۱۴۸۰۵۹۵
۸۶
۸۶
پ

در نشست‌های تخصصی سومین روز تلکام ۱۴۰۳ چه گذشت؟

دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی و با موضوع‌های «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳، برگزار شد.

برترین‌ها: دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی و با موضوع‌های «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳، برگزار شد.

photo_2024-12-26_11-31-14

در اولین نشست که با حضور دکتر حمیدرضا حداد پژوهشگر تحلیل داده و هوش تجاری برگزار شد، به نقش تحلیل کلان‌داده و هوش تجاری در مسیر تحول دیجیتال، پرداخته شد و چالش‌ها و موانع موجود در راستای پیاده‌سازی راهکارهای تحلیل داده و هوش تجاری، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مباحثی همچون تأثیر توسعه فناوری‌هایی مانند 5G و اینترنت اشیاء بر افزایش حجم و تنوع داده‌ها، مورد بررسی قرار گرفت.

نشست «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» نیز با حضور دکتر محمدتقی عیسائی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف و گلسا دادفر مدیر ارشد تجربه مشتری ایرانسل برگزار شد. در این نشست، به ارائه راهکارهایی درباره چگونگی تنظیم حکمرانی سازمانی، برای پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری پرداخته شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج