رونمایی از یک خودروی چینی با طراحی خیرهکننده
کمپانی چینی چانگان که با رونمایی از مدلهای هیجانانگیز روزهای پر سر و صدایی را سپری میکند، یک خودروی جذاب دیگر معرفی کرد. این خودرو C۳۸۵ نام دارد و مثل محصولات اخیر چانگان از طراحی بسیار جذاب و مدرنی برخوردار است؛ در کنار این، این سدان چینی به پیشرانه برقی مجهز شده و به دلیل بهره بردن از پلتفرمی جدید، اهمیتی استراتژیک برای چینیها دارد.
دیجیاتو: کمپانی چینی چانگان که با رونمایی از مدلهای هیجانانگیز روزهای پر سر و صدایی را سپری میکند، یک خودروی جذاب دیگر معرفی کرد. این خودرو C۳۸۵ نام دارد و مثل محصولات اخیر چانگان از طراحی بسیار جذاب و مدرنی برخوردار است؛ در کنار این، این سدان چینی به پیشرانه برقی مجهز شده و به دلیل بهره بردن از پلتفرمی جدید، اهمیتی استراتژیک برای چینیها دارد.
از نظر طراحی C۳۸۵ را میتوان دنبالهروی سری UNI دانست، چرا که بر اساس فلسفهای مشابه خلق شده و شباهت زیادی با اعضای آن دارد. در نمای روبرو جلوپنجره عریض و یکپارچه همه چیز را تحت تاثیر قرار داده، این جلوپنجره تزئینی است، زیرا به خاطر الکتریکی بودن پیشرانه، نیازی به رادیاتور وجود ندارد. البته روی سپر ظریف خودرو چند ورودی هوا تعبیه شده که احتمالا جریان هوا را به سمت چرخها و سیستم ترمز منتقل میکنند. این خودرو همانند شماری از مدلهای جدید به چراغهای اصلی دو تکه مجهز شده است.
در نمای جانبی قوس زیبای سقف و ادغام آن با صندوق عقب کوتاه، چانگان C۳۸۵ را مشابه خودروهای کوپه کرده است. در این نما، فرم خاص ستون C و سپر عقب، دستگیرههای در کشویی مخفیشونده و رینگهای ایرودینامیک از المانهای شاخص هستند.
در نمای عقب میتوان گفت با اتومبیلی فراتر از صنعت خودروی چین طرف هستیم! در این بخش یک اسپویلر متحرک دو تکه نصب شده که ظاهرا در سرعتهای بالا فعال میشود. در زیر این اسپویلر چراغهای سرتاسری LED با گرافیکی جذاب جا خوش کردهاند. همانند خودروهای فرمول یک، چراغ سوم ترمز نیز در قسمت میانی اسپویلر و سپر نصب شده است؛ ضمن اینکه سپر حجیم در زیر خود یک دیفیوزر عریض دارد.
متاسفانه فعلا از فضای داخلی تصاویری منتشر نشده، اما به احتمالا زیاد چانگان C۳۸۵ اشتراکات زیادی با سدان UNI-V خواهد داشت. در رابطه با پیشرانه نیز حرفی به میان نیامده، فقط میدانیم که یک پیشرانه الکتریکی وظیفه تامین نیرو را بر عهده دارد.
نظر کاربران
مرگ بر چین و روسیه
پاسخ ها
لایک
بش باد
جلو پنجره باید شکل بی ام و میشد
مثل قوطی فلزی ساخته شده توی کارگاه خونگی هست
دنا پلاس جلو پنجره وسپرش رو تغییر
بدی از این خوش فورم تر هست
متور برقی واسه سازنده ها خیلی راحت تره
ولی ایران فقط با مدل قدیمی ها حال میکنه اپشن که به سختی نصب کنند
ما مقاومت میکنیم
به این میگین طراحی خیره کننده ؟!
پاسخ ها
نخیربه پرایدمیگن
ولی هر کاری بکنن به کیفیت و خالقیت پپپرررااااییییدددد نمی رسه
جالبهفقطدرهاشانگارتصادفیه...
کاشایرانهمفرصتبدهندکهخودمونتولیدکنیم
امامتاسفانههمشماشینهایردهخارجمثلپرایدووانت
پیکان.پژو۴۰۵.و۲۰۶.و....غیرهراکپیمیکنیمومونتاژ
اونهمبدونکیفیتوقیمتهایوحشتناک
به پای تیبا نمی رسد
همینو ایران میزد کلی بهش نقد میکردید و میگفتید شبیه فلان ماشینه و ...
پاسخ ها
فعلا که ایران فقط مونتاژکاره با یک سری نهایتا اتاقهای بدترکیب جدید مثل سمند سورن که روی موتورهای قدیمی تکراری میذاره
اینا کجا هستند ما کجا فقط پراید و پژو بیچاره رو هی شکلشو عوض می کنیم پلاس هم داریم ،
هیچ خوشکل هم نیست بیشتر شبیه یه اسباب بازیه تا واقعی
دمشون گرم
هنر چینی ها زبانزده
پاسخ ها
حتما چینی سواری
ما که مستعمره ی چینیم چرا خودروی چینی قیمت مناسب نمیشه بخریم حداقل؟!دوستانی که به ما میگن غربگدا بفرماین!
پاسخ ها
به پای نیسان گاوی نمیرسه
مردشور چین ببرن
چشم بادمی هست
واقعآ درهاش انگار تصادفیه .گندش بزنن چین که درس بشو نیست.
آشغالی زیبا
واقعا قشنگه