۱۰۰۴۹۶۵
۶۱۹۵۶
۶۱۹۵۶
پ

محتوای حمایت‌شده

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

همه افراد ترجیح می‌دهند که صورتی زیبا و جوان داشته باشند، چیزی که با گذر زمان و افزایش سن نیز دستخوش تغییرات زیادی نشود و همیشه شفاف و بدون چین و چروک باقی بماند. در این میان با شما هستیم تا به معرفی و بررسی برخی از روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه بپردازیم.

برترین‌ها:جوانسازی صورت امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد به شمار می‌رود. اگر شما نیز یکی از این افراد هستید باید بدانید جوانسازی صورت با روش‌های زیادی انجام می‌شود که در ادامه این مطلب به بررسی این روش‌ها پرداخته و شما را با بهترین روش جوانسازی صورت آشنا می‌کنیم.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلفجوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

برای مشاوره با مرکز زیبایی اسپیناس همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۶۱۲۴۳۸

۰۹۳۳۷۰۴۳۶۱۶

منظور از جوانسازی صورت چیست؟

برای باین چیستی جوانسازی صورت باید بدانید جوانسازی صورت در واقع شامل روش‌هایی است که با هدف بهبود ظاهر پوست شما انجام می‌شوند. این روش‌ها گاه سنتی و گاه مدرن هستند که هر یکی از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند.جوانسازی صورت معمولا با هدف از بین بردن آثار پیری صورت انجام می‌شوند و برای زیبایی شادابی پوست شما بسیار مفید می‌باشند. در ادامه با برخی از این روش‌ها آشنا می‌شویم.

آیا جوانسازی صورت در یک جلسه امکان‌پذیر است؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید روش مورد نظر برای جوانسازی صورت را انتخاب نمایید. روش‌ انتخابی شما ممکن است دارای طول درمان کوتاه و طولانی باشد به همین دلیل برای پاسخ به این سوال نمی‌توان جواب مشخصی در نظر داشت. با این حال روش‌هایی وجود دارند که می‌توانند در یک جلسه زیبایی و جوانی را به شما هدیه دهند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه

برای آشنایی با روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه بهتر است با روش‌های زیر آشنا شوید:

1- تزریق ژل

یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه استفاده از تزریق ژل است. این روش با کمک فیلر و یا پرکننده‌ها و حجم دهنده پوستی صورت می‌گیرد که ساختاری مشابه ژل دارند و می‌توانند در جوانسازی پوست تأثیرگذار باشند. با کمک تزریق این نوع از ژل‌ها می‌توان حجم از دسته صورت را بهبود بخشید و یا چین و چروک‌ها را نیز برطرف کرد. علاوه بر این بسیاری از افراد نیز با کمک تزریق ژل به شکل‌دهی انحنا‌های سطحی یا همان کانتور صورت نیز می‌پردازند.

به طور کلی کاربرد‌های تزریق ژل را می‌توان در مواردی دسته‌بندی کرد:

  • حجم‌دهی صورت: در بسیاری از مواقع فیلر‌های پوستی و تزریق ژل می‌تواند در برجسته‌تر کردن و همین‌طور حجم دهی بخش‌هایی از صورت مانند لب، چانه، گونه و... مورداستفاده قرار بگیرد.
  • برطرف کردن چین و چروک: یکی دیگر از مزایا و کاربرد‌های استفاده از روش تزریق ژل برطرف کردن چین و چروک‌های صورت است. به همین دلیل هم معمولاً تزریق ژل معمولاً در بخش‌هایی مانند لب‌ها، گونه‌ها، پلک‌ها و... صورت می‌گیرد. علاوه بر این باید بگوییم که تزریق ژل می‌تواند برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و همین‌طور برطرف کردن افتادگی پوست صورت نیز تأثیرگذار باشد.
  • زیبایی بینی: برخی از افراد برای زیبایی و همین‌طور اصلاح فرم بینی خود بدون نیاز به جراحی به سراغ استفاده از روش تزریق ژل می‌روند.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@Clinice_espinas

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

  • جوانسازی دست‌ها: یکی دیگر از کاربرد‌های استفاده از روش تزریق ژل جوانسازی دست‌هاست. فیلر‌های پوستی کمک می‌کنند که چین و چروک‌های پوست دست شما پر شده و جوان‌تر به نظر برسد. با این حال باید بگوییم که این روش توسط FDA هنوز تائید نشده است.

استفاده از روش تزریق ژل برای جوانسازی صورت در یک جلسه می‌تواند مزایای بسیاری را به دنبال داشته باشد. برای مثال نتیجه سریع و بلافاصله‌ای این روش یکی از اصلی‌ترین مزایای آن به شمار می‌آید. علاوه بر این عدم نیاز به جراحی، نداشتن دوره نقاهت و استراحت، درصد بالای رضایت، به دست آوردن نتایج طبیعی، عدم نیاز به داروی آرامش‌بخش، قابل اجرا بودن ظرف کمتر از نیم ساعت، قابلیت برگشت و اصلاح نتیجه، داشتن تأییدیه ایمنی و... نیز از دیگر مزایای استفاده از تزریق ژل برای جوانسازی صورت در یک جلسه به شمار می‌آید.

2- پاکسازی پوست صورت

یکی از روش‌های جوانسازی صورت که در یک جلسه می‌تواند برای شما مناسب باشد، پاکسازی پوست صورت است. این روش غیر تهاجمی با از بین بردن سول‌های مرده پوست و آلودگی‌های جمع شده روی آن، ظاهری شاداب‌تر به شما هدیه می‌کند. برای جوانسازی صورت با  روش پاکسازی، از بخور، ماساژ و لایه بردارهای شیمیایی استفاده می‌شود.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلفجوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

۳-تزریق بوتاکس

از دیگر روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه که معمولاً طرفداران بسیاری هم دارد تزریق بوتاکس است. بوتاکس در واقع سمی به نام بوتولینوم است که در زیر پوست تزریق شده و موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه از صورت و دیر نتیجه از بین رفتن چین و چروک می‌شود. معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند که بوتاکس بعد از هر چند ماه تمدید شود. به همین دلیل هم می‌توان گفت که معمولاً می‌توان به طور متوسط بین ۳ تا ۶ ماه بعد از تزریق، برای نوبت بعدی اقدام کرد.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

معمولاً استفاده از این روش جوانسازی برای افراد مختلفی مثل افراد کمتر از ۱۸ سال، زنان باردار یا شیرده، بیماران قلبی عروقی حاد، بیماران ام اس یا نارسایی کلیه و... ممنوع شناخته می‌شود.

کاربرد‌های تزریق بوتاکس را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

  • درمان چین و چروک: با تزریق بوتاکس به زیر پوست می‌توان عضلات آن را فلج و شل کرده و در نتیجه چین و چروک‌ها را از بین برد.
  • از بین بردن میگرن: تزریق بوتاکس علاوه بر تأثیرات زیبایی می‌تواند از نظر درمانی و پزشکی نیز کاربرد‌هایی همچون از بین بردن نسبی میگرن را به دنبال داشته باشد.
  • بهبود تعریق: بسیاری از افراد با تزریق بوتاکس در نواحی مانند زیر بغل از تعریق پوست خود برای مدتی جلوگیری می‌کنند.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

4-پلاسما تراپی

پلاسما تراپی نیز امروزه به عنوان یکی دیگر از روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه شناخته می‌شود. پلاسما تراپی در واقع درمان نوآورانه‌ای است که با دستگاه پلاسما جت به کار می‌رود. پلاسما جت با تولید پلاسما می‌تواند در انقباض سریع و تنگی فیبر‌های دور چشم در جوانسازی صورت تأثیرگذار باشد. علاوه بر این لکه‌های زیری پوست نیز با کمک این روش تا حدودی بهبود می‌یابند. این روش باعث خونریزی و یا ایجاد صدماتی برای بافت‌های مجاور نمی‌شود و به همین دلیل نیز طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.

یکی از مزایای این روش مدت زمان کمک آن است. این یعنی شما می‌توانید جوانسازی صورت در یک جلسه را با کمک پلاسما چت، ظرف ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به پایان برسانید. البته پیش از شروع این فرآیند لازم است که چیزی حدود نیم ساعت زودتر در مطب حاضر شوید تا با کمک کرم‌های بی‌حسی موضعی، آمادگی لازم را برای استفاده از روش پلاسما تراپی پیدا کنید.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

کاربرد پلاسما تراپی را می‌تواند در این عناوین خلاصه کرد:

  • کشیدن پوست صورت و بدن: با کمک روش پلاسما تراپی می‌توان کشیدگی‌هایی را بر روی پوست صورت و بدن ایجاد کرد و در جوانسازی آن نیز تأثیرگذار بود.
  • درمان آکنه: بسیاری از پزشکان پوست و زیبایی با تجویز روش پلاسما تراپی و پلاسما جت آکنه‌های بیماران را درمان می‌کنند.
  • اصلاح اثر زخم: پلاسما تراپی می‌تواند در بهبود و اصلاح اثر زخم‌هایی که نمی‌دانید با آن‌ها چه کنید نیز مؤثر باشد.
  • حذف خالکوبی: این روش برای کسانی که به دنبال راه‌هایی بی‌خطر و نتیجه‌بخش برای حذف خالکوبی خود می‌گردند می‌تواند بسیار مناسب و ایده‌آل باشد.
  • علامت‌های کشیدگی ناف: کشیدگی‌های ناف برای برخی از افراد بسیار آزاردهنده است و نمی‌دانند که چگونه می‌توان از شر آن خلاص شد. به همین دلیل نیز استفاده از پلاسما جت می‌تواند به عنوان یک راه درمان مؤثر در این باره شناخته شود.
  • حذف ضایعات و زائده‌های پوستی خوش‌خیم: بسیاری از پزشکان پوست و زیبایی برای از بین بردن زائده‌های پوستی خوش‌خیم از این روش کمک می‌گیرند.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

5-کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی نیز به عنوان یکی دیگر از راه‌های جوانسازی صورت در یک جلسه شناخته می‌شود. به طور کلی باید بگوییم که کربوکسی تراپی عمل تزریق گاز دی‌اکسید کربن به زیر پوست صورت است. این گاز کاملاً بی‌ضرر است و به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد. به همین دلیل هم میزان تزریق آن به بدن به طور کامل بررسی و سنجیده می‌شود.

زمانی که این گاز بیش از اندازه مجاز به بدن شما وارد شود سیستم بدن آن را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می‌کند. به همین دلیل هم جریان خون در آن قسمت از بدن افزایش پیدا خواهد کرد. به دنبال آن نیز افزایش جریان خون می‌تواند باعث افزایش رسیدن به مواد مغذی شده و در نهایت نیز به ترمیم سلولی پوست بیانجامد.

باید این را نیز اضافه کنیم که موارد منع استفاده از روش کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روش‌های جوانسازی صورت در یک جلسه شامل افرادی همچون زنان باردار، بیماران سرطانی، بیماران دیالیزی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بیماران مبتلا به مشکلات مغزی، بیماران مبتلا به کم‌خونی و... می‌شود.
جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

کاربرد‌های کربوکسی تراپی در نواحی مختلفی از بدن صورت خواهد گرفت:

  • جوانسازی پوست: کربوکسی تراپی می‌تواند در جوانسازی بخش‌هایی همچون پلک، پوست صورت، گردن، پست دست‌ها و... نتیجه‌بخش باشد.
  • از بین بردن تیرگی دور چشم: بسیاری از پزشکان با تشخصی استفاده از روش درمانی کربوکسی تراپی، تیرگی‌های دور چشم را نیز از بین می‌برند.
  • از بین بردن زخم ناشی از آکنه: از بین رفتن زخم آکنه معمولاً مدت طولانی زمان می‌برد. به همین دلیل هم کربوکسی تراپی می‌تواند در این میان مؤثر واقع شود.
  • برطرف کردن خطوط دور دهان و خنده: بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که هر چه سریع‌تر از شر خطوط خنده خود خلاص شوند. به همین دلیل نیز استفاده از روش کربوکسی تراپی می‌تواند برای آن‌ها تأثیرگذار باشد.
  • لاغری: این روش حتی به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های لاغری نیز شناخته می‌شود، چراکه قدرت و توانایی بسیار خوبی برای مواجهه با چربی‌های مقاوم بدن نیز دارد. به همین دلیل هم بعد از تزریق دی‌اکسید کربن به ذخایر چربی، این گاز به اسیدکربنیک تبدیل شده، سلول‌های چربی را آزاد کرده و یا در خود حل می‌کند.
  • از بین بردن ترک پوست: کربوکسی تراپی می‌تواند در کاهش ترک‌های پوستی و یا حتی کم‌رنگ کردن آن‌ها نیز مؤثر باشد. این روش چربی‌های زیر پوستی را تجزیه کرده و اکسیژن‌رسانی می‌کند. به همین دلیل نیز در بهبود ترک‌های پوستی تأثیرگذار خواهد بود.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلفجوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

6-هایفوتراپی

هایفوتراپی که تحت عنوان لیفت صورت بدون جراحی نیز شناخته می‌شود، شیوه‌ای است که طی آن با تابش امواج فراصوت پرتوان، پوست صورت و گردن لیفت شده و سفت‌تر می‌شود. در روش هایفوتراپی از کارتریج‌های مختلفی استفاده می‌شود و هر یک از این کارتریج‌ها برای موارد متفاوتی و چروک‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف
 

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

7-لیفت صورت با نخ

یکی از راه‌های مهم لیفتینگ صورت، لیفت با نخ است. این روش معمولا با نخ سیلوئت انجام می‌شود و گزینه مناسبی برای لیفت گونه‌ها و ابروهاست. لیفتینگ با نخ کلاژن سازی نیز کرده و پوست را جوان‌تر می‌کند.

بهترین روش‌ برای جوانسازی صورت در یک جلسه کدام است؟

برای انتخاب بهترین روش‌ برای جوانسازی صورت در یک جلسه باید شرایطی را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال جنس پوست شما در این پرسش دخیل است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین برای انتخاب بهترین روش بهتر است روش‌های مختلف را از نظر کاربرد و هزینه به خوبی بررسی کنید و با یک متخصص مشورت نمایید.

مرکز زیبایی اسپیناس

خدمات ما

  • لیزر کندلا ۲۰۲۲ با کولینگ بسیار قوی

  • هایفوی صورت و بدن (جوانسازی)

  • کربوکسی تراپی(روشن کننده نواحی تیره)

  • پلاسما جت (برطرف کردن زوائد پوستی)

  • کرایو لیپولیز و آر اف کویتیشن (جهت لاغری)

  • تزریق انواع ژل و مزوژل و فیلرها و مزوتراپی سر و صورت

  • تزریق بوتاکس

  • مزونیدلینگ ومیکرونیدلینگ

  • فشیال تخصصی با دستگاه

  • لیفت با نخ

  • کاشت مو و ابرو

  • تحت نظر پزشک

برای مشاوره کلیک کنید.

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۶۱۲۴۳۸

۰۹۳۳۷۰۴۳۶۱۶

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@Clinice_espinas

جوانسازی صورت در یک جلسه با ۷ روش مختلف

خیابان شریعتی ، روبروی مترو قلهک ، کوچه سجاد ، پلاک ۶۶ ، واحد ۷

                                                                         

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج