش کامل مراقبت‌های پس از جراحی به بیمار

بسیاری از بیماران قبل از انجام جراحی‌های پلاستیک با اقدامات قبل از عمل و مراقبت‌های بعد از آن آشنایی ندارند.یک پزشک متخصص قابل اعتماد باید این اقدامات و مراقبت‌ها را به طور دقیق به بیمار توضیح دهد تا سلامت بیمار تهدید نشود.

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

چگونه متخصص جراحی پلک را بیابیم؟

بدیهی است که انتخاب یک متخصص خوب و کاربلد می‌تواند تاثیر بسیاری بر نتیجه جراحی داشته باشد. برای یافتن بهترین متخصص لازم است ابتدا لیستی از متخصصین جراحی پلک آماده کنید. برای آماده کردن این لیست می‌توانید از دوستان خود که پیشتر جراحی پلک انجام داده‌اند و یا با جستجو در فضای مجازی کمک بگیرید. در مرحله بعد طی یک مشاوره با پزشک مطمئن شوید که انتخاب درستی انجام داده‌اید. بهترین متخصص جراحی پلک تحصیلات لازم و تجربه کافی برای انجام جراحی را دارد و همچنین می‌تواند وعده‌های واقع‌گرایانه‌ای از جراحی به شما دهد.

معرفی بهترین متخصص جراحی پلک توسط دوستان و آشنایان

همه ما خوب می‌دانیم که دوستان و آشنایان شما می‌توانند تاثیر بسیار بالایی روی انتخاب‌های شما داشته باشند.انتخاب یک فوق تخصص جراحی پلک نیز از آن دسته انتخاب‌هاییست که با کمک دوستان و آشنایان شما راحت‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود.از طرفی اگر اطرافیان شما خودشان دارای تجربه عمل افتادگی پلک  باشند می‌توانند در تصمیم‌گیری شما بسیار موثر بوده و یک متخصص خوب را به شما پیشنهاد دهند.

جستجو بهترین متخصص جراحی پلک در شبکه‌های اجتماعی

امروزه با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و گسترش ارتباطات شما می‌توانید در هر زمینه‌ای اطلاعات جمع آوری کنید. پیدا کردن یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با یک سرچ ساده در شبکه‌های اجتماعی امکان پذیر است اما باید دقت داشت باور کردن هرگونه اطلاعات در شبکه‌های مجازی بدون تحقیق و جست و جو ممکن است مشکل ساز باشد.

بررسی نمونه کارهای متخصصان جراحی پلک

برای انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلک باید گزینه‌های زیادی برای بررسی داشته باشید تا در نهایت با مقایسه آن‌ها به انتخاب بهترین گزینه بپردازید.از آنجایی که نمونه کار هر جراح معرف تخصص و مهارت اوست بهتر است برای انجام این مقایسه به بررسی نمونه کارهای هر متخصص پرداخته و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

تحقیقات محیطی در مطب پزشک متخصص

تحقیقات محیطی و مراجعه به کلینیک‌های مختلف می‌تواند در انتخاب به شما کمک ویژه‌ای بکند.برای اطمینان بیشتر از تخصص جراح، مراجعه به کلینیک او بهترین انتخاب است تا با سوابق آن آشنا شوید. 

مشاوره حضوری

در بسیاری از کلینیک‌های تخصصی یا حتی صفحه مجازی هر جراح،امکان استفاده و رزرو  مشاوره حضوری وجود دارد. در طی این جلستان شما می‌توانید به پاسخ سوال‌های خود برسید و در انتخاب خود بهتر عمل کنید.

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

مزایای جراحی پلک توسط بهترین متخصص

شما می دانید که هر جراحی دارای مزایا و معایبی می‌باشد .اما در اینجا می خواهیم در مورد مزایای جراحی پلک توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

  • یکی از مهمترین مزایای جراحی پلک این است که باعث می‌شود چشمان شما درشت تر و شاداب تر به نظر آید. همچنین باعث میشود حتی بدون آرایش، ظاهری شاداب و زیبا داشته باشید.
  • بینایی شما به خاطر پلکهای افتاده کاهش یافته و پس از انجام این عمل به طور کامل باز خواهد شد.
  • اما در آخر اعتماد به نفس شما را بسیار افزایش می دهد و کیفیت زندگی را برای شما بهبود می‌بخشد.

نکات بسیار مهم برای انجام جراحی پلک

این موضوع بسیار بدیهی است که متخصصان پلک پس از بررسی دقیق پوست و چشم شما دستوراتی را برای جراحی صادر کنند اما موضوع بسیار با اهمیت اینجا وجود دارد که می باید حتما آنها را رعایت کنید.

  • جراحی پلک همانند دیگر جراحی های زیبایی دوره نقاهتی دارد که حتماً باید شما آن دوره را طی کنید تا نتیجه مطلوب را بتوانید در صورت خود مشاهده نمایید. باید پس از انجام این جراحی به طور کامل صبور باشید تا بتوانید نتیجه عمل خود را پس از اتمام دوره نقاهت خود ببینید.
  • یک نفر را به عنوان همراه در زمان انجام جراحی تا یک روز پس از روز عمل در کنار خود داشته باشید.
  • داروهای تجویز شده را حتما به صورت منظم مصرف نمایید و حتما به توصیه‌های پزشک خود توجه کنید .
  • برای مشاهده نتیجه نهایی باید یک الی دو ماه به طور کامل صبر کنید و حداقل تا ۱۰ روز پس از انجام این نوع جراحی چشم خود را خیلی باز نگه ندارید.
  • و در آخر بهتر است متخصص را به طور دقیق و با استفاده از تحقیقاتی که انجام میدهید انتخاب کنید و پس از انجام این جراحی مشکلاتی برای چشم شما به وجود نیاید.

جراحی پلک در چه سنی انجام می‌شود؟

در حالت کلی می‌توان گفت که آن دسته از افرادی که پلک آن‌ها به صورت مادرزادی دچار افتادگی است، پس از ۱۸ سالگی می‌توانند این عمل را انجام دهند. همچنین افرادی که بر اثر کهولت سن دچار افتادگی پلک شده اند می توانند پس از ۳۵ سالگی برای درمان قطعی این مشکل به پزشک متخصص جراحی پلک مراجعه نمایند.

هزینه جراحی پلک توسط بهترین متخصص جراحی پلک

از آن جایی که جراحی پلک مستقیم روی چشم‌های شما تاثیر می‌گذارد، لازم است انجام آن را به بهترین متخصص جراحی پلک بسپارید. طبیعتا بهترین متخصص ممکن است دستمزد بیشتری برای انجام جراحی پلک بگیرد، اما می‌توانید از کم ریسک‌تر بودن جراحی اطمینان حاصل کنید. به طور کلی هزینه جراحی پلک توسط بهترین متخصص جراحی پلک می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله پلک بالا یا پلک پایین بودن جراحی، میزان تخصص متخصص جراحی پلک، هزینه‌های انجام آزمایشات لازم و هزینه کلینیک وابسته باشد.

برای آگاهی دقیق از هزینه جراحی پلک لازم است مورد مشاوره متخصص جراحی پلک قرار گیرید و سپس ایشان پس از معاینه شما و پلک‌های شما هزینه‌های جراحی را به صورت دقیق‌تر با شما در میان خواهند گذاشت.

بد نیست با دیگر بیماری‌های رایج مرتبط با پلک چشم آشنا شوید:

رایج‌ترین بیماری‌های پلک چشم

سوالات متداول

1. دوران نقاهت بعد از جراحی افتادگی پلک چقدر طول می کشد؟

معمولا افرادی که جراحی پلک می کنند پس از 10 الی 14 روز به زندگی روزمره میپردازند. نتیجه کلی پس از سه ماه به راحی قابل مشاهده است.

2. چگونه از انتخاب متخصص جراح پلک مطمئن شویم؟

می توانید نمونه جراحی های متخصص را در صفحات وب و اینستاگرام ببینید یا مراجعینی که پس از عمل به مطب مراجعه می کنند ملاقات کنید.

3. چند روز بعد از جراحی می توان آرایش پلک کرد؟

بهتر است تا 3 هفته بعد از جراحی از آرایش چشم خودداری کنید.

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

دکتر حمیدرضا وفایی

بورد تخصصی جراحی

انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

  • جراحی بینی
  • جراحی شکم و سینه
  • کاشت مو و ابرو
  • لیپوماتیک، تزریق چربی، ژل و بوتاکس

جراحی گوارش

  • جراحی لیزری هموروئید (بواسیر)، شقاق، کیست مویی و فیستول مقعدی در یک جلسه (بدون نیاز به بیهوشی و بستری)

پذیرش با هماهنگی قبلی

ساعت کاری

  • شنبه و چهارشنبه  از ساعت ۱۵ تا ۱۹
  • دوشنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶
  • همه روزه به غیر از جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۳/۳۰ و ۱۶ تا ۱۸/۳۰ پاسخگو شما عزیزان هستیم.
  • ایام تعطیل و روزهای جمعه مطب تعطیل می‌باشد.

برای مشاوره کلیک کنید.

 

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۴۲

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۳۱

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.hamidrezavafaei

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت ارتباط مستقیم با دکتر حمید رضا وفایی

۰۹۰۲۳۳۳۱۴۵۴

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

dr-vafaei.com

بهترین متخصص جراحی پلک چه ویژگی‌هایی دارد؟

سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه ۵، واحد ۵۰۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج