۱۴۳۱۳۸۷
۷ نظر
۷۱۹
۷ نظر
۷۱۹
پ

رضا جاودانی تهدید به برخورد قضایی شد!

احتمال برخورد قضایی با عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قوت گرفت.

خبرگزاری فارس: شرایطی که پرونده باشگاه مس رفسنجان، همچنان در دادگستری استان کرمان در جریان است و حتی رای دادگاه بدوی نیز در این خصوص صادر نشده، رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تازگی در گفت و گو با یکی از برنامه‌های فضای مجازی، اطلاعاتی را درمورد این پرونده اعلام کرد که ظاهرا بسیاری از آنها در این پرونده وجود ندارد و عضو حقوقدان رکن قضایی فدراسیون فوتبال تنها طبق شنیده‌هایش درمورد آنها صحبت کرده است.

رضا جاودانی تهدید به برخورد قضایی شد!

هرچند بلافاصله پس از این برنامه ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، ریاست کمیته انضباطی این مسائل را "تنها دیدگاه شخصی جاودانی عنوان کرده و اعلام کرد هیچ گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت."

ارکان قضایی فدراسیون طبق قوانین و آیین نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از هرگونه مصاحبه و گفت و گو و ....ممنوع هستند. حتی اگر آنها اطلاعاتی داشته باشند، باید در اختیار مراجع قضایی قرار بدهند.

در حال حاضر عضو کمیته انضباطی که آیین‌نامه‌ را نقض کرده باید مستندات خود را به کمیته اخلاق ارائه بدهد. حتی این احتمال وجود دارد این عضو کمیته انضباطی با اثبات نکردن اظهاراتش، با برخورد قضایی مواجه شود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد احتمال برکناری جاودانی از کمیته انضباطی به دلیل نقض آیین‌نامه بسیار بالا است و باید دید کمیته اخلاق نسبت به تخلف وی چه تصمیمی خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود بر جاودانی با شرف

    • ناشناس

      کیسه یتیم میشود

    • مهدی

      ولله باید از کمیته اخراج بشه پیمان یوسفی گزینه خوبتری انسان وطن دوست و خوبیه

    • ناشناس

      بله بله بله.....

    • ناشناس

      ۱۴/۱۳ چون آقای جاودانی گفته در فوتبال فساد هست آدم وطن دوستی نیست ؟ یعنی نباید مفسیدن مجازات بشوند ؟ کسی که در برابر فساد ساکت بشه خودش هم گناه کار هست.

    • ابی دل

      آقای حسن زاده شما فکر کردی که مردم نمیدونند که فساد سرتاسر فوتبال ایران راگرفته چونکه آقای جاودانی حقیقت گفته شما ناراحت شدید والا که خود فدراسیون فوتبال ایران لانه فساده سازمان لیگ کميته داوران حتی خود کميته انظباطی همه نتایج فوتبال خارج مسطتیل سبز گرفته میشه درود به شرفت جاودانی عادل فردوسی‌پور

    • ناشناس

      قهرمانی ها افسایدیو رشوه ای لنگ رفت تو هوا،هر کسی از فساد لنگ پرده برداره،نابودش میکنن،چون وقت می‌خوان لنگ قهرمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج