قالیشویی بانو _استیکی
۱۰۶۰۱۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بارش باران در بسیاری از مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: امروز در بسیاری از مناطق از جمله تهران، قزوین، قم و نوار شمالی کشور شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می شود و در نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان و غرب مازندران ،غرب سمنان ، اردبیل، زنجان ،کردستان، کرمانشاه ،همدان، مرکزی، قزوین ،البرز، تهران بارش باران ،رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

گودرزی تصریح کرد: در غرب فارس، چهار محال بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد ،ایلام، نیمه شمالی خوزستان، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و ارتفاعات غرب و شمال غرب هم بارش برف خواهیم داشت.

گودرزی بیان کرد: شدت بارش امروز در استان های لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال خوزستان ،کرمانشاه و کردستان اتفاق می‌افتد.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه با فعالیت شدید تر سامانه بارشی، همین شرایط در غرب و بخش هایی از مرکز ،دامنه‌های زاگرس مرکزی ،جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی خوزستان و نیز در استان‌های تهران ،قم و البرز برقرار است.

او توضیح داد: روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: شدت بارش‌ها در این روز در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، جنوب لرستان و شمال فارس است و روز دوشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می دهد همچنین برای غرب، مرکز و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد :در سه روز آینده غرب دریای خزر مواج است و امروز و فردا خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد است و بعد از ظهر هم شاهد مه رقیق و گاهی بارش باران و وزش باد خواهیم بود . بیشترین دمای تهران به ۱۲ درجه و کمترین آن به ۷ درجه می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج