۱۳۶۳۹۸۳
۳۸۹۷
۳۸۹۷
پ

سلب تابعیت و توپ طلای بنزما بخاطر اسرائیل!

کریم بنزما دارنده توپ طلای فوتبال دنیا، در آستانه لغو تابعیت فرانسوی اش قرار گرفت!

تابناک ورزشی: وزیر کشور فرانسه در ادعایی جنجالی گفته است: کریم بنزما، بازیکن فوتبال برجسته اهل این کشور که در حال حاضر برای تیم الاتحاد عربستان سعودی بازی می‌کند، با گروه اخوان‌المسلمین در ارتباط است. فرانسه این گروه مسلمان را به عنوان گروه تروریستی شناسایی کرده و یک سناتور خواهان لغو تابعیت فرانسوی بنزما شده است.

«تمام دعای ما برای ساکنان غزه است. آن‌ها بار دیگر قربانی بمباران‌های ناعادلانه‌ای می‌شوند که به هیچ زن و کودکی رحم نمی‌کند.» همه چیز از همین توئیت شروع شد. کریم بنزما، ستاره فرانسوی باشگاه الاتحاد عربستان در واکنش به بمباران غزه توسط اسرائیلی‌ها چنین واکنشی نشان داد اما احتمالا فکرش را هم نمی‌کرد، همین چند خط کوتاه، تبدیل به داستانی باورنکردنی برای او در فرانسه شود؛ به طوری که پای وزیر این کشور به میان بیاید و نهایتا هم یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه برایش خط و نشان بکشد باید ملیتی که به او داده شده، پس گرفته شود!

سلب تابعیت و توپ طلای بنزما بخاطر اسرائیل!

کریم بنزما از زمانی که همان توئیت را نوشته، تبدیل به تیتر خبری بسیاری از رسانه‌های دنیا شده است. این موضوع در فرانسه رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت

این سناتور امضای جمعی از همتایان خود را نیز جلب کرده و حتی مدعی پس گرفتن توپ طلا از بنزما شده است! اقدامی مضحک و کاملا سیاسی که نشان از میزان خشم نظام سیاسی غرب و عدم آزادی بیان ادعا شده در کشورهای اروپایی دارد. آنها اعلان موضع یک ستاره برجسته فوتبال در مورد حملات وحشیانه اسرائیل به غیرنظامیان را هم بر نمی تابند.

در همین حال لوپاریزین خبر داد که کریم بنزما قصد دارد ژرارد دارمانن، وزیر کشور فرانسه را به خاطر اظهاراتش و متهم کردن او به ارتباط داشتن با اخوان المسلمین به دادگاه بکشاند.

اختلاف دو طرف مشخصا بعداز حمایت جانانه کریم بنزما از فلسطین و محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه شروع شد و تحمل غرب در مقابل نظر مخالف را به چالش کشید. دموکراسی که اینجا آزمایش شد و توخالی از آب در آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج