۱۱۵۴۹۹۳
۸۷۰۸۶
۸۷۰۸۶
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران را باید با فاکتورهای همچون نمونه کارها، رضایت مراجعین، کیفیت کاشت ابرو و پیگیری پس از آن سنجید. در این مقاله با ویژگی های یک مرکز خوب برای کاشت ابرو آشنا خواهید شد.

برترین‌ها:کاشت ابرو به یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی در سراسر ایران و به خصوص شهر تهران تبدیل شده است. افزایش محبوبیت این عمل سبب گشته که متخصصین بسیاری اقدام به انجام این عمل زیبایی کنند، اما سوال مهمی ک در ذهن هر کسی نقش می‌بندد این است که بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را چگونه بیابیم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال لازم است در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با کاشت ابرو، بهترین روش آن و هزینه آن با شما در میان خواهیم گذاشت تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف کلیک کنید.

تماس با ۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو همان پیوند ابرو بوده و فرآیندی است که در کلینیک‌های تخصصی صورت می‌گیرد. در این فرآیند که به واسطه متخصصان زیبایی انجام می شود، ابتدا موهای نرم و ریز را از کناره گوش ها برداشته شده و سپس موهای کناره گوش ها با ظرافت و دقت تمام در امتداد ابرو ها پیوند داده می شود.

کاشت ابرو یکی از روش هایی است که کاملاً طبیعی بوده و بدون استفاده از هیچگونه رنگ و مصنوعات شیمیایی، می توان به واسطه این روش بافت ابرو را همانند قبل، پر پشت و زیبا کرد.

در کاشت و ترمیم ابرو حدود سه ماه موهای پیوند زده ابرو جوانه می زنند و تقریباً ۹ ماه زمان لازم دارند تا ابروهای کاشته شده به شکل ابروی کاملاً طبیعی رشد کنند. دلیل آنکه از زمان کاشت ابرو تا رسیدن آن ها به شکل نرمال ۹ ماه طول می کشد، این است که فرآیند کاشت ابرو مثل کاشت مو بوده و رشد کردن و بزرگ شدن آن ها نیاز به زمان دارد. در واقع تمامی اصول و قواعد حاکم بر کاشت ابرو همان قواعدی است که برای کاشت مو بکار میرود. منتهی از آن جایی که ابرو نقش بسیار مهم و موثری در زیبایی چهره داشته و جایگاه آن بر روی صورت نسبت به موی سر واضح تر است از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد. به همین دلیل کاشت ابرو نسبت به مو نیاز به دقت بالا در کاشت دارد و انتخاب کلینیک کاشت ابرو از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار بوده و باید در این زمینه دقت کافی به خرج داد.

متقاضیان می توانید با انتخاب کلینیک کاشت ابرو در تهران، که یکی از بزرگترین کلینیک های کاشت ابرو در کشور می باشد از این بابت خیال خود را کاملاً آسوده نمایید. زیرا این کلنیک، یک کلینیک کاملاً تخصصی و استاندارد می باشد که با استفاده از دانش روز و بهترین روش های کاشت ابرو زیر نظر مجرب ترین متخصصان کاشت ابرو این فرآیند را انجام می دهد.

ویژگی‌های کلینیک کاشت ﺍبرو

برای شناخت یک مرکز کاشت ابرو ممتاز باید برخی از ویژگی‌های مربوط به این کلینیک‌ها را بشناسید. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

داشتن مجوز وزارت بهداشت

در بیان اهمیت این ویژگی باید گفت مجوز وزارت بهداشت مهر تاییدی روی کلینیک مورد نظر شما خواهد بود. این مجوز تخصص و دانش پزشکی و بهداشتی کلینیک را تایید کرده و خدمات آن را تضمین می‌کند.

داشتن کادر پزشکی متخصص و متبحر

بدون شک داشتن کادر پزشکی متخصص و متبحر اصلی‌ترین ویژگی کلینیک کاشت ابروی خوب است. در بسیاری از موارد صرفا داشتن تحصیلات آکادمیک کافی نیست و در کنار این تحصیلات باید به سوابق کاری و تجربه و تبحر پزشک نیز دقت کنید.

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

برخورد محترمانه و مناسب با مراجعان

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید برخورد محترمانه و مناسب با مراجعان توسط کادر درمانی کلینیک است. قبل از هرچیز باید بدانید شما به عنوان یک انسان به کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید پس باید با برخورد خوبی از جانب کادر درمانی مواجه شوید.

رعایت بهداشت و پروتکل‌های مربوطه

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک کلینیک خوب رعایت پروتکل‌ های بهداشتی مربوطه است. داشتن این ویژگی تضمینی برای سلامت شما در کنار زیبایی است.

ارائه مشاوره تخصصی در خصوص کاشت ﺍبرو

بدون شک ارائه مشاوره کامل در خصوص کاشت ﺍبرو کمک بسیار بزرگی به مراجعان خواهد کرد. در طی این جلسه مشاوره آگاهی مراجع نسبت به عمل زیبایی بالاتر خواهد رفت برای همین جراحی راحت‌تر خواهد شد.

داشتن مدیریت حرفه‌ای

اخلاق حرفه‌ای از جمله فاکتورهایی است که باید به شکل ویژه به آن توجه داشته باشید. داشتن مدیریت حرفه‌ای ویژگی بارز یک کلینیک خوب است که می‌تواند کمک بسیار بزرگی به مراجعان کند.

تجهیزات به روز و تخصصی

بعد از بررسی کامل سوابق پزشک متخصص و کادر درمانی بررسی محیط کلینیک،  تجهیزات تخصصی و به روز از جمله نکاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. استفاده از این تجهیزات میزان موفقیت در جراحی را بالاتر برده و سلامت شما را تضمین می‌کند.

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران را چگونه بیابیم؟

بعد از آشنایی با ویژگی‌های کلینیک کاشت ﺍبرو باید بدانیم چگونه می‌توان این کلینیک را پیدا کرد. راه‌های مختلفی برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

جستجو در فضای مجازی

فضای مجازی در طی چند دهه‌ی اخیر به یکی از موتورهای اصلی جست و جو تبدیل شده است. برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو نیز می‌توانید از جست‌و‌جو در فضای مجازی استفاده ویژه‌ای داشته باشید.

بررسی خدمات کلینیک

قبل از پیدا کردن بهترین کلینیک باید نوع خدمات کاشت ابرو درخواستی خود را مشخص کنید و بر اساس آن‌ها به جست و جو بپردازید.

پرس و جو از مراجعه کنندگان

اطرافیان شما می‌توانند راهنمای بسیار مناسبی برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو برای شما باشند.قطعا بین دوستان و اقوام افرادی هستند که  کاشت ابرو انجام داده اند برای همین بهتر است از آن‌ ها میزان رضایت و تجربه شان را در پیدا کردن بهترین مرکز کاشت ابرو پرس و جو کنید

بررسی نمونه کارهای کلینیک

بررسی نمونه کارهای کلینیک می‌تواند در انتخاب بهترین کلینیک به شما کمک ویژه کند. با مقایسه نمونه کار کلینیک‌های مختلف می‌توانید انتخاب راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو در تهران

برای محاسبه هزینه معقول مورد نیاز جهت کاشت و پیوند ابرو، باید هزینه های صرف شده در سه مرحله برداشت، نگهداری و کاشت ابرو در نظر گرفت. در واقع کاشت ابرو طی سه مرحله برداشت مو، نگهداری مو و کاشت مو می باشد که معمولاً جهت محاسبه هزینه کاشت ابرو نیاز است این سه گزینه مد نظر قرار بگیرد. زیرا معمولاً روش های مختلفی برای برداشت و نگهداری و کاشت ابرو وجود دارد و همین عامل باعث شده است هزینه کاشت ابرو در افراد مختلف متفاوت باشد. به این ترتیب هر چه تجهیزات مورد استفاده برای این سه گزینه مجهز تر باشد به تبع آن هزینه کاشت ابرو نیز بیشتر خواهد شد.

البته نوع کلینیک و تخصص پزشک متخصص جراحی پیوند ابرو نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت و هزینه کاشت ابرو می باشد. بهتر است متقاضیان کاشت ابرو جهت تصمیم گیری بهتر ابتدا با کلینیک کاشت ابرو در تهران مشاوره های مورد نیاز در این باره را دریافت کرده و سپس برای کاشت اقدام نمایند.

بهترین روش کاشت ابرو در دنیا کدام است؟

امروزه روش های متعددی برای کاشت ابرو در دنیا وجود دارد که در حال حاضر بهترین روش برای این منظور روش سوپر کاشت می باشد. این روش تقریبا مشابه روش کاشت مو است که می تواند بدون هیچ گونه عوارض و حتی بدون نیاز به بخیه و برش سر انجام گیرد. در این روش فولیکول ها را از طریق سوزن های مخصوص از قسمت مورد نظر برداشته و سپس آنها را در بافت ابروها پیوند می زنند. در حال حاضر روش سوپر کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو در تهران با بهترین شکل ممکن در حال انجام است. از این رو می توان با استفاده از این شیوه مورد تایید دنیا، علاوه بر کاشت ابرو، جهت درمان ریزش ابرو ها نیز اقدام کرد.

کاشت ابرو به روش سوپر کاشت توسط بهترین متخصصان کلینیک کاشت ابرو در تهران صورت می‌گیرد. بنابراین با خیالی کاملاً راحت بدون استرس از دغدغه آسیب به فولیکول های جدید می توان به این کلینیک اعتماد کرده و به ظاهری زیبا با ابروهای که دارای ماندگاری طولانی هستند دست یافت. ویژگی های کاشت ابرو نسبت به دیگر روش هایی ترمیم ابرو که امروزه معمول هست بسیار مناسب و ایده آل تر می باشد. در واقع در کاشت ابرو برخلاف هاشور و سایه و دیگر موارد مشابه هیچ نیازی به اضافه کردن رنگ های شیمیایی و مضر به بافت پوست نیست همچنین کاشت ابرو ظاهر کاملاً طبیعی تری نسبت به موارد ذکر شده دارد. به طور کلی مهمترین ویژگی های کاشت ابرو به شرح زیر است.

۱- کاشت ابرو دقیقاً با حالت ابروها همخوانی و هم خوابی دارد و کاملاً طبیعی بوده و دارای خاصیت رشد می باشد. به عبارت دیگر ابروی کاشته شده هیچ تفاوتی با ابروهای طبیعی موجود در بافت ابرو نخواهد داشت. منتهی باید پزشک متخصص هنگام کاشت ابرو به این نکته کاملا توجه داشته باشد که جهت خواب و قرارگیری ابروهای کاشته شده را بر اساس جهت گیری و خواب ابروی طبیعی باشد.

۲- نکته دوم در رابطه با زاویه قرار گیری رشد مو است در واقع زاویه قرارگیری رشد موی ابرو متفاوت با زاویه صورت می باشد. به همین دلیل پزشک متخصص باید به گونه ای ابرو را بر روی صورت بخواباند که زاویه آن کاملا طبیعی بوده و با صورت و ابرو تطابق داشته باشد. لازم به ذکر است که یکی از دلایل اصلی انتخاب موهای پشت گوش جهت کاشت ابرو نیز همخوانی داشتن زاویه قرار گیری آن ها با زاویه قرار گیری ابروها می باشد. البته پزشکی متخصص در کلینیک کاشت ابرو در تهران فولیکول های مو را با زاویه ای مناسب نسبت به پوست صورت می کارد که نتیجه این اقدام پزشک، کاملا طبیعی بودن ظاهر ابرو است.

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

سوالات متداول

1. آیا کاشت ابرو عوارض دارد؟

انجام این کار ممکن است با التهاب و خارش و سوزش همراه باشد اما این وضعیت موقتی خواهد بود و در فاصله زمانی کوتاه از بین خواهد رفت.

2. نتیجه کاشت ابرو چقدر بعد مشهود است؟

نتیجه نهایی بسته به هر فردی متفاوت است و معمولا بعد از یک دوره ریزش کاملا نمایان خواهد شد که بین 4 تا 9 ماه مشخص می شود.

3. آیا امکان اصلاح کردن ابروها پس از کاشت وجود دارد؟

بعد از ماه های اولیه و مراجعه به پزشک برداشتن ابروها امکان پذیر است.

کلینیک پوست و مو صدف

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف کلیک کنید.

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

تماس با ۰۹۰۳۵۰۱۹۰۹۳

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

clinicsadaf.com

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در تهران | ویژگی‌ها + نمونه کار

خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج