۱۱۳۹۸۱۴
۵ نظر
۵۲۱۲۷
۵ نظر
۵۲۱۲۷
پ

محتوای حمایت‌شده

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی ۱۴۰۲

اگر از ساکنین تهران هستید و با حشرات موذی سر و کله می‌زنید، اصلی‌ترین راه برای رهایی از حشرات موذی، سمپاشی منزل در تهران است. هزینه سمپاشی چقدر است و بهترین مرکز سمپاشی کجاست؟

برترین‌ها: سمپاشی اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین علت شما باید این کار را زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای به انجام برسانید. اصول خاصی برای سمپاشی منزل در تهران وجود دارد، که شما برای از بین بردن انواع حشرات باید هر چه سریعتر این کار را به یک تیم ماهر و مجرب بسپارید. خاطر نشان می‌کنیم نباید از یاد ببرید که سمپاشی منزل در اولین هدف خود به سلامت اعضای خانواده مربوط است؛ چرا که بسیاری از حشرات به واسطه آلودگی خود، انواع میکروب را به محیط وارد می‌کنند. ممکن است رختخواب شما را ساس و فاضلاب منزل شما را انواع سوسک پر کند. بیماری‌هایی که از وجود انواع حشرات حاصل می‌شود را نادیده نگیرید.

منبع اصلی حشرات بین کابینت‌ها، راه آب فاضلاب و بسیاری از مکان‌های دیگر است. آن دسته از عزیزانی که به سلامتی اعضای خود و خانواده خود اهمیت می‌دهند، بدون هیچ اغراقی سمپاشی را یک موضوع کم اهمیت در نظر نمی‌گیرند.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

برای آگاهی از لزوم سمپاشی خانه‌ها مطلب زیر را بخوانید:

چرا باید در تابستان حتماً خانه را سم‌پاشی کنیم؟

خدمات قابل ارائه در سمپاشی منزل

حشره ها، آفات، موجودات موذی، پشه ها، مورچه ها و.. از جمله مشکلاتی هستند که منازل مسکونی با آن درگیرند.از بین بردن این مشکل به روش‌های خانگی و سنتی باعث هدر رفتن وقت و  هزینه صاحب خانه‌ها می‌شود برای همین بهتر است از روش‌های کارآمدتری استفاده شود. سم پاشی منزل از طرف کادر باتجربه شرکت‌های سم پاشی می‌تواند این مشکل را برای شما حل کنند.این سم پاشی گسترده می‌توانند بدون ایجاد اثرات جانبی خطرناک در از بین بردن حشرات،آفات و از بین بردن راه‌هایی برای ورود مجدد موجودات موذی به دورن ساختمان موثر باشند.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

هزینه سمپاشی منزل در تهران

عمدتا حشرات نیش می‌زنند و همین نیش می‌تواند مشکلات خاصی را به وجود آورد. محل گزش در ابتدا ورم می‌کند و شاید مشکلات و بیماری خاصی را به وجود آورد. سمپاشی منزل در تهران را می‌توانید با قیمت خاصی در نظر بگیرید. البته با توجه به نوع محل و نوع آفت قیمت برآورد می‌شود و در این میان، مساحت و زیربنای منزل نیز تاثیر بسزایی برای برآورد قیمت دارد. هر متر مربع را شما باید با یک قیمت خاص در نظر بگیرید. وابسته به نوع ترکیب مواد شیمیایی برای تولید سم شما این اختیار را دارید که به صورت اختصاصی مواد سمپاشی مخصوصی را برای استفاده سمپاشی تضمینی از ما بخواهید؛ چرا که جدیدترین روش‌ها را با استفاده از محصولات گیاهی باید مورد استفاده قرار داد. سمپاشی موریانه، سمپاشی مورچه، موش، زنبور و بسیاری از حشرات دیگر را با ترکیبات مواد آلی میتوان از یاد برد. اما برای حفظ سلامت تنفسی شما، از مواد کاملا بدون بو و گیاهی استفاده می‌شود تا به شستشوی وسایل نیز نیازی نباشد. حتی شما لازم نباشد تا منزل را ترک کنید. تمامی آفات را با سیستم سمپاشی گیاهی می‌توانید به راحتی دفع کنید.

نوع سم و مصرف آن صددرصد بر روی قیمت تاثیر واضحی می‌گذارد. سمپاشی سوسک با قیمت سمپاشی بید به طور کاملا مشخص با تفاوت بالای روبرو است؛ چراکه برخی از حشرات با سم معمولی از بین نمی‌روند و سمپاش باید از مواد قدرتمندتری استفاده کند و اینگونه است که شما باید قیمت بالاتری را نیز در نظر بگیرید. هر مکانی در منزل به سم پاشی نیاز دارد؛ چرا که شما شاید بسیاری از حشرات را در محل مشاهده نکنید.

بهترین زمان سمپاشی منزل و شرکت چه زمانی است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند بعد از مشاهده حیوانات  موذی در منزل بهترین زمان برای سمپاشی منزل فرا رسیده است.اما باید گفت در موقعیت‌های مناسب این سم پاشی موثرتر خواهد بود.به گفته بسیاری از متخصصات در فصل تابستان به دلیل بیشتر شدن حشرات و موجودات موذی بر اثر گرما بهترین زمان سمپاشی فرا میر‌سد و همچنین فصل پاییز به دلیل شروع تخم گذاری حشرات فصل مناسبی برای سمپاشی می‌باشد.

انواع سموم مصرفی در سمپاشی

قبل از اقدام برای سم پاشی منزل باید راجع روش‌های انجام این کار اطلاعات کسب کنید.اصلی‌ترین نکته در این اقدام شناسایی سموم مورد استفاده در سمپاشی است که باید با آن‌ها آشنا شوید.به طور کلی سمومی که برای سمپاشی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل سه دسته کلی هستند:

  • سم‌های مایع
  • سم‌های جامد
  • سم‌های گازی

نکته قابل توجه درباره سم‌های گازی این است که اگرچه استفاده از این سم‌ها کاربردی است اما به دلیل خطر بسیار بالای آن روی سلامت و محیط زیست استفاده‌ از آن ها ممنوع اعلام شده.

اقدامات لازم قبل از سمپاشی منزل

مصرف سموم قوی برای سمپاشی منازل خطر سمپاشی را برای ساکنان منزل بیشتر می‌کند.برای جلوگیری از بروز مشکلات بهتر است قبل از انجام سمپاشی اقدامات زیر ار انجام دهید.

  • انتقال مواد غذایی به مکانی غیرقابل نفوذ در برابر سموم
  • جمع آوری ظروف آشپزخانه و پخت و پس برای جلوگیری از آلوده شدن
  • خارج شدن از منطقه مسکونی تا زمان اتمام سمپاشی
  • با توجه به نوع سم و مقدار آن از چند ساعت تا دو روز از خوابیدن در خانه خودداری کنید

نحوه سمپاشی 6 نوع حشره و حیوان موذی

نحوه سمپاشی سوسک های ریز

سوسک‌های ریز از جمله حشره موذی هستند که با نفوذ به آشپزخانه و مواد غذایی مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند.برای سمپاشی سوسک‌های ریز از سموم قوی استفاده می‌کنند تا سوسک‌ها کاملا از بین بروند.استفاده از  گرد، محلول و یا پودرهای قابل تعلیق سمومی  در محل تردد و استراحت سوسک‌ها مثل شکاف دیوارها،شوفاژ خانه ها، پشت کابینت ها و یخچال و وسایل می‌‍تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

نحوه سمپاشی سوسک های فاضلابی

سوسک‌های فاضلابی یکی از رایج‌ترین مشکلات منازل هستند.این سوسک‌ها که جذب گرم و رطوبت می‌شونند می‌توانند ناقل بیماری‌های زیادی باشند که سلامت شما را تهدید می‌کنند.برای سمپاشی سوسک‌های فاضلابی معمولا از ژل و خمیرهای مخصوصی استفاده می‌شود که در از بین بردن این سوسک‌ها موثر هستند.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

نحوه سمپاشی ساس

ساس از موجودات موذی منازل است که معمولا در رختخواب مشاهده می‌شود.شرکت‌های سمپاشی معتبر برای از بین بردن ساس از از سموم بادوام مثل BHC استفاده می‌کنند اما بسیاری از متخصصان معتقدند استفاده از گوگرد نیز می‌تواند در از بین بردن ساس موثر باشد.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

نحوه سمپاشی موریانه

امروزه به دلیل استفاده کمتر از چوب در ساختار منازل مشاهده موریانه کمتر از دهه‌های گذشته شده است.با این حال هنوز منازل زیادی با این پدیده رو به رو  هستند. سمپاشی موریانه به روش‌های سنتی و خانگی نیز امکان پذیر است اما تماس با شرکت‌های سمپاشی و استفاده از سموم قوی‌تر می‌تواند نتیجه بهتری به شما ارائه دهد.

نحوه سمپاشی موش

موش‌ها حیواناتی هستنند که با سرد شدن هوا ممکن است به منازل شما پناه بیاوردند. در این صورت شما بهتر است با شرکت‌های خدمات سمپاشی تماس گرفته از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. شرکت‌های سمپاشی به دو صورت می‌توانند مشکل موش‌ها را برای شما حل کنند. روش‌های فیزیکی که شامله تله گذاری‌ها هستند و روش‌های شیمیایی که با استفاده از سموم فسفر دوزنگ و مزمن یا آنتی کواگولانت مثل وارفارین و راکومین انجام می‌شود.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

 نحوه سمپاشی مورچه

ورود مورچه‌ها به منازل معمولا به صورت دسته‌ای انجام می‌شود.تعداد بالای مورچه‌ها ممکن است مشکلات زیادی برای ساکنان ایجاد کند. از بین بردن مورچه‌ها استفاده از سموم گازی برای از بین بردن گسترده بسیار مناسب است.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

اقدامات لازم بعد از سمپاشی منزل

به دلیل استفاده شدن از سموم خطرناک شیمیایی در سمپاشی منازل بهتر است بعد از انجام سمپاشی اقدامات زیر را انجام دهید. 

  • مدتی از فضا فاصله بگیرید
  • در نظافت بعد از سمپاشی عجله نکنید
  • از دستکش و ماسک استفاده کنید
  • خوراکی‌ها و ظروف را بررسی کنید
  • حشرات تلف‌شده را جمع کنید
  • دوباره خودتان از آفت‌کش استفاده نکنید

لازم به ذکر است که بعد از سمپاشی منازل امکان ورود دوباره حیوانات موذی به منازل وجود دارد.

عوامل تاثیرگذار بر بهبود سمپاشی در منازل و شرکت ها

1: مدت زمان حضور حشرات موذی

اگر بعد از مشاهده حیوانات موذی در منزل خود با شرکت سمپاشی تماس بگیرید، امکان بهبود سمپاشی در منازل شما بیشتر می‌شود.

2: میزان مقاومت حشرات نسبت به سم ها

حیوانات در مواجه با سم واکنش‌های مختلفی دارند. حیواناتی که در برابر سم مقاوم‌تر هستند، کیفیت سمپاشی را کاهش می‌دهند. برای بهبود سمپاشی در این موارد بهتر است با سمپاش‌های متخصص مشورت کنید.

3: سازگاری سموم با سطوح

سمومی که برای سمپاشی از آن استفاده می‌کنید باید با سطوح منزل شما سازگاری داشته باشد. شرکت‌های سمپاشی باید برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در انتخاب سموم دقت کنند.

 4: میزان سم مصرفی

برای استفاده از سموم خطرناک باید به میزان استفاده‌ از آن‌ها دقت کنید. استفاده بیش از حد از سموم می‌تواند سلامت شما را تهدید کند. البته استفاده کمتر از سموم نیز ممکن است جوابگو نباشد برای همین بهتر است به میزان سم مصرفی توجه ویژه داشته باشید.

اعتبار شرکت برای سمپاشی منزل در تهران

زمانی که شما به یک شرکت معتبر مراجعه می‌کنید، صددرصد شرکت می‌تواند برای شما سمپاشی منزل در تهران را به صورت اصولی انجام دهد، که افراد غیرمتخصص چنانچه این کار را انجام دهند، در ترکیب سم غیر حرفه‌ای عمل میکنند و قطعا سلامتی شما را به خطر می‌اندازند. به همین دلیل سعی کنید همیشه اعتبار شرکت را یک موضوع مهم در نظر بگیرید، تا برای جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان قادر باشید این کار را به نحو احسن انجام دهید. متاسفانه حشره کش‌ها نمی‌توانند آنچنان که باید و شاید عملیات پاکسازی را انجام دهند.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

برخی از افراد بدون هیچ گونه آموزش و تبحر خاصی به انجام سمپاشی منزل میپردازند، که شما تنها یک پول اضافه را پرداخت می‌کنید و چه بسا مشکلات خاص تری سیستم تنفسی شما را تا مدت‌ها درگیر کند. همیشه اعتبار یک شرکت را بخاطر بسپارید و سعی کنید از شرکت‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر در این زمینه استفاده کنید، تا بتوانید به نحو احسن خدمات خود را به شکل قابل قبولی ارائه دهید. امروزه متاسفانه به خاطر قیمت پایین‌تر برخی از افراد به کیفیت و اعتبار یک سایت و یک شرکت توجهی ندارند که بعد از مدت‌ها متوجه اشتباه خود می‌شوند.

امحا؛ بهترین مرکز سمپاشی منزل در تهران

مطالبی که ما در این مقاله ارائه نمودیم در مورد اهمیت سمپاشی منزل در تهران است. شما با توجه به مساحت و متراژ خانه، سمپاشی تضمینی را از تیم ماهر و با تجربه ما انتظار داشته باشید. سمپاشی می‌تواند برای حفظ سلامت انسان خدمات مقرون به صرفه‌ای را ارائه دهد. نوع سم در هزینه سمپاشی تاثیر می‌گذارد. البته زمان سمپاشی را در برآورد قیمت نباید از یاد ببرید.

در حال حاضر قیمت‌های سمپاشی در تهران از ۲۷۰ هزار تومان شروع می‌شود و شما باید یک هزینه مقرون به صرفه را در نظر بگیرید. این نکته را از یاد نبرید که هر کدام از شرکت‌ها قیمت خاصی را ارائه می‌دهند و شما باید با چند شرکت تماس بگیرید تا از قیمت اصلی هرچه زودتر مطلع شوید.

سمپاشی منازل و شرکت ها در تهران | قیمت خدمات سمپاشی 1402

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق سعدی

      سلام اسم سموم حشره کش چی هست سوسک هم چه سمی باید بزنیم

    • ایرانی

      عزیزان وقت تلف نکنید در مترواتوبوسها و تاکسیها و بازار تهران شلوغ و سایر جاها سمپاشی کنید افراد خودشان منزلشان را باید بهداشتی کنن خیابانهای شلوغ پاساژها خلاصه نمای شلوغ تا کرونا کم شود

    • ابراهیم

      برای ازبین بردن موریانه ازچه سمی استفاده کنیم

    • بدون نام

      منزل پدر من ساس داره الان سه سالی میشه هرچیقدر سم پاشی میکنیم از بین نمیرن خونه نوساز بود ساکن شده هر روزم بدتر میشه چه کار کنیم

    • رحمت الله کریمی

      ساکن سبزوار خانه ام موریانه دارد سقف چوب است لطفا کمکم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج