۱۱۰۶۷۱۱
۴۸۷۹۹
۴۸۷۹۹
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

مجموعه پارادایس به عنوان یکی از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران با تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا در حوزه پوست مو و زیبایی فعالیت می کند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

برترین‌ها: مو‌های زائد یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مشکلاتی است که بانوان در طول عمر خود با آن مواجهند. راه‌های مختلفی برای از بین بردن مو‌های زائد به روش های جدید به وجود امدند. شیو کردن با ژیلت و اپیلاسیون مو‌ها اصلی‌ترین روش‌هایی بودند که برای رهایی از مو‌های زائد بدن مورد استفاده بانوان و حتی آقایان قرار می‌گرفتند. اما نکته منفی این روش‌ها در این بود که پس از مدتی مو‌ها مجدد شروع به رشد می‌کردند و نتیجه دائمی از بین رفتن مو‌های زائد را با خود به همراه نداشتند. در سال‌های اخیر روش مناسب دیگری برای از بین بردن مو‌های زائد در صورت و نواحی مختلف بدن مانند سینه به میان آمده است. با این تفاوت که این روش، نتیجه طولانی‌تری دارد و مدت زمان بیشتری ماندگاری دارد و رشد مو‌های زائد را تا حد بسیار قابل توجه و زیادی کاهش داده و حتی در مواقعی موجب توقف کامل رشد آن‌ها می‌گردد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۶۵۴۵۰۰

۰۹۱۲۰۰۵۴۰۶۲

لیزر مو‌های زائد در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم رسیده است و همین موضوع نیز سبب گشته که دستگاه‌های مختلف لیزر پا به عرصه زیبایی بگذارند و کلینیک‌های زیبایی بسیار زیادی در جهان شروع به انجام فعالیت در حوزه لیزر مو‌های زائد بدن نمایند. افزایش تعداد کلینیک لیزر مو‌های زائد سبب گشته که انتخاب بهترین مرکز پوست و مو برای مردم بسیار دشوار گردد. اگر از افراد ساکن غرب تهران باشید حتما با این سوال مواجهید که بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران کدام است و چگونه می‌توانید بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد غرب تهران را بیابید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با لیزر مو‌های زائد در تمام بدن (Full body) ، عوامل موثر بر اثربخشی لیزر مو‌های زائد، ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران و همچنین هزینه لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران با شما در میان بگذاریم.

لیزر مو‌های زائد چیست؟

به طور کلی لیزرها، پرتو‌های نور قوی و پرانرژی هستند در صنایع مختلفی کاربرد دارند. یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های لیزر، استفاده از آن‌ها برای از بین بردن مو‌های زائد می‌باشد. لیزر مو‌های زائد، بدون اینکه به قسمت‌های دیگر بدن اثر بگذارد، مو‌های زائد را حذف می‌کند و رشد آن‌ها را به میزان بسیار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

پر کاربردترین لیزر‌هایی که برای از بین بردن مو‌های زائد در بسیاری از مراکز درمانی و زیبایی  به کار می‌روند، لیزر الکساندرایت و لیزر دایود می‌باشد. هر یک از این دو نوع لیزر برای کاربرد‌های مختلفی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال از لیزر الکساندرایت برای از بین بردن مو‌های زائد پوست‌های روشن استفاده می‌شود، درحالیکه لیزر دایود برای پوست‌های تیره انتخاب مناسب‌تر و نتیجه بخش تری است.

اگرچه در بسیاری از موارد لیزر مو‌های زائد سبب حذف کامل مو‌های زائد می‌شود، اما گفته می‌شود که این لیزر کاهش دائمی مو‌های زائد را در پی دارد و نه از بین بردن دائمی آن‌ها. از لیزر مو‌های زائد بیشتر برای از بین بردن مو‌های قسمت‌هایی از بدن مانند زیربغل، ناحیه بیکینی و تناسلی استفاده می‌شود. دوره درمانی لیزر معمولا بین ۴ الی ۶ جلسه می‌باشد که البته این تعداد جلسات برای افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

معرفی مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران - مجموعه پارادایس

اگر از ساکنین غرب تهران باشید و قصد اقدام برای لیزر مو‌های زائد خود را داشته باشید، قطعا یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهید بود این است که کدام مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.  مجموعه  تخصصی پوست و مو پارادایس مجهزترین مرکز زیبایی، جوانسازی، کاشت، لاغری و لیزر وا دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان است و کلیه خدمات تشخیصی و درمانی و خدمات زیبایی پوست و مو را شامل می شود.

ویژگی های مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مرکز به شرح زیر می‌باشند:

  • بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران از بهترین دستگاه‌های لیزر استفاده می‌کند. از آن‌جایی که دستگاه‌های لیزر مختلفی پا به عرصه گذارده‌اند، باید اطمینان یابید که کلینیک مورد نظر شما در غرب تهران از بهترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند. شناخته شده‌ترین تکنولوژی‌های لیزر که در بهترین مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرند، لیزر الکساندرایت، دایود و اسکلیپتون ان دی یاگ ،  می‌باشد؛ که البته توسط برند‌های مختلفی ساخته شده‌اند.
  • مجوز‌های لازم برای انجام لیزر را دارد. همچنین اپراتور‌ها در این مجموعه دوره‌های لازم را گذرانده‌اند تا به بهترین نحو خدمت رسانی کنند.
  • داشتن قیمت‌های منطقی یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران است. برخی از مراکز با ارائه خدمات با قیمت‌های پایین، مشتری‌های زیادی را جذب نموده‌اند، اما باید دقت داشته باشید که هیچ گرانی و هیچ ارزانی بی دلیل نیست. مطمئن باشید در یک مرکز لیزر با قیمت‌های پایین، اثربخشی لیزر کمتر بوده و خطرات آن نیز می‌تواند بیشتر باشد.

نحوه انجام لیزر موهای زائد در مجموعه پارادایس

بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران، در جلسه اول مشاوره‌های لازم را به شما خواهد داد و بهترین نوع لیزر برای شما را پیشنهاد خواهد کرد. عوارض و مزایای این روش از بین بردن مو‌های زائد را با شما در میان خواهد گذاشت تا با آگاهی کامل بتوانید اقدام نمایید.

لیزر موهای زائد بر روی کدام نواحی بدن و صورت انجام می شود؟

صورت: برخلاف باور عموم که تصور می‌کنند نمی‌توان برای صورت از لیزر استفاده کرد باید بگوییم می توان از این روش نوین و فوق العاده برای از بین بردن و خلاصی از موهای این قسمت به خصوص در افرادی که موهای بسیار ضخیم دارند استفاده کرد. البته هر چقدر میزان ضخیم بودن موها و تیرگی آن‌ها در صورت بیشتر باشد راحت‌تر و در جلسات کمتری از بین خواهند رفت. برخی از افراد تصور می‌کنند لیزر برای صورت می‌تواند خطرناک باشد به علت نزدیکی با چشم نباید آن را انجام داد. بهتر است شما را با این مورد آشنا کنیم که دستگاه‌های لیزر برای چشم‌ها و صورت ضرر ندارند. با این حال در اغلب کلینیک‌های معتبر اپراتورهای دستگاه از عینک‌های مخصوص استفاده می‌کنند. رفع موهای زائد صورت یک روند سریع و آسان است که در حدود ۱۵ دقیقه و تعداد ۸ الی ۱۰ جلسه می‌توان موهای صورت را از بین برد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

ناحیه‌ی بیکینی: یکی از پرطرفدارترین نقاطی از بدن که افراد و به خصوص زنان برای رفع موهای زائد استفاده می‌کنند، ناحیه‌ی بیکینی است. این ناحیه به علت موهای ضخیم و سلول های رنگدانه‌ های فولیکول مو بیشتر موجب شده تا افراد تمایل بیشتری برای از بین بردن موهای آن داشته باشند. در مورد لیزر این قسمت نیز همیشه شایعات مختلفی وجود داشته و دارد، از جمله اینکه پرتوی لیزر و کاندلا (candela) می‌تواند سبب ناباروری و سرطان در افراد شود. بهتر است بدانید دستگاه لیزر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)  بوده که تا به حال هیچ گونه گزارشی مبنی بر سرطان یا عدم باروری ارائه نشده است، از این رو شما می‌توانید به راحتی از روش برای رفع موهای این قسمت استفاده کنید.  خوشبختانه لیزر علاوه بر اینکه می‌تواند موهای ناحیه‌ی بیکینی را از ریشه مو به طور کامل و دائم رفع کند، به روشن شدن و رفع تیرگی‌های کشاله‌ی ران و بیکینی کمک شایانی خواهد کرد.

زیر بغل: استفاده از لیزر برای برای زیر بغل یکی از پرطرفدارترین روش‌ها به شمار می‌رود، چرا که این قسمت به دلیل داشتن موهای زبر زودتر به لیزر پاسخ می‌دهد. همچنین علاوه بر از بین بردن موها، ناحیه‌ی زیر بغل تیرگی خود را از دست خواهد داد و با نقاط دیگر بدن یک دست خواهد شد. درمان این قسمت نیز در حدود پنج دقیقه و طی ۸ الی ۱۰ جلسه‌ی متوالی به طول خواهد انجامید. شایعه‌ی دیگری که در مورد لیزر ناحیه‌ی زیر بغل وجود دارد سرطان غدد لنفاوی است که بسیاری از افراد از آن دوری می‌کنند. بهتر است بدانید تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر بیماری خاص و یا سرطان در مورد لیزر وجود نداشته و شما می‌توانید با خیال راحت از این روش استفاده کنید.

دست و پا: موهای دست و پاهای شما اگر حالت کرکی نداشته باشند شما می‌توانید از لیزر استفاده کنید. افرادی که دارای موهای ضخیم و تیره با پوست روشن هستند بهترین نتیجه را از لیزر خواهند گرفت، اما این بدان معنا نیست که بقیه‌‌ی افراد دیگر مراجعه کننده  نمی‌توانند نتیجه‌ی رضایت بخشی از آن بگیرند. اپراتور دستگاه با تنظیم درست نور و میزان جلسات برای شما ، می‌تواند بهترین نتیجه را ارائه دهد. همیشه دقت داشته باشید موهای کرکی با لیزر رفع نخواهند شد و احتمال گرفتن نتیجه‌ی عکس نیز وجود دارد. دقت داشته باشید لیزر قسمت پاها مدت زمان زیادی نسبت به بقیه‌ی نقاط بدن به خود اختصاص می‌دهد چرا که قسمت اعظمی از بدن را تشکیل می‌دهد و زمان زیادی نیاز دارد.

چه عواملی بر اثر بخشی لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر تاثیرگذار است؟

شاید برایتان سوال باشد که چه عواملی می‌توانند بر از بین بردن مو‌ها در مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران تاثیرگذار باشند. در پاخ باید بگوییم که عوامل مختلفی بر اثربخشی این روش تاثیرگذارند. برخی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار به شرح زیر می‌باشند:

  • دستگاه لیزری که در مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران برای از بین بردن مو‌های زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دستورالعمل‌هایی که برای از بین بردن مو‌های زائد در کلینیک لیزر مو‌های زائد در غرب تهران اجرا می‌شود.
  • تجربه تیم درمانی و اپراتور‌های مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران و اعتباری که مجموعه لیزر مو‌های زائد در غرب تهران دارد.
  • خصوصیات فردی متقاضی از جمله رنگ پوست، جنس و رنگ مو‌های زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران را چگونه بیابیم؟

برای یافتن بهترین مرکز لیزر موهای زائد تنها کافیست ویژگی‌های گفته شده را در نظر بگیرید. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند که پس از بررسی مراکز مختلف، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. راه دوم برای تشخیص بهترین مرکز لیزر در غرب تهران این است که از نزدیکان خود پرس و جو کنید و از آن‌ها بخواهید رد صورت اطلاع داشتن، شما را رهنمایی کنند.

هزینه لیزر مو‌های زائد در بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در غرب تهران چقدر است؟

هزینه لیزر مو‌های زائد می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله دستگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین میزان مهارت و تخصص اپراتور‌ها ، شات لیزر و تکنسین لیزر وابسته باشد. اگرچه در حال حاضر کلینیک‌های مختلف، قیمت‎های متنوعی را در نظر گرفته‌اند، اما بهترین کلینیک لیزر مو‌های زائد در غرب تهران قیمتی منطقی را پیشنهاد می‌دهد. هزینه لیزر مو‌های زائد در هر جلسه به صورت جداگانه دریافت می‌شود و هزینه آن می‌تواند بسته به قسمتی که قصد از بین بردن مو‌های زائد آن را دارید، متفاوت باشد.

مجموعه پارادایس

انواع دستگاه های روز دنیا مطابق با رنگ پوست و نوع تایپ پوستی

دکتر پوست بعد از ویزیت پوست بدن شما،  بهترین پیشنهاد  رفع موهای زائد بدن با دستگاه مناسب به شما  میدهد.

  • دستگاه لیزر الکس‌کندلا۲۰۲۰
  • دستگاه لیزر آپجی پلاس
  • دستگاه لیزر الیت پلاس

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۶۵۴۵۰۰

۰۹۱۲۰۰۵۴۰۶۲

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

نمونه خدمات را از اینستاگرام دنبال کنید.

@paradise.skincenter

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

برای مشاوره در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۱۲۰۰۵۴۰۶۲

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

shelaser.com

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + ویژگی های مهم

تهران، سعادت آباد، سرو شرقی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج