۱۱۳۱۸۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خطیب‌زاده: درباره توافق با آژانس تصمیمی نگرفتیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر ابرازی نیست که به صورت سیاسی در اختیار یک یا دو کشور قرار بگیرد تا از آن علیه دیگر کشور‌ها استفاده سیاسی کنند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر ابرازی نیست که به صورت سیاسی در اختیار یک یا دو کشور قرار بگیرد تا از آن علیه دیگر کشورها استفاده سیاسی کنند .

سعید خطیب‌زاده در نشست خبری امروز خود به گزارش سعید خطیب زاده در نشست خبری خود گفت : هفته حقوق بشر آمریکایی یادآور نقض مکرر و شرم آور نقض حقوق بشر از سوی دولت‌های مختلف آمریکا علیه ملت ایران و ملل مختلف است .

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از این نشست در مورد تمدید توافق ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: در خصوص تمدید و عدم تمدید توافق مورد اشاره هنوز تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

وی همچنین گفت: در بحث مذاکرات وین در جایی هستیم که باید تمامی طرفین تصمیمات خود را اتخاذ کنند ، ما از نظر خودمان تصمیماتی که باید می‌گرفتیم را گرفته‌ایم و اعلام کرده‌ایم و اکنون باید طرف‌های مقابل تصمیمات خود را بگیرند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران در سطوح عالی و سیاسی موضوع و تحولات افغانستان را با جدیت و از نزدیک و با نگرانی پیگیری می کند.

وی تاکید کرد : طالبان همه‌ی افغانستان نیست و نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج