جاباما
۱۱۴۳۳۰۴
۲ نظر
۱۱۲۰۸
۲ نظر
۱۱۲۰۸
پ

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

امروزه لمینت دندان به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های اصلاح طرح لبخند شناخته می‌شود. لمینت طلا دندان نیز امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، اما لازم است اطلاعاتی در رابطه با آن داشته باشید.

برترین‌ها: زیبایی لبخند شما تاثیر مستقیم بر زیبایی ظاهر شما دارد. از همین رو نیز مراقبت از دندان‌ها و رسیدگی به آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. یکی از بهترین روش‌های امروزی برای اصلاح طرح لبخند و به نوعی زیباسازی لبخندها، لمینت دندان می‌باشد. لمینت‌ها خود دارای انواع مختلفی از جمله لمینت‌های سرامیکی و لمینت‌های کامپوزیتی هستند، اما یکی دیگر از انواع لمینت دندان، که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، لمینت طلا می‌باشد.

لمینت‌های طلای دندان زیبایی خاص و منحصر به فردی به ظاهر لبخند شما می‌بخشند و طول عمر بسیار بالایی نیز دارند. از همین رو نیز به محبوبیت زیادی رسیده‌اند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با لمینت طلا دندان، مزایا و معایب آن، چگونگی انجام آن، طول عمر آن و هزینه آن با شما در میان بگذاریم.

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

چرا لمینت طلا؟

طلا را می‌توانیم یکی از سازگارترین آلیاژها با بدن انسان بدانیم که گزینه بسیار خوبی برای روکش و لمینت کردن دندان‌های به حساب می‌آید. احتمال حساسیت انسان‌ها به این فلز بسیار کم است و از هیمن رو نیز به محبوبیت زیادی در میان مردم و همینطور میان دندانپزشکان رسیده است. استحکام بالای آن از دیگر دلایل محبوبیت این جنس از لمینت به حساب می‌آید.

علت محبوبیت این نوع لمینت در میان دندانپزشکان، چکش خوار بودن این فلز می‌باشد. این ویژگی سبب می‌گردد که طلا به سادگی تبدیل به قطعات نازک‌تر شود و به سادگی نیز با فلزات دیگر ترکیب می‌شود.

لمینت طلا دندان چگونه انجام می‌گیرد؟

بدون شک دندان‌های تیره و پوسیده چهره فرد را ناخوشایند نشان می‌دهد. برای از بین بردن چهره ناخوشایند فرد نیاز به روکش کردن دندان می‌باشد. لمینت طلا دندان همین طور که از نامش پیداست با استفاده از طلای ۱۸ عیار انجام می‌شود.

دندانپزشکان دندان‌های پوسیده فرد را با طلا روکش می‌کنند. به این صورت دیگر امکان خوردگی دندان و یا رنگ رفتگی آن‌ها وجود ندارد. با استفاده از این کار لبخند شما زیباتر می‌شود و چیزی که در نگاه اول طرف مقابل را به شما جذب می‌کند لبخند زیبای شما خواهد بود.

مراحل انجام لمینت طلا، مشابه لمینت‌های سرامیکی می‌باشد، با این تفاوت که به جای روکش‌های سرامیکی از روکش‌های طلا استفاده می‌شود، که علاوه بر داشتن ظاهری خاص، از مقاومت و دوام بیشتری نیز برخوردارند. پس در نتیجه برای لمینت طلای دندان نیز ابتدا در مرحله اول مقداری از رویه دندان تراشیده می‌شود تا ضخامت دندان کمتر شود و سپس روکشی از جنس طلا مطابق با اندازه دندان‌های فرد، ساخته شده و روی دندان او قرار می‌گیرد. این روکش زیبایی دندان‌ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

مزایای لمینت طلا دندان چیست؟

بدیهی است که مزایای این نوع از لمینت دندان سبب محبوبیت زیاد آن در میان مردم شده است. اما شما تا چه حد از مزایای آن‌ها آگاهید؟ در ادامه به بررسی برخی از اصلی‌ترین مزایای لمینت طلا خواهیم پرداخت:

زیبایی ظاهری

یکی از مزیت‌های لمینت طلا دندان این است که در این نوع لمینت دندان‌ها رنگ طلایی به خود می‌گیرند و زیبایی آن‌ها بیشتر می‌شود.رنگ طلایی یکی از دندان‌ها در یان دندان‌های سفید دیگر می‌تواند لبخند شما را منحصر به فرد کند.

طول عمر بسیار زیاد

مزیت دیگری که این نوع لمینت‌ها با خود به همراه دارند، طول عمر بسیار زیاد آن‌هاست. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، طلا فلزی بسیار مقاوم است و می‌تواند حتی تا پایان عمر فرد نیز دوام داشته باشد. حتی هنگامی که دندان‌های دیگر پوسیده شوند دندانی که با استفاده از طلا لمینت کرده‌اید، کاملا سالم باقی می‌ماند و زیبایی و استحکام خود را حفظ می‌کند. به دلیل مزایایی که برشمردیم بهتر است تا تمامی دندان‌های خود را با استفاده از طلا لمینت کنید.

عدم خوردگی و پوسیدگی

همچنین ویژگی برتری که این نوع لمینت دارد عدم خوردگی و پوسیدگی آن است. این مزیت سبب می‌گردد که دیگر از پوسیدگی و تیرگی دندان‌تان راحت شوید و مدام به دنبال مسواک‌هایی برای سفید کردن دندان خود نباشید. رنگ طلا تغییر ناپذیر است، به همین دلیل به مرور زمان امکان رنگ رفتگی دندان‌ها وجود ندارد و این یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد دندان‌های خود را به این شکل لمینت می‌کنند.

محافظت از ریشه دندان

در امان ماندن ریشه دندان از خطر‌ها نیز یکی از ویژگی‌هایی است که با لمینت طلا دندان امکان پذیر است. طلا استحکام بسیار زیادی نسبت به ضربات متعدد و خطر‌های مختلف دارد.

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

طول عمر لمینت طلا دندان چقدر است؟

یک لمینت طلا طول عمری بین 10 تا 15 سال دارد. البته بسیاری از متخصصین بر این باورند که در صورت مراقبت صحیح از دهان و دندان، لمینت طلا دندان طول عمری تا 40 سال نیز داشته باشد. به طور کلی عوامل زیر می‌توانند بر طول عمر لمینت طلا تاثیرگذار باشند:

  • عادات و رژیم غذایی
  • جویدن ناخن
  • موادی که در ساخت لمینت مورد استفاده قرار می‌گیرند
  • دندان قروچه

هزینه لمینت طلا دندان چقدر است؟

هزینه لمینت طلا دندان بستگی به قیمت طلا دارد و همگی می‌دانیم که قیمت این فلز روز به روز در حال تغییر است، به همین دلیل هزینه لمینت طلا نیز متغیر است. همچنین قیمت لمینت طلا دندان بستگی به این دارد که چه تعداد از دندان‌های خود را می‌خواهید لمینت کنید.

بدون شک اعتماد به نفس شما ارزش این را دارد که هزینه بسیار زیادی را برای آن پرداخت کنید. پس از هزینه‌ای ناچیز لمینت دندان نباید پرهیز کنید.

زیبایی لبخند شما ارزش بیشتر از این‌ها را دارد. پیشنهاد ویژه‌ای که بسیاری از پزشکان برای شما دارند، پرداخته قسطی لمینت دندان می‌باشد و شما می‌توانید هزینه این نوع لامینیت را در چند دوره پرداخت کنید. همچنین انتخاب بهترین و حرفه ای‌ترین دندانپزشکی که بتواند این کار را برای شما انجام دهد بسیار مهم است.

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

نباید این کار را به افراد بی تجربه و ناشی از بسپارید. تماس با ما افراد ماهر و دندانپزشکان با تجربه می‌تواند، شما را در جهت داشتن لبخندی زیبا یاری کند. با تماس با این دندانپزشکان و مشورت کردن با آن‌ها جذابیت را به چهره خود بازگردانید و دندان‌هایی زیبا داشته باشید. گرفتن وقت از دندانپزشکان نیز به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین می‌تواند انجام بگیرد پس با گرفتن وقتی ویزیت به صورت غیر حضوری می‌توانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

دکتر عاطفه فراهانی - جراح و دندانپزشک

  • ایمپلنت زیبایی پروتز
  • فلوشیپ زیبایی از کانادا CA
  • دارای لابراتوار اختصاصی دیجیتال

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۶۱۳۷۲

۰۲۱-۸۸۲۷۱۵۴۹

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

dr_atefeh_farahani @

لمینت طلا دندان چیست و هزینه آن چقدر است؟

جلال آل احمد، شهرآرا، بلوار غربی، بن بست منصوری، پلاک ۳۹، طبقه ۳ و ۴

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسی خز

    • بدون نام

      ظاهراً طبق تحقیقات علمی طلا بر روی گلبولهای قرمز خون مردان اثر سوء دارد و به همین دلیل ، اسلام استفاده طلا را برای مردان حرام اعلام کرده است
      در حالیکه اثرات مثبتی در استفاده زنان از طلا نقل شده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج