۱۰۸۰۰۵۲
۶۵۴۷۰
۶۵۴۷۰
پ

محتوای حمایت شده

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

پیش از اینکه اقدام به خرید سرویس خواب نمایید بهتر است با انواع مدل‌های سرویس خواب آشنا شوید و با آگاهی نسبت به خصوصیات هر یک از آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

سرویس خواب یکی از اصلی‌ترین اجزای هر اتاق خواب به حساب می‌آید که زیبایی آن تاثیر بسزایی بر روی زیبایی اتاق دارد. یکی از مهم ترین لوازم منزل که وجود آن در اتاق خواب ضروری به شمار می رود سرویس خواب است. سرویس خواب با توجه به ویژگی ای که دارد، برای ایجاد محیطی ایمن و ارامش بخش تعبیه شده است تا استرس روزانه را از بدن شما خارج کند، سرویس خواب باید کیفیت بالایی داشته باشد، سر و صدا ایجاد نکند، موریانه و حشرات موذی آن را تخریب نکند، باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نشود و به راحتی شکسته و خراب نشود.

راهنمای خرید سرویس خواب می‌تواند کمک عظیمی به شما در انتخاب مناسب‌ترین سرویس خواب نماید. پیش از اینکه اقدام به خرید سرویس خواب نمایید بهتر است با انواع مدل‌های سرویس خواب آشنا شوید و با آگاهی نسبت به خصوصیات هر یک از آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

هر سرویس خواب دارای ۵ جزء تشکیل دهنده اصلی می‌باشد. تخت خواب یک نفره یا دونفره، آینه، میز آرایش، صندلی و کمد اجزای تشکیل دهنده هر سرویس خواب می‌باشند. البته در برخی سرویس خواب‌ها ممکن است این اجزاء کم و زیاد شوند، اما اصلی‌ترین جزء سرویس خواب تخت خواب است که مکمل اصلی آن یک تشک خوشخواب و مناسب است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با سرویس خواب، انواع سرویس خواب، نکات مهم در خرید آن و همچنین بهترین تولید کننده و فروشنده در این حوزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

برای مشاوره و مشاهده محصولات بالسا روی وب سایت کلیک کنید.

balsachoob.com

سرویس خواب چیست؟

یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین عناصر بر روی دکوراسیون اتاق خواب، سرویس خواب می‌باشد. سرویس خواب‌ها در گذشته تنها به صورت تخت‌های یک نفره و دو نفره تولید و عرضه می‌شدند، اما با افزایش محبوبیت آن‌ها در میان مردم، اجزای دیگری نیز به سرویس خواب اضافه شدند. اجزای اضافه شده با تخت خواب کاملا ست بودند و جلوه بسیار زیبایی به محیط اتاق می‌بخشیدند.

هر سرویس خواب عموما از ۵ جزء اصلی تشکیل می‌شود. تخت خواب یک نفره یا دو نفره، آینه، میز آرایش، صندلی و کمد اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب به حساب می‌آیند و در کنار آن پاف یا صندلی هم جز اجزا فرعی در سرویس خواب محسوب میشوند. در برخی از سرویس خواب‌ها ممکن است اجزای اصلی کم و زیاد شوند، اما تخت خواب یک نفره یا دو نفره را می‌توانیم جزء جدایی ناپذیر هر سرویس خواب بدانیم.

هر سرویس خواب اگر به درستی انتخاب شود، علاوه بر تضمین راحتی فرد می‌تواند تاثیر چشمگیری بر دکوراسیون و اندازه اتاق داشته باشد. از همین رو بهتر است پیش از انتخاب سرویس خواب مناسب خود، ابتدا با انواع مدل‌های سرویس خواب آشنا شوید و سپس نکاتی در رابطه با خرید سرویس خواب بدانید تا خرید موفق‌تری را تجربه کنید.

سرویس تخت خواب به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • تخت خواب دو نفره
  • تخت خواب تک نفره
  • تخت خواب دو طبقه
  • تخت نوجوان
  • تخت نوزاد

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

اجزای اصلی سرویس خواب

یکی از مهم ترین ابزاری که در اتاق خواب ها به کار می رود سرویس خواب است و انتخاب نوع سرویس خواب اتاق بستگی به چیدمان و سلیقه شما دارد. ممکن است هر کدام از اعضای خانواده سلیقه متفاوتی برای دکوراسیون اتاق خواب داشته باشند. ولی باید در نظر داشته باشید که اتاق خواب یک فضای شخصی است که باید کاملا طبق روحیه و سلیقه فرد چیده شود. اتاق خواب جایی است که قرار است فرد در آن به استراحت کردن بپردازد. پس بهتر است رنگ دیوارها و نوع وسایل و همچنین تشکی که روی تخت قرار دارد از نهایت راحتی برخوردار باشد و دقت زیادی برای خرید و چیدمان صرف شود. 

همانطور که گفته شد سرویس خواب یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌ دهنده اتاق خواب است که باید در انتخاب آن دقت کرد. برای آشنایی با سرویس خواب باید گفت به طور کلی اجزای اصلی سرویس‌های خواب شامل موارد زیر است:

  • تخت خواب
  • تشک
  • پاتختی
  • میز آرایش
  • صندلی میز آرایش
  • پاف نشیمن
  • فایل کشو
  • کفی تخت خواب

انواع سرویس خواب

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، آشنایی با انواع سرویس خواب و و مدل‌های آن می‌تواند منجر به داشتن انتخاب بهتر و خرید موفق‌تر در این زمینه شود. به طور کلی سرویس خواب‌ها دارای ۳ نوع اصلی کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن و مینیمال می‌باشند. هر یک از این انواع دارای زیبایی‌های منحصر به خود هستند و به نوبه‌ی خود طرفداران بسیار زیادی دارند. در ادامه این ۳ نوع از مبلمان را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد:

  • سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک نوعی از سرویس خواب است که در آن از طراحی‌ها و رنگ‌های غنی و جذاب و یراق آلات استفاده شده است و به نوعی حالتی رسمی به اتاق می‌بخشد. سرویس خواب نوع کلاسیک علاوه بر ظاهر لوکس و زیبایی که دارد، دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشد که همین موضوع سبب افزایش محبوبیت آن در میان مردم گردیده است.

در تولید سرویس خواب‌های کلاسیک از چوب‌های طبیعی مانند چوب راش و چوب گردو استفاده می‌شود و همین سبب می‌گردد که این چوب‌های طبیعی حس طبیعت و سرزندگی را به فرد ببخشند. به طور کلی می‌توان گفت که سرویس خواب‌های مدل کلاسیک گزینه بسیار مناسبی برای افراد سخت‌پسند می‌باشد. زیرا با هر نوع نورپردازی و رنگ‌آمیزی قابل انطباق بوده و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگاه دارد.

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

  • سرویس خواب نئوکلاسیک

مدل نئوکلاسیک سرویس خواب‌ها به نسبت مدل‌های کلاسیک ساده‌تر هستند و در آن‌ها از جزئیات و تزئینات کمتری استفاده شده است. سبک نئوکلاسیک در انواع سرویس خواب را می‌توانیم ما بین سبک مدرن و سبک کلاسیک بدانیم، زیرا مدل‌های نئوکلاسیک نه از جزئیات و تزئینات مدل‌های کلاسیک بهره‌ای برده‌اند و نه مانند مدل‌های مدرن ساده و خطی هستند.

قرار دادن سرویس خواب نئوکلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند دست شما را در انتخاب سایر المان‌های دکوراسیون باز بگذارد. زیرا در صورت خرید این نوع سرویس خواب ساده‌تر می‌توانید هم از المان‌های مدرن استفاده کنید و هم تزئینات و رنگ‌های سبک کلاسیک را در دکوراسیون اتاق خود بگنجانید.

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

اگر از آن دسته افرادی هستید که در تمام زمینه‌ها تعادل را رعایت می‌کنید و نه به سادگی سبک مدرن علاقه دارید و نه شلوغی‌ها و تزئینات سبک کلاسیک را می‌پسندید، بهترین گزینه برای شما خرید سرویس خواب نئوکلاسیک می‌باشد.

  • سرویس خواب مدرن و مینیمال

سرویس خواب‌ها در سبک مدرن و مینیمال معمولا بسیار ساده بوده و رنگ‌های روشن دارند. هیچگونه تزئیناتی در این مدل از سرویس خواب به چشم نمی‌خورد و این مدل‌ها معمولا بسیار ساده و خطی هستند. مدل‌های مینیمال نسبت به مدل‌های مدرن نیز از سادگی بیشتری برخوردارند و معمولا در دکوراسیون‌هایی با رنگ‌های روشن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از خطوط موازی در طراحی سرویس خواب مدرن سبب گشته است که قرار دادن آن‌ها در دکوراسیون جلوه‌ای لوکس و زیبا به فضای داخلی اتاق ببخشد. رایج‌ترین رنگ‌هایی که در مدل‌های مدرن سرویس خواب استفاده می‌شوند رنگ‌های سفید و طوسی هستند به همین خاطر نیز ایجاد تناسب این رنگ‌ها با سایر اجزای دکوراسیون ساده‌تر می‌باشد.

معمولا سرویس خواب‌های مدرن و مینیمال قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌های سرویس خواب دارند. همین موضوع را نیز می‌توانیم یکی از دلایل محبوبیت این مدل‌ها بدانیم. در ضمن برای ساخت سرویس خواب علاوه بر چوب طبیعی میتوان از ام دی اف با پوشش ملامینه یا هایگلاس هم استفاده کرد.

نکات مهم و راهنمای خرید سرویس خواب

نکته بسیار مهم این است که تخت خواب از نظر فیزیکی باید کاملا استاندارد و مناسب شما باشد چون اگر این طور نباشد بعد از اینکه مدتی از آن استفاده کردید دچار کمر درد و سردرد می‌شوید و نمی‌توانید خواب راحتی را روی آن داشته باشید. 

برای خرید سرویس خواب می‌توانید از دو طریق خرید حضوری و خرید اینترنتی اقدام نمایید. در خرید‌های حضوری قادر به بررسی کالا از نزدیک هستید، اما برای خرید‌های اینترنتی لازم است اطمینان یابید که فروشگاه اینترنتی مورد نظر معتبر بوده و کالا‌های آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند. برای خرید سرویس خواب به نکات زیر توجه داشته باشید:

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

انتخاب مواد اولیه به کار رفته در سرویس خواب

نکته مهمی که قبل از هر چیز باید به آن توجه داشته باشید، جنس به کار رفته برای سرویس خواب است، به طور کلی تولید کنندگان از ۴ ماده ی اصلی و رایج  برای ساخت سرویس خواب استفاده می‌کنند که عبارتند از چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز. انتخاب این جنس در حوزه سلیقه‌ی افراد ممکن است متنوع باشد اما جنس به کار رفته برای مواد اولیه سرویس خواب رابطه مستقیمی با کیفیت و هزینه آن نیز دارد.

جنس مرغوب و با کیفیت مواد اولیه

انتخاب جنس مرغوب و با کیفیت برای سرویس خواب اهمیت بسیاری دارد، زیرا در ماندگاری و کارکرد تخت خواب تاثیرگذار است. سرویس خواب و تخت خواب نباید به گونه‌ای باشد که بعد از مدتی استفاده از آن، فرسوده شود یا هنگام غلتیدن صدای آزاردهنده بدهد. این موضوع باعث مختل شدن خواب شما می‌شود.

اگر قصد تعویض مداوم سرویس خواب خود را ندارید بهتر است انتخابی انجام دهید که بتوانید در طول مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. به همین دلیل استفاده از جنس مرغوب و با کیفیت در مواد اولیه سرویس خواب مورد توجه است.

بعد از خرید سرویس خواب مناسب لازم است برای این تخت خواب تشکی خریداری کنید که کاملا ایمن باشد یعنی هم ضد حریق باشد و هم از نفوذ حشرات و آب به داخل آن جلوگیری شود.

لوازم جانبی سرویس خواب

سرویس‌های تخت‌ خواب بر اساس تعداد و نوع لوازم جانبی باهم متفاوت هستند. برای داشتن انتخاب صحیح در خرید سرویس خواب باید به وسایل جانبی سرویس خواب توجه کنید و بر اساس نیاز اصلی و مساحت اتاق خواب تصمیم بگیرید.

سرویس خواب مناسب اتاق کوچک

انتخاب سرویس برای اتاق‌هایی که متراژ کوچکی دارند کار دشواری است.برای انتخاب سرویس خواب این اتاق‌ها بهتر است به خرید اجزای اصلی سرویس خواب بپردازید و از خرید جزئیات مانند پاف، صندلی، میز آرایش و ... خودداری کنید و همچنین میتوانید عرض استاندارد تخت را تهیه نکنید و تختی کوچکتر سفارش دهید.

انتخاب ابعاد سرویس خواب

ابعاد سرویس خواب یکی از نکات قابل توجهی است که باید مورد بررسی قرار دهید. قبل از خرید سعی کنید متراژ دقیق اتاق را بررسی کرده و اندازه بهینه‌ی سرویس خواب را برای خود تعیین کنید.

طراحی و مدل سرویس خواب

سلیقه‌ی شما برای انتخاب طراحی و مدل سرویس خواب ممکن است متغیر باشد اما باید به هماهنگی طراحی سرویس خواب با سایر اجزای اتاق توجه داشته باشید.

سرویس خواب عروس

اگر برای اتاق خواب عروس به خرید سرویس خواب رفته‌اید باید هماهنگی سرویس خواب با سایر وسایل را بررسی کنید. برای جلوگیری از عدم هماهنگی در بین وسایل بهتر است خرید سرویس خواب عروس را در اولویت قرار داده و بعد به سراغ خرید سایر جزئیات بپردازید.

قیمت سرویس خواب

هزینه نهایی سرویس خواب با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت است. جنس ساختمان اصلی سرویس خواب و تعداد اجزای آن در قیمت سرویس خواب تاثیر گذار است. از طرفی ابعاد سرویس خواب نیز بسیار قابل توجه می‌باشد. در صورت بالاتر بودن ابعاد هزینه سرویس خواب نیز بالاتر می‌رود. برای تعیین هزینه‌ی دقیق  بهتر است انتخاب نهایی خود را مشخص کنید.

بهترین تولیدکننده و فروشنده سرویس خواب

با افزایش محبوبیت استفاده از سرویس خواب‌ها در دکوراسیون اتاق، تولیدکنندگان بسیاری اقدام به فعالیت در این زمینه نمودند. همین موضوع سبب گشت که یافتن بهترین تولیدکننده و فروشنده سرویس خواب دشوارتر شود. به همین خاطر در صدد برآمدیم تا یکی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان در زمینه سرویس خواب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید موفق‌تری داشته باشید.

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

شرکت بالسا

بالسا یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ ای ترین برند‌های تخصصی مبلمان اتاق خواب است که سالهاست با کمک طراحان و متخصصان حرفه‌ای در این زمینه مشغول فعالیت است. آنچه بالسا را در تمام این سال‌ها ماندگار کرده است؛ ثبات در کیفیت، توجه به استاندارد‌های فرا ملی و طراحی و تولید محصولات جدید بر اساس نیاز‌های روز است.

ماموریت بالسا

تلاش ما این است که تولیدات مان مطابق با استاندارد‌ها و ترند‌های روز دنیا و در شان مصرف کننده باشد. در این راه از دانش روز دنیا بهره می‌گیریم و پرسنل مجرب و جوان را در محیط کاری پویابه کار گرفته‌ایم تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولاتی در خور و شایسته مشتری ارائه دهیم.

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۲۰۹۳۰۰۰

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

مدل‌های بیشتر را از اینجا ببینید.

balsachoob.insta@

راهنمای خرید سرویس خواب + نکات مهم در انتخاب

balsachoob.com

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج