۱۰۹۸۳۱۷
۹ نظر
۷۴۵۶۹
۹ نظر
۷۴۵۶۹
پ

محتوای حمایت‌شده

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

دوره آموزشی کاشت ناخن یک دوره کسب مهارت است که در طی آن می‌توانید یکی از درآمدزاترین مهارت‌های زیبایی را بیاموزید. برای آشنایی با این دوره در ادامه با ما همراه باشید.

برترین‌ها: لاک‌های خوشرنگ و داشتن ناخن‌های مرتب می‌توانند تاثیر بسزایی بر زیبایی دستان بانوان داشته باشند. روش‌های مختلفی برای مرتب کردن ناخن‌ها و زیباسازی آن‌ها وجود دارد. یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای داشتن ناخن‌های مرتب و زیبا، کاشت ناخن می‌باشد. کاشت ناخن امروزه به روش‌های مختلفی انجام می‌پذیرد و افزایش محبوبیت آن در میان بانوان سبب گشته است که افراد بسیاری اقدام به شرکت در کلاس‌های آموزش کاشت ناخن نمایند.

کاشت ناخن می‌تواند یکی از درآمدزاترین مشاغل برای بانوان باشد. پس اگر به این حوزه علاقه دارید می‌توانید اقدام به شرکت در دوره آموزشی کاشت ناخن نموده و مهارت‌های لازم را فرا گیرید. شاید بسیاری از شما از علاقه‌مندان این حوزه باشید، اما برایتان سوال باشد که کدام آموزشگاه می‌تواند گزینه مناسبی برای فراگیری این مهارت درآمدزا باشد. پیش از ثبت نام در یک آموزشگاه کاشت ناخن، بهتر است ابتدا با مراحل آموزش کاشت ناخن آشنا شوید و سپس با آگاهی کامل اقدام به انتخاب بهترین آموزشگاه کاشت ناخن نمایید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با کاشت ناخن، ابزار مورد نیاز برای کاشت ناخن، دوره آموزشی کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن، ویژگی‌های بهترین آموزشگاه کاشت ناخن و همچنین هزینه شرکت در دوره‌های آموزشگاه کاشت ناخن با شما در میان بگذاریم.

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

جهت شرکت در دوره‌ی کاشت ناخن مونا یزدانی همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

کاشت ناخن چیست؟

بسیاری از بانوان بنا به دلایل مختلفی ممکن است از ظاهر یا کیفیت ناخن‌های خود رضایت نداشته باشند. ناخن‌های برخی بانوان بنا به دلایلی از جمله شکننده و ضعیف بودن دچار آسیب می‌شوند و همین آسیب‌ها ممکن است ظاهر ناخن‌ها و در نتیجه ظاهر دست‌های بانوان را تحت تاثیر قرار دهد. همین دلایل می‌توانند سبب گردند که بانوان اقدام به کاشت ناخن کرده و ظاهر ناخن‌های خود را اصلاح کنند.

افزایش محبوبیت کاشت ناخن در میان مردم سبب گشت که متخصصین بسیاری اقدام به فعالیت در این عرصه نموده و همچنین افراد بسیاری نیز اقدام به کسب مهارت‌های لازم برای ورود به این عرصه نمایند. بدون شک امروزه یکی از درآمدزاترین مشاغل برای بانوان، کاشت ناخن می‌باشد و این امر سبب رونق بازار و کسب و کار آموزشگاه‌های کاشت ناخن و دوره آموزشی کاشت ناخن شده است. اما سوال این است که کدام آموزشگاه کاشت ناخن می‌تواند گزینه مناسبی بوده و برای فراگیری مهارت‌های کاشت ناخن قابل اعتماد باشد. موضوع اصلی این مطلب نیز همین موضع خواهد بود. اما پیش از هر چیزی لازم است اطلاعات دیگری داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

چرا باید در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن شرکت کنیم؟

کاشت ناخن یکی از درآمدزاترین شغل‌های حال حاضر به حساب می‌آید و به همین خاطر نیز شرکت در دوره آموزشی کاشت ناخن می‌تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. البته لازم است بدانید که هر آموزشگاهی نمی‌تواند مهارت‌های لازم را به بهترین شکل ممکن به شما منتقل کند و برای یادگیری مهارت‌های زیاد با کیفیت بالا نیاز دارید که در دوره‌های یک آموزشگاه کاست ناخن خوب شرکت کنید.

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

مراحل آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن

شما برای یادگیری مهارت‌های لازم کاشت ناخن لازم است مرحله به مرحله و گام به گام پیش بروید.در ادامه با این مراحا آشنا شده و به آن‌ها می‌پردازیم.

آشنایی با ابزار کاشت ناخن و کاربردهای آن‌ها

یادگیر مهارت کاشت ناخن مانند هر مهارت دیگری نیازمند ابزاری است که قبل از شروع دوره کاشت ناخن باید به آن توجه داشت.سوهان برقی و معمولی،انواع پودر برای کاشت ناخن،قلمو و دیگر ابزارهای تخصصی برای کاشت ناخن باید قبل از شروع آموزش توسط هنرجو تهیه شود چرا که در سالن زیبایی و مرکز آموزشی معتبر این ابزار در اختیار هنرجو قرار نمی‌گیرد. بهتر است برای شناخت ابزار و انتخاب بهترین نوع آن‌ها قبل از دوره تحقیقات لازم را حاصل نمایید.

آشنایی با انواع روش‌های کاشت ناخن

هنرجوها بعد از تهیه ابزار و وسایل مورد نیاز برای آموزش،دوره خود را با آشنایی با انواع روش‌های کاشت ناخن آغاز می‌کنند.بنا بر نحوه آموزش و طول دوره‌ی آموزشی،تعداد آموزش انواع روش‌های کاشت ناخن گشترده‌تر است اما به طور کلی روش‌های تیپ ناخن،فرمر، کاشت ناخن با ژل و پودر از جمله انواع روش‌عای کاشت ناخن هستند که در دوره‌های آموزشی آموزش داده می‌شوند.

آشنایی با لاک زدن و چند مدل طراحی ناخن

از جمله ابتدایی‌ترین آموزش‌های دوره‌های کاشت ناخن، آموزش  لاک زدن و چند مدل طراحی ناخن است که قبل از روش‌های پیشرفته مانند مانیکور به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

آموزش ترمیم و ریموو کاشت ناخن

بعد از آموزش کامل کاشت ناخن و انواع روش‌های آن، نوبت به آموزش ترمیم و ریموو کاشت ناخن می‌رسد که از جمله آموز‌ش‌های نهایی برای گرفتن مدرک کاشت ناخن است.

ابزار مورد نیاز برای شرکت در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن

بدیهی است که شما برای یادگیری هر مهارتی نیاز به ابزار و وسایل مخصوص آن حرفه خواهید داشت. کاشت ناخن نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما برای شرکت در دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه کاشت ناخن ملزم به تهیه این لوازم مورد نیاز هستید. برخی از اصلی‌ترین ابزار‌های مورد نیاز برای شرکت در دوره‌های یک آموزشگاه کاشت ناخن به شرح زیر می‌باشد:

  • سوهان برقی و دستی
  • ست سر سوهان‌های مختلف
  • عقب‌زن
  • نیپر
  • قلم‌های مختلف از جمله قلم وان بال، تخت، کار با ژل
  • کاتر تیپ ناخن
  • فرمر
  • ابزار‌های مورد نیاز برای طراحی ناخن از جمله قلم طراحی، کروم، فویل، ژل طراحی، نگین و اکلیل

آیا بعد از شرکت در دوره‌ های آموزشی کاشت ناخن، به یک فرد متخصص تبدیل می‌شویم؟

با شرکت در دوره‌های آموزشی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن می‌توانید این حرفه را به صورت کاملا اصولی و صحیح یاد بگیرید. در نتیجه یادگیری اصولی نیز، متخصص شدن در این مسیر برایتان ساده‌تر خواهد بود. البته که تجربه کاری می‌تواند بر تخصص شما اثر بگذارد، اما مهم‌ترین عامل حرفه‌ای شدن در این شغل، یادگیری از روش صحیح است. پس پیش از هرچیزی مطمئن شوید که آموزشگاه انتخابی شما شرایط لازم برای بهترین گزینه بودن را دارد. 

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

برای یادگیری مهارت‌های لازم برای کاشت ناخن دو راه اصلی پیش روی شماست. اولین راه این است که از یک فرد خبره به صورت خصوصی مهارت‌ها لازم را فرا بگیرید و راه دوم شرکت در دوره‌های آموزش کاشت ناخن می‌باشد. هر دو روش به نوبه خود می‌توانند مزایای منحصر به خود را داشته باشند، اما معمولا آموزشگاه‌های کاشت ناخن امکانات بیشتری را در اختیار هنرجویان خود قرار می‌دهند و معمولا اساتید خبره‌ای برای آموزش مهارت‌های لازم در نظر می‌گیرد.

در یک آموزشگاه کاشت ناخن می‌توانید مهارت‌های بسیاری از جمله کاشت ناخن معمولی، کاشت ناخن ژله‌ای، انواع مانیکور و پدیکور، ژلیش ناخن و ترمیم ناخن را فرا گیرید. البته یادگیری برخی از این مهارت‌ها نیازمند شرکت در دوره‌های مختلفی می‌باشد. برخی دیگر از مهارت‌هایی که در یک آموزشگاه کاشت ناخن، آموزش داده می‌شوند به شرح زیر هستند:

  • سوهان کشی اصولی ناخن
  • ایجاد قاب برای ناخن
  • انواع دیزاین ناخن
  • صدف‌سازی ناخن

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

مطلب پیشنهادی:

با اصطلاحات متخصصان ناخن آشنا شوید! دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

بهترین مرکز آموزشی کاشت ناخن کدام است؟

حال که با نکات اولیه آموزش کاشت ناخن آشنا شدید وقت آن رسیده که یک آموزشگاه خوب و معتبر در این زمینه بیابید و اقدام به ثبت نام در دوره‌های آموزشی آن نمایید. برای اینکه بتوانید بهترین آموزشگاه کاشت ناخن را بیابید می‌توانید در گام اول از دوستان و آشنایان‌تان که در دوره‌های کاشت ناخن شرکت کرده‌اند پرس و جو کنید و سپس اقدام به تحقیقات بیشتر درباره آموزشگاه کاشت ناخن مورد نظر نمایید.

در این مطلب کار را برای شما ساده‌تر کرده‌ایم و یکی از بهترین آموزشگاه‌های کاشت ناخن را به شما معرفی می‌کنیم. پیش از معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن، بهتر است بدانید که یک آموزشگاه خوب در حوزه خدمات ناخن چه ویژگی‌هایی دارد؟ برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین آموزشگاه کاشت ناخن به شرح زیر می‌باشند:

  • آموزش انواع روش‌های کاشت ناخن
  • داشتن اساتید خبره و متخصص در حوزه کاشت ناخن
  • در دسترس قرار دادن لوازم مورد نیاز کاشت ناخن
  • آموزشگاه تمیز و مرتب
  • هزینه‌های مناسب دوره‌ها
  • اعطای مدارک معتبر و بین‌المللی
  • پشتیبانی قوی و رفع اشکالات
  • آموزش کاشت‌های ژورنالی

بیشترین کارایی کاشت‌های ژورنالی مهارت و تجربه مدرس و ناخنکار، درک درست از زاویه‌ها و فرم‌ها، سوهان کشی اصولی و موادگذاری صحیح می‌باشد.

کاشت‌های ژورنالی این کمک را می‌کنند که با درک و شناخت موارد بالا بتونید کاشت‌های سالنی و ساده را نیز به خوبی انجام دهید.

تعداد جلسات دوره‌ها در دوره آموزشی کاشت ناخن

تعداد جلسات دوره‌های کاشت ناخن می‌تواند به شرایط مختلفی وابسته باشد. اینکه شما قصد یادگیری چه بخش‌هایی از کاشت ناخن را داشته باشید می‌تواند سبب کمتر یا بیشتر شدن تعداد جلسات شما شود. از سویی روند آموزش در آموزشگاه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمی‌توانیم تعداد جلسات ثابتی را مشخص کنیم. ممکن است یادگیری شما در 4 جلسه انجام شود و یا حتی تا 10 جلسه نیز ادامه‌دار باشد.

هزینه شرکت در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن

هزینه دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه کاشت ناخن، بنا به عوامل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال هزینه شرکت در این دوره‌ها در شهر تهران می‌تواند بیشتر از هزینه در شهر‌های دیگر کشور باشد. از سویی دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه کاشت ناخن معمولا دارای دو دسته‌بندی مبتدی و پیشرفته می‌باشد، که به طبع شرکت در هر یک از این دوره‌ها می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد.

آموزشگاه و سالن زیبایی مونا یزدانی

  • خدمات رنگ و مش، لایت، آمبره، بالیاژ، سامبره
  • کراتین و احیا مو
  • صافی و بوتاکس، پروتئین تراپی، ویتامینه مو
  • احیا حریری کردن مو‌های آسیب دیده (کراتین، ریباندینگ، ارگان کمپلکس و پلکس تراپی)
  • هیر اکستنشن با موی طبیعی و مصنوعی
  • شینیون‌های مدرن و بافت‌های ژورنالی و انواع بافت و دیزاین مو
  • براشینگ حرفه‌ای و مجلسی

برای اطلاع از هزینه‌های آموزش و مشاوره کلیک کنید.

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

جهت مشاوره و رزرو وقت همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید نمایید.

monayazdani_beautycenter@

دوره آموزشی کاشت ناخن صفر تا صد

گیشا بالاتر از خیابان شهابی (خ ۲۸) پلاک ۲۱۹ طبقه اول

سوالات متداول

آیا بعد از آموزش مدرک رسمی می گیریم؟

اگر مدرک فنی حرفه‌ای نیاز دارید، باید امتحان فنی حرفه‌ای را انجام دهید و برای مدرک بین المللی با امکانات مرکز آموزشی در ارتباط باشید.

حداقل هزینه آموزش چقدر است؟

برای گذراندن دوره و خرید وسایل حداقل باید بین 8 تا 10 میلیون تومان کنار بگذارید.

آیا می توان این دوره را آنلاین تهیه کرد؟

دوره های آنلاین وجود دارد اما برای مسلط شدن بهتر است در کلاس های حضوری یا دست کم رفع اشکال شرکت کنید.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضوان

      خیلی شرایطش خوبه
      خیلی هم درآمد داره
      فقط پیدا کردن مدل سخته

      پاسخ ها

      • حسن قلی

        تودیوارآگهی. بده رايگان زیادهست

      • بدون نام

        رضوان نمازت چی میشه غسلت چی میشه.مگه تاکی زنده هستی فردا ازت نمازمیخان بعد چیکارمیکنی رضوان رضوان خدا منتظرته خرابش نکن

    • بدون نام

      کو پس هزینه اش ؟؟؟؟

    • بدون نام

      انگار ناخن سگن حالم بهم میخوره

      پاسخ ها

      • الناز

        دقیقا من خودم 18سالمه ولی اینقد بدم میاد اصلا ناخن نمیکارم

      • بدون نام

        پاسخ الناز خانم : این اقتضای سنته صبر کن چند سال دیگه شرایط شما هم تغییر میکنه

    • بدون نام

      ی کمم به فکر ما مردا باشید با این اوضاع گرونی به خدا توان پرداخت همچین هزینهایی دیگه نداریم دلمون میخواد بهترینارو برای همسرامون تهیه کنیم ولی خب شرایطس نیست وقتی میبینیم و نمیتونیم انجام بدین بیشتر کمرمون خم میشه به ما هم فکر کنید

    • ناشناس

      از لحاظ شرعی مشکل داره که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج