جاباما
۱۰۴۳۶۱۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

سعودی‌ها لابی‌بازند، اما رسول‌پناه حق اهانت ندارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: صد در صد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان برای یحیی گل محمدی است و برانکو هیچ سهمی در موفقیت‌های اخیر این تیم ندارد.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: صد در صد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان برای یحیی گل محمدی است و برانکو هیچ سهمی در موفقیت های اخیر این تیم ندارد.

محمد مایلی کهن در باره صعود پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل النصر عربستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. زیرا النصر تیم خوبی است که مهره‌های ارزشمندی را هم در اختیار دارد. امکانات این تیم هم به هیچ وجه قابل مقایسه با ما نبوده و نیست. بازیکنان پرسپولیس در طول این مسابقات خیلی خوب ظاهر شدند و این موضوع نشان می‌دهد تیم به خوبی جمع شده بود. در جذب بازیکنان جدید به خوبی عمل شده و کادر فنی این تیم هم که در راس آنها یحیی گل محمدی قرار داشت عملکرد خوبی داشتند.

پرسپولیس درون و بیرون زمین منضبط بود

وی ادامه داد: باید از کریم باقری، حمید مطهری، مهرداد خانبان و به ویژه آنالیزور پرسپولیس یعنی محمد عسگری که در تیم ملی امید با وی کار کردم و اعتقاد دارم با عملکرد مناسبش در پرسپولیس هم تأثیرگذار بوده، یاد کنم. ضمن این که افشین پیروانی، کادر پزشکی و تدارکات هم در ثبت این نتایج تأثیر زیادی داشتند. پرسپولیس با کار تیمی به اینجا رسید زیرا فوتبال کار گروهی است و مجموعه تیم باید برای رسیدن به موفقیت خوب باشد. پرسپولیس تیمی منضبط درون و بیرون زمین دارد و کاملا مشخص بود بازیکنان بر اساس دستورهای مربیان خود در زمین عمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و هر کسی ساز خودش را نمی‌زند.

پرسپولیس با وجود از دست دادن برخی نیروها در نقل و انتقالات با صلابت نشان داد

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: با وجود تمام کمبودها که نه تنها در فوتبال بلکه در تمام زمینه‌ها آن را می‌بینیم، همیشه به عنوان فردی که استعدادها را خوب شناسایی می‌کند می‌گویم استعدادهای بی نظیری در فوتبال ایران وجود دارد که متأسفانه خیلی از مواقع آن ها را از دست می‌دهیم و هرز می‌روند. بسیاری از آنها خیلی مواقع به مرحله شکوفایی نمی‌رسند. پرسپولیس با وجود از دست دادن مهره‌های ارزشمندی مثل علی علیپور، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند با عملکردی خوب در نقل و انتقالات و دیدگاه مثبت کارشناسی صلابتی بیشتر از گذشته پیدا کرد.

سعودی‌ها لابی‌بازند، اما رسول‌پناه حق اهانت ندارد

نکته مهم صعود پرسپولیس با یک مربی ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا است

مایلی کهن ادامه داد: نکته مهم این است پرسپولیس با یک مربی ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. در دین ما آمده است علم و دانش را هر جایی که هست به دنبالش باش. منکر دانش مربیان خارجی نمی‌شوم و این یک واقعیت است، اما وقتی می‌بینم فوتبال ایران با وجود خیلی از چیزهایی که دارد به سمت و سوی افراد خارجی می‌رود که با کمترین بازدهی بیشترین ارقام را می‌گیرند، آزرده می شوم. دیدید مجموعه کادر فنی پرسپولیس بسیار خوب بود و با عملکرد خود سبب شدند مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی و مسائلی که بیماری کرونا برای آنان ایجاد کرده شاد شوند. صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ساعاتی مردم را از گرفتاری‌هایشان دور کرد و این نکته ارزشمندی است. باید به کادر فنی این تیم تبریک گفت و یادمان نرود نباید بیخودی پول‌هایمان را دور بریزیم.

منکر لابی بازی سعودی ها نمی شوم اما بد است سرپرست پرسپولیس به حریف اهانت کند

وی درباره تحرکات خارج از زمین تیم النصر و AFC تصریح کرد: بارها گفته‌ام فوتبال و ورزش برای ایجاد جنگ‌های جدید نیست، بلکه برای نزدیک کردن قلوب انسان‌ها با دیدگاه‌ها، رنگ‌ها و نژادهای مختلف است. متأسفانه باید بگوییم خود ما هم به این مسائل دامن می‌زنیم. منکر لابی‌بازی‌های خارج از زمین عربستانی‌ها نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوم، اما نگاه کنید که پس از محروم شدن عیسی آل کثیر تا چه اندازه به طرف مقابل توهین کردیم. من حتی شنیده‌ام رسول پناه که سرپرست باشگاه پرسپولیس است با لفظ بدی از مسؤولان کشور عربستان یاد کرده است. این موضوع بد است.

توهین به طرف مقابل ناپختگی مان را می رساند

هافبک اسبق تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پی‌یر دو کوپرتن برای چه المپیک را پایه گذاشت؟ وی می‌خواست مردم کشورها را که درگیر جنگ بودند با المپیک به هم نزدیک کند. حلقه‌های المپیک یک عالم حرف دارد. این خیلی بد است که ما هم بخواهیم به حریف اهانت کنیم و توهین ما به طرف مقابل ناپختگی‌مان را می‌رساند.

سعودی‌ها لابی‌بازند، اما رسول‌پناه حق اهانت ندارد

ورزش جنگ نیست، برای دیکته کردن بازی باید به زمین برویم

وی درباره این که به هر حال تیم‌های عربستانی هم با کارشکنی‌های خود به دنبال ضربه زدن به تیم‌های ایرانی هستند، گفت: اگر خاطرتان باشد وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۱۹۹۶ با عربستانی‌ها بدتر از الان بود، اما چه اتفاقی افتاد که تیم ما توانست هم کاپ اخلاق را بگیرد و هم جایزه بهترین بازیکن، آقای گل و رتبه سومی را به دست آورد. شاید روابط سیاسی‌مان در آن زمان با عربستانی‌ها بدتر از آلان بود. من دیدگاه‌های خاصی نسبت به فوتبال و حتی ورزش دارم، اما اعتقاد دارم ورزش جنگ نیست. خیلی ناراحت می‌شوم که خیلی‌ها می‌گویند برای جنگیدن به زمین می‌رویم؛ این درست نیست بلکه باید به زمین برویم و تلاش کنیم تا قدرت خود را با ارائه بازی زیبا به حریف دیکته کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ورزش و فوتبال هنر است. شاید در خاطر خیلی‌ها باشد اما خدا پدر و مادر جمال قندور مصری که داور دیدار عربستان و ایران در جام ملت‌های ۹۶ بود را بیامرزد. یک پنالتی هزار درصدی را برای ما روی حمید استیلی نگرفت، اما با وجود باخت در ضربات پنالتی به عربستانی‌ها در پایان بازی در حالی که همه و حتی خود من هم گریه می‌کردیم به بچه‌ها گفتم می‌رویم و به حریف تبریک می‌گوییم.

سعودی ها بازی روانی راه می اندازند اما به عنوان یک مسلمان حرمت اماکن مقدس را حفظ کنیم

مایلی کهن ادامه داد: این حرکت یک نمونه درخشان اخلاقی بود. هیچ گاه هم نگفتیم این گونه شد و آن گونه شد و به حریف هم اهانت نکردیم. هر عملی یک عکس العملی را در پی دارد. اهل اینستاگرام و تلگرام نیستم اما شنیده‌ام از روز گذشته توهین زیادی به حریف شده، به هر حال کشور عربستان مسلمان‌نشین است و مهم‌ترین اماکن مقدس ما در آنجا قرار گرفته است. باز هم تأکید می‌کنم سعودی‌ها به دنبال راه انداختن بازی روحی و روانی هستند و می‌خواهند به ما ضربه بزنند، اما ما هم نباید به حریف اهانت کنیم. البته اگر نفوذ آنها تا این اندازه بود داور یک پنالتی الکی برای النصر می‌گرفت و کاری هم از دست ما برنمی‌آمد.

AFC مته به خشخاش گذاشت و آل کثیر به عنوان یک عرب زبان به کسی توهین نمی کند

مایلی کهن با اشاره به محرومیت آل کثیر خاطرنشان کرد: خیلی مواقع ضعف‌های خود را به گردن حریف می‌اندازیم. عیسی آل کثیر از عرب‌های عزیز خوزستان ماست. وی هیچ گاه به کسی توهین نژادی نمی‌کند، ضمن این که تاکنون با ازبک‌ها مشکلی نداشتیم که عیسی بخواهد به آنها اهانت کند. این هم رأی ناعادلانه‌ای بود و AFC هم مته به خشخاش گذاشت. با تمام این تفاسیر و نگرانی‌ها وقتی خودمان باشیم به دلیل توانایی‌ها و استعدادهای فراوانی که در فوتبال و ورزش ایران وجود دارد می‌توانیم تیمی مانند النصر را هم به راحتی ببریم.

جانشین آل کثیر به آن سختی گل زد اما تاکنون چه قدر از توانایی هایش استفاده شده است؟

وی افزود: جانشین آل کثیر، مهدی عبدی بود که گل به آن زیبایی را به ثمر رساند. شاید تا حدی اینکاره باشم و می‌دانم عبدی برای به ثمر رساندن آن گل کار سختی انجام داد. وی روی سانتر ارسالی بشار بلندتر از توپ جهش کرد و سپس با جمع کردن خودش ضربه زد. این نشان از استعداد عبدی دارد. تاکنون چقدر از توانایی‌های وی استفاده شده است؟

هرچه حریفان از در ناسالم وارد شوند، با استعدادهای خود می توانیم ریشه حربه های شان را بخشکانیم

مربی اسبق تیم پرسپولیس ادامه داد: این مسائل را نمی‌گویم تا امثال این بازیکن جوان مغرور شوند و انواع و اقسام رفقایی که به نوعی مگس دور شیرینی هستند و اهداف مختلفی از حضور در کنار این بازیکنان جوان دارند دورشان جمع شوند. باز هم می‌گویم هر چه حریفمان از در ناسالم وارد شوند، اینقدر در کشور استعداد وجود دارد که می‌توانیم با توانایی‌های خودمان ریشه حربه آنها را بخشکانیم.

بیرون از زمین پرسپولیس را هزار بر صفر بازنده کنند، یعنی این تیم قهرمان است

مایلی کهن درباره این که باشگاه النصر پس از دیدار مقابل پرسپولیس با طرح شکایت از نماینده ایران مدعی شده پرسپولیس از برخی بازیکنان غیرقانونی در لیگ قهرمانان استفاده کرده است، اظهار داشت: اصلاً عربستانی‌ها با این اقدام به نتیجه برسند و خارج از زمین فوتبال ما را ببرند. وقتی پرسپولیس توانسته در زمین حریف مدعی‌اش را شکست بدهد، از نظر روح ورزشی به برتری رسیده و کار از این لحاظ تمام است. بیرون از زمین پرسپولیس را هزار بر صفر بازنده کنند، چه اثری در نتیجه‌ای در داخل زمین دارد. مهم شادی شب گذشته مردم بود که با این برد شیرین به دست آمد. اتفاقا اگر النصر از این طریق به نتیجه برسد یعنی پرسپولیس ایران قهرمان آسیا شده است.

صد در صد تیمی که به فینال آسیا رسید برای گل محمدی است و برانکو سهمی ندارد

وی افزود: باید بپذیریم نیاز به اصلاح داریم. خیلی از مشکلات جامعه ناشی از اشتباهات خودمان است. در همین پرونده برانکو هم ایراد از خودمان است که نتوانستیم با پرداخت به موقع پول این مربی کار را به اینجا نرسانیم. حتی همین الان هم به برانکو سهم می‌دهیم، آیا تیمی که به فینال لیگ قهرمانان رسید برای برانکو است و یا صد درصد برای یحیی گل محمدی است. این تیم نسبت به زمان برانکو چند تغییر داشته است؟

سعودی‌ها لابی‌بازند، اما رسول‌پناه حق اهانت ندارد

در استقلال داستانهای زیادی وجود دارد

سرمربی اسبق تیم ملی ایران با اشاره به مشکلات تیم استقلال خاطرنشان کرد: در این تیم هر اتفاقی می‌افتد و هر نتیجه خوبی به دست می‌آید می‌گویند استراماچونی تأثیرگذار بوده است، انگار فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق وجود نداشتند. وقتی تیم می‌بازد فقط فرهاد و مجید را می‌شناسیم. این مسائل پدر آدم را درمی‌آورد و درد بزرگی است. فرهاد مجیدی این اندازه برای استقلال زحمت کشید، من که از دور وضعیت استقلال را رصد می‌کردم دیدم در این تیم داستان‌های زیادی وجود دارد.

آقای مدیرعامل، بازیکن استقلال از اختلافت با سرمربی تیم سوء استفاده می کند

مایلی کهن تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ایرادهای استقلال این است که شاکله تیمی در این تیم وجود نداشت. فوتبال بازی دسته جمعی و گروهی است. باز هم می‌گویم مجیدی برای استقلال کم زحمت نکشید. بازیکنان ما خیلی باهوش و زیرک هستند.‌ آقای مدیرعامل! وقتی وی بداند سرمربی تیم با شما اختلاف دارد به راحتی از همین نقطه ضعف سوء استفاده می‌کند و سبب عدم آرامش تیم می‌شود.

سرم سوت می کشد می بینم ایران نمی تواند دام طیور تامین کند

وی ادامه داد: به هر حال می‌خواهم بگویم نمی‌خواهیم، در غیر این صورت در تمام زمینه‌ها استعداد وجود دارد. این همه استعداد در کشورمان داریم. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند استعدادهای زیادی معرفی کند. برخی مواقع می‌بینم در غذا و طیور خودمان مانده‌ایم و آنها را وارد می‌کنیم. مخ من از این مسائل سوت می‌کشد. آیا مملکتی مثل ایران نمی‌تواند عده‌ای جوان شایسته و نخبگان را مأمور کند تا در زمین‌های بایری که سراسر کشورمان وجود دارد دام طیور را تأمین کنند؟

مدیری که عاشق کارش نیست نمی تواند کار اصولی انجام بدهد

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: هر روز می‌گوییم فلان کار انجام شده، دستتان درد نکند اما باید اهم و فی‌الاهم کرد. چگونه در برخی مسائل مانده‌ایم؟ برخی موارد عشق می خواهد. نمی‌توان از مدیری که ساعت 11 سر کار خود می‌آید و 2 بعدازظهر می‌رود نمی‌تواند کارش را درست و اصولی انجام دهد زیرا عاشق کار نیست.

الان اگر مدیری زودتر از ۱۰ صبح سرکارش باشد به وی ایراد می گیرند

مایلی کهن عنوان کرد: گاهی مواقع 6 صبح سر کار بودم. خدا بهرام افشارزاده را حفظ کند. وی مدیرکل تربیت بدنی استان تهران بود و من هم معاون ورزشی‌اش بودم. خدا را شاهد می‌گیرم افشارزاده ساعت 5 صبح جلسه می‌گذاشت. پس از این جلسات هم به بازدید می‌رفتیم. آن زمان تهران منطقه‌بندی نشده بود، الان اگر بسیاری از مدیران زودتر از ساعت 10 صبح به محل کارشان بیایند به آنها ایراد می‌گیرند که چگونه مدیری هستی. می‌گویند زود به محل کارت آمدی و باید ساعت 11 می‌آمدی تا بفهمند که مدیر هستی.

معاون تربیت بدنی تهران بودم اما به عنوان ناجی غریق لب استخر نشستم!

وی افزود: معاون تربیت بدنی تهران بوده و تمام اماکن ورزشی را زیر نظر داشتم. در استان استخرهای مختلفی داشتیم که بیشترشان روباز بود. یک استخر در پل امامزاده معصوم(ع) وجود داشت که در تابستان از آن استفاده می‌شد. در مقطعی با ناجیان غریق قرارداد بسته بودیم. یکی دو هفته سر کار رفته و پس از آن با اعتراض به دستمزدشان گفتند دیگر کار را ادامه نمی‌دهیم. به نوعی اعتصاب کردند. خودم به عنوان ناجی رفتم و کنار استخر نشستم. این مسائل از خود تعریف کردن نیست اما در جایگاه معاون تربیت بدنی به عنوان نجات غریق پای استخر رفتم و اعتصاب ناجیان غریق را شکستم. فکر می‌کنم این مسأله مربوط به 35-30 سال پیش باشد.

سلطانی فر یک بار هم به ورزشگاه ۵۰ هزار نفری بانوان سر نزده است

پیشکسوت تیم پرسپولیس ادامه داد: وقتی برای دومین بار به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم، فردی به نام حسین ابراهیمی مدیر تدارکات تیم ملی بود که هر جایی هست سلامت باشد. 6 صبح به کمپ تیم ملی رفتم و دیدم پایه نورافکن‌های این کمپ به شکلی است که هر لحظه امکان برق گرفتگی افراد با نزدیک شدن به آن می‌رود. سریع دستور ترمیم آنها را دادم فکر نمی‌کنم در تمام مدتی که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش بوده یک بار هم به استادیوم 50 هزار نفری که قرار بود برای بانوان در مجموعه ورزشی آزادی ساخته شود سر زده باشد. حتی زمان علی‌آبادی هم این پیگیری‌ها انجام نشد.

مایلی کهن افزود: بنای این استادیوم در ضلع شمالی مجموعه ورزشی آزادی ریخته شده اما هیچ کس پیگیری نمی‌کند که کار ساخت آن به کجا رسید. 15 تا 20 درصد کارهایش انجام شده، اما الان دیگر همه چیزش داغان شده است. شاید مسئولانی که باید پیگیر کار باشند عاشق نیستند تا مراحل ساخت ورزشگاه را ادامه بدهند. ابزارآلاتی را هم که برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده بود مستهلک شده است.

۲۳ سال پیش به خداداد عزیزی پاداش ۵۰ دلاری دادم

وی خاطرنشان کرد: بچه‌های تدارکات تیم‌های ملی همیشه کمترین پاداش و دستمزد را می‌گیرند، اما از آنها بپرسید چگونه پاداش‌ها را بین آنها هم تقسیم می‌کردم. شاید جالب باشد بدانید به خداداد عزیزی که در بازی معروف 17 بر صفر ایران و مالدیو 7 پاس گل داد 50 دلار پاداش دادم. زیرا بیشترین از خودگذشتگی را نشان داد و از نظر من بهترین بازیکن زمین بود. آن زمان هم دلار به قیمت الان نبود که 50 دلار حدود 2 میلیون تومان بشود. ماجرا برای 23 سال پیش است. این مسائل بین بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کرد و سبب انضباط تیمی می‌شد.

سعودی‌ها لابی‌بازند، اما رسول‌پناه حق اهانت ندارد

جای توهین به حریف، به سمت قوی تر کردن خودمان برویم

سرمربی اسبق تیم ملی افزود: کارم را دوست داشتم . زودتر از همه به محل تمرین تیم ملی می‌رفتم و دیرتر از بازیکنان برمی‌گشتم. یک خانواده بودیم و بازیکنان تیم ملی را مثل بچه‌های خودم می‌دانستم. این گونه تیم ملی شکل گرفت. خواهش می‌کنم به حواشی که AFC ایجاد می‌کند دامن نزنید و به دیگران توهین نکنید. باید به سمتی برویم که خود را قوی‌تر کنیم، زیرا با وجود داشتن این همه استعداد فوتبال ایران از حریفانش در بعد فنی جلو است.

صعود پرسپولیس به فینال سبب می شود خانواده ها بیشتر فرزندان خود را سمت فوتبال بفرستند

مایلی کهن تصریح کرد: همین صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان سبب می‌شود بار دیگر خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت فوتبال و آموزش آنها در مدارس فوتبال بفرستند. از همین موضوع می‌توان استعدادهای خوبی را پیدا کرد. علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی بیشتر از این می‌نالد که خانواده‌ها کمتر فرزندانشان را به سمت کشتی می‌فرستند، اما خدا را شکر پدر و مادرها برای فوتبالیست شدن فرزندانشان علاقه دارند.

شمال ایران مانند اروپا است اما غصه ام می گیرد یک زمین با چمن طبیعی ندارد

سرمربی اسبق تیم ملی ایران ادامه داد: اکنون در شمال هستم و به عنوان یک انزلی‌چی غصه‌ام می‌گیرد منطقه‌ای که آب و هوایش مانند اروپاست، یک چمن طبیعی ندارد. بیشتر ورزشگاه‌های شمال دارای چمن مصنوعی هستند. هیچ کس این مسائل را نمی‌بیند. ورزشگاه شهید عضدی رشت چمن مصنوعی درجه ۲۰ دارد که وقتی نوجوان‌ها برای آموزش فوتبال به آنجا می‌روند کل بدنشان سیاه می‌شود. انگار شاگرد مکانیک بوده است. ورزشکار سردار جنگل وطنی قائم شهر هم چمنشان مصنوعی است. مگر می‌شود در شمال ایران یک چمن طبیعی وجود نداشته باشد.

بزرگ ترین دشمن ما ایرانی ها کم کاری خودمان است

مایلی کهن افزود: قطعا برد مقابل النصر از لحاظ تبلیغاتی برای ایران خیلی خوب است. خودم هم از این موضوع استقبال می‌کنم، زیرا ایران و مردمش را مثل تخم چشمانم دوست دارم، اما باید تلاش خود را بیشتر کرده و دشمنانمان را کمتر کنیم. وقتی می‌توانیم کاری را انجام بدهیم اما نمی‌دهیم چرا مدام به این و آن گیر داده و دشمن تراشی می‌کنیم. بزرگ‌ترین دشمن ما کم‌کاری خودمان است. اگر من به عنوان یک ایرانی کم‌کاری کنم، به کشورم خیانت کرده‌ام. متأسفانه به سمت و سوی حرافی رفته‌ایم و حرافی‌مان عالی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما یک تیم را شکست ندادیم.
      ما AFC,پول اعراب،کمپین های داخلی را شکست دادیم
      ❤️❤️

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        مثل ماکه یک دولت روشکست دادیم پس الان میفهمیدناعدالتی چقدبده هرچندکه تومکتب لنگ این چیزاطبیعیه

    • بی نام

      حرف هات درست هست استاد

    • بدون نام

      حالا چی شده طرفداری از سعودی ها میکنی و دلسوزشان شدی ؟؟
      کم نامردی کرده اند چه در زمین و چه در بیرون از زمین؟؟
      فوتبال کثیف ندارند؟؟ لابی گری ناجوانمردانه ندارند؟

    • بدون نام

      چقدر حرفهایش شنیدنی و جالب بود خصوصا اینکه چرا با این،ان دشمن تراشی میکنیم، ما مدعی روابط سالم با همسایگان هستیم اما در عمل خیر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه شما کیسه کشا دارید از مایلی کهنه دفاع میکنید که ما سالهست سر همین جفنگ گوییش اورا پرسمولیس نمیدونیم

    • بدون نام

      باج صغیراینقدرزمان قبل ازجمهوری باج گرفت هسروانی شدتاج کثیف

    • بدون نام

      حرفای بسیار زیبا و شنیدنی
      واقعا اگه دیگران خطایی کردند ما نباید بدتر از اون ها باشیم . در عمل حرف برا گفتن داشته باشیم نه اینکه توهین کنیم

    • محمد

      نژادپرستی توخونمونه تمام ایرانی نژادپرسته نباید ناراحت بشیم اگر واقعا عربستان باندبازی میکرد راحت داور یه پنالتی میتونست بگیره همونجا که شجاع خراب شد رو حریف ویک جای دیگه هم میتونست پس بهتره ببندیمش اینقدر نفوذ نفوذ نکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج