۱۰۳۰۲۴۸
۱۰۳۳۵۵
۱۰۳۳۵۵
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

تعداد رستوران‌های فضای باز افزایش یافته است و همین موضوع سبب گشته که انتخاب بهترین رستوران فضای باز در لواسان دشوار گردد. در این مطلب بهترین گزینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین‌ها: رستوران‌های فضای باز معمولاً برای کسانی که ترجیح می‌دهند زیر سقف آسمان در فضای آزاد باشند و هوایی تازه کنند گزینه‌های ایده آلی به شمار می‌روند. در این میان با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رستوران‌های فضای باز انتخاب‌های هوشمندانه‌تر و مطمئن‌تری خواهند بود. به همین دلیل هم در این مطلب با شما هستیم تا بهترین رستوران فضای باز در لواسان را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

جهت رزرو رستوران و سفره خانه سنتی شومینه در لواسان همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۷

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۸

بهترین رستوران فضای باز در لواسان

با افزایش محبوبیت رستوران‌های فضای باز در میان مردم، رستوران‌های زیادی با این ویژگی در سراسر کشور ساخته شدند. رستوران‌های فضای باز در لواسان محبوبیت بیشتری یافتند و تعداد این نوع از رستوران‌ها در لواسان و اطراف آن افزایش یافت. همین موضوع سبب گشت که انتخاب بهترین رستوران فضای باز دشوارتر گردد.

طبیعتا رستوران‌های فضای باز دارای مزایایی هستند که رستوران‌های فضای بسته این مزایا را به همراه ندارند. همین مزایا نیز محبوبیت این رستوران‌ها را دو چندان می‌کنند. در ادامه راهنمای شما خواهیم بود تا با آگاهی از مزایای رستوران های فضای باز در لواسان و ویژگی‌های بهترین رستوران فضای باز در لواسان، بهترین انتخاب را داشته باشید و از انتخاب خود لذت ببرید.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

مزایای رستوران فضای باز در لواسان

داشتن فضای باز، بزرگترین مزایای این رستوران‌ها به حساب می‌آید. این فضای باز می‌تواند از انتقال هرگونه بیماری جلوگیری کند و همین موضوع احتمال انتقال ویروس کرونا را نیز به حداقل می‌رساند. برخی دیگر از مزایای رستوران‌های فضای باز در لواسان به شرح زیر هستند:

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

  • اکثر رستوران‌های فضای باز در اطراف تهران و مخصوصا لواسان قرار دارند و همین موضوع سبب می‌گردد از الودگی هوای حاکم در داخل شهر تهران دور شوید.
  • لذت خوردن غذای باکیفیت در هوای آزاد
  • بهره بردن از هوای خنک، دلچسب و به دور از آلودگی‌ها و بیماری‌ها

بهترین رستوران فضای باز در لواسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین رستوران فضای باز در لواسان ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌سازد و سبب می‌گردد که در لیست تمام رستوران‌های فضای باز لواسان و اطراف تهران، به عنوان بهترین انتخاب شود. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین رستوران فضای باز در لواسان به شرح زیر می‌باشد:

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

  • دارای دکوراسیون شیک و صمیمی در فضای باز
  • دارای منوی کامل از بهترین غذاها
  • کیفیت بالای غذاها
  • خدمت رسانی سریع و آماده‌سازی سریع و با کیفیت غذا
  • برخورد صحیح کارکنان رستوران با مشتریان
  • مسیر سر راست و ساده برای همه
  • دارای پارکینگ اختصاصی
  • امکان برگزاری مراسم‌ها و دعوت کردن مهمان به آن

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کدام است؟

به طبع رستوران فضای بازی که دارای ویژگی‌های گفته شده باشد، به عنوان بهترین رستوران فضای باز در لواسان شناخته می‌شود. رستوران شومینه با قرار گرفتن در بهترین منطقه لواسان کوچک و با دارا بودن ویژگی‌های گفته شده، به عنوان بهترین رستوران فضای باز در لواسان شناخته می‌شود. این رستوران و سفره خانه سنتی علاوه بر فضای باز دارای فضای بسته برای مشتریانی که تمایل به نشستن در فضای بسته دارند نیز دارد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این رستوران، داشتن بوردگیم و انواع بازی است. شما می‌توانید با دوستان خود ساعاتی فوق‌العاده جذاب را در فضای زیبای رستوران شومینه بگذرانید و از تمام مزایای این رستوران بهره‌مند شوید.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

سفره خانه و رستوران سنتی شومینه

مسیر پرپیچ و خم لواسان را که طی می‌کنید به رستوران شومینه می‌رسید. در وهله اول فضای دنج و دلچسب علاوه بر طبیعت دست نخورده رستوران شما را جذب می‌کند، خصوصا در فصل تابستان با هوایی مطبوع و خنک پذیرای مهمانان خود است. از ویژگی های بارز رستوران شومینه می‌توان به منوی کامل و تنوع تنقلات آن خوشمزه اشاره کرد. فضای باز رستوران شامل آلاچیق‌های سنتی و ویژه است. رستوران شومینه با دارا بودن انواع کباب های سنتی و لذیذ ایرانی دل هر مراجعه کننده ای را بدست می آورد.

 

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۷

۰۲۱-۲۶۵۵۸۷۸۸

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

@shoominerest

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

لواسان کوچک، میدان ناران (بسیج)، سینک، رستوران شومینه

غذاهای رستوران شومینه

اگرچه داشتن یک فضای خوب و ایده‌آل یکی از اصلی‌ترین مزایای رستوران‌ها به حساب می‌آید، اما نباید فراموش کنیم که کیفیت غذاها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رستورانی که غذای بی کیفیت اما فضای دلنشینی داشته باشد، چندان مورد محبوبیت قرار نمی‌گیرد.پس در نتیجه کیفیت غراها از اهمیت بالایی برخوردار است.

رستوران فضای باز شومینه، با دارا بودن بهترین منوی غذایی و داشتن سرآشپزهایی ماهر، می‌تواند مشتری را کاملا راضی نگه دارد. غذاهای ایرانی، اصلی‌ترین بخش منوی این رستوران هستند، اما از پیش غذاها و دسرهای این رستوران نیز نباید غافل شوید. پیشنهاد ما به شما این است لذت خوردن این غذاهای کم نظیر را در فضای زیبا و آرامش بخش رستوران شومینه تجربه کنید.

در گرمای تابستان، هیچ چیزی به اندازه یک نوشیدنی خنک نمیچسبد. اگر قصد خوردن غذا را نداشته باشید، شومینه برای شما بهترین بستنی‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز تدارک دیده است. می‌توانید در این هوای گرم، یک نوشیدنی خوشمزه و خنک را در کنار دوستان خود و رستوران شومینه تجربه کنید.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

 رستوران ایتالیایی مدیس

اگر شما نیز یک از طرفداران غذاهای ایتالیایی هستید، رستوران ایتالیایی مدیس در ناحیه لواسانف یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. این رستوران با منوی تکمیلی از غذاهای ایتالیایی و فضای باز، یک انتخاب با کیفیت برا علاقه‌مندان غذای ایتالیایی به شمار می‌رود.

غذاهای رستوران ایتالیایی مدیس

انواع استیک،انواع سوخاری، انواع پیتزاهای ایتالیایی (مارگاریتا، بوقلمون، میکس پپرونی و گوشت، مکزیکانا، پروشوتو، میگو، استیک، بیکن) و انواع پاستا (اسپاگتی ناپولیتانا، کاربونارا، مارینارا و بولینزی، پنه آلفردو با مرغ یا استیک) از جمله غذاهای رستوران ایتالیایی مدیس هستند.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

آدرس: بلوار امام خمینى، بین رحیمی و پیام، نبش کوچه مروارید، پلاک ۶۹۲ 

تلفن: ۲۶۵۵۰۰۷۱ ۰۲۱

رستوران سنتی ترمه لواسان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای جمع‌های خانوادگی، رستوران سنتی ترمه لواسان است. این رستوران با محیط باز و سنتی همراه با منوی غذاهای ایرانی برای اوقات خانوادگی بسیار مناسب است. اصلی‌ترین ویژگی این رستوران، فضای باز همراه با آلاچیق‌هایی در فضای سبز است که محیط زیبا و آرامش بخش را برای شما فراهم می‌سازد.

غذاهای رستوران سنتی ترمه لواسان

شیشلیک، برگ گوسفندی، لقمه زعفرانی، جوجه با استخوان، چنجه،جوجه ترش، دیزی سنگی، ماهی قزل‌آلا و  انواع پلوها، منوی غذایی رستوران سنتی ترمه لواسان را تشکیل می‌دهند.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

آدرس: بلوار امام خمینی، نرسیده به میدان بسیج، پلاک ۵۳۲

تلفن: ۲۶۵۴۵۰۱۳ ۰۲۱/ ۲۶۵۴۵۰۱۲ ۰۲۱

کافه رستوران چی دا لواسان

اگر به دنبال یک رستوران دنج و آرامش‌بخش در لواسان هستید، کافه رستوران چی دا لواسان بهترین گزینه برای شماست. این رستوران به دلیل استقرار در روستای سینک، فضایی آرام به دور از شلوغی را برای شما فراهم کرده است.

غذاهای کافه رستوران چی دا لواسان

غذاهای کافه رستوران چی دا لواسان شامل غذاهای ایرانی،کباب ترش، جوجه ترش،ماهیچه، گردن، ماهی، دیزی، چلو کره، انواع گراتن و انواع پیش غذا است.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

آدرس: بعد از میدان بسیج، کیلومتر چهار جاده افجه

تلفن: ۲۶۵۶۰۸۳۵ ۰۲۱ / ۳۳۶۹۰۱۶ ۰۹۱۲

باغ رستوران آبشار افجه

یکی دیگر از رستوران‌های روباز منطقه لواسان، باغ رستوران آبشار افجه است. این باغ سر سبز با ارائه خدمات خوب و غذاهای باکیفیت می‌تواند رتبه خوبی در بین بهترین رستوران‌های فضای باز لواسان داشته باشد.رستوران آبشار از دو بخش روباز در باغی بزرگ و سرسبز با آلاچیق‌های مسقف و معمولی، تخت‌های سنتی و میز و صندلی و سالن سرپوشیده با دکوراسیون ساده تشکیل می‌شود. که برای دورهمی‌های خانودگی و دوستانه بسیار مناسب است.

غذاهای باغ رستوران آبشار افجه

انواع سالاد، انواع پیش غذا، انواع غذاهای سنتی و ایرانی و انواع نوشیدنی‌های مختلف، منوی باغ رستوران آبشار افجه را تشکیل می‌دهند.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

آدرس: بعد از میدان بسیج، کیلومتر دو جاده افجه

تلفن: ۲۶۵۵۵۰۵۲ ۰۲۱ / ۲۶۵۵۵۱۱۰ ۰۲۱

سرای سنتی شب نشین لواسان

یکی از زیباترین رستوران‌های لواسان، سرای سنتی شب نشین به شمار می‌رود. این رستوران سنتی دارای فضای باز بسیار زیبایی است که می‌تواند برای ساعتی، اوقلا بسیار خوبی برای شما بسازد. البته کیفیت این رستوران صرفا در فضای آن نیست. خدمات رسانی و غذاهای باکیفیت نیز از جمله امتیازات مثبت این رستوران به شمار می‌رود.

غذاهای سرای سنتی شب نشین لواسان

غذاهای ایرانی شامل انواع ته چین، دیزی و انواع پلوها و همچنین انواع کباب‌ها، منوی سرای سنتی شب نشین لواسان را تشکیل می‌دهند.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

آدرس: جاده کمربندی شهید رجایی لواسان، نرسیده به میدان ناران

تلفن: ۲۶۵۷۰۶۰۱ ۰۲۱ / ۰۹۱۲۲۸۵۲۸۹۲

رستوران کمالی لواسان

رستوران  کمالی لواسان یکی از مشهورترین رستوران‌های لواسان به شمار می‌رود. این رستوران داری فضایی لوکس است که می‌تواند اوقات بسیار خوبی برای شما فراهم کند. همچنین باید بدانید رستوران کمالی لواسان از نظر کفیت غذایی توانستهع مشتریان زیادی را راضی کند و کیفیت خود را به آن‌ها ثابت نماید.

غذاهای رستوران کمالی لواسان

انواع سینی‌های کباب، انواع پلوها، انواع سوپ و پیش غذا منوی غذاهای رستوران کمالی لواسان را تشکیل می‌دهد.

بهترین رستوران فضای باز در لواسان کجاست؟

آدرس: بلوار امام خمینی، نبش کوچه پاییزان

تلفن: ۳-۲۶۵۷۰۹۸۱ ۰۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج