حادثه برخورد قطار با یک خودرو در مازندران
اورژانس مازندران اعلام کرد که در برخورد قطار با خودروی سواری درمنطقه قلعه پایان گلوگاه، یک مرد ۳۲ ساله جان باخت.
ایرنا: اورژانس مازندران اعلام کرد که در برخورد قطار با خودروی سواری درمنطقه قلعه پایان گلوگاه، یک مرد ۳۲ ساله جان باخت.
روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران شامگاه سهشنبه گفت: در ساعت ۱۶ و ۵۳ دقیقه امروز حادثهای در منطقه قلعه پایان شهرستان گلوگاه رخ داد.
این گزارش می افزاید که تیم پایگاه اورژانس تیرتاش پس از اعلام خبر این حادثه به محل اعزام شد. در این حادثه که به دلیل برخورد قطار با خودرو اتفاق افتاد، آقای ۳۲ سالهای در دم جان باخت.
بر اساس بررسیهای انجام شده توسط تیم اورژانس اعزامی، این فرد فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده است.
نیروهای اورژانس پس از بررسیهای لازم، تایید کردند که راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در لحظه حادثه جان خود را از دست داده است.
همچنین در حادثه ای دیگر برخورد قطار با عابر پیاده در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و گروه پایگاه اورژانس هفت تیر قائمشهر به محل حادثه واقع در خیابان تهران روبروی آزادی ۵۷ اعزام شد.
بر اساس این گزارش در این حادثه پسر نوجوان ۱۸ ساله براثر برخورد قطار با وی در دم جان باخت و در بررسیهای تیم اورژانس اعزامی فاقد هرگونه علایم حیاتی بود.
خط ریلی راه آهن شمال از شهر قائم شهر عبور میکند و هر از چند گاهی تصادفات ناشی از برخورد با قطار و مرگ عابران یا رانندگان خودرو گزارش میشود.
بر اساس اعلام شرکت راه آهن شمال کشور، ۶۰ درصد خطوط ریلی این شرکت از گرمسار تا گلوگاه از درون مناطق مسکونی عبور میکند.
راه آهن شمال به عنوان بخشی از خطوط ریلی سراسری از سال ۱۳۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد که از نظر قدمت جزو شبکه ریلی قدیمی کشور به شمار می رود. راه آهن شمال از خروجی ایستگاه گرمساز آغاز و تا ورودی ایستگاه گلوگاه ادامه دارد؛ طول این مسیر ۳۱۰ کیلومتر و در مسیر یک هزار و ۵۰۰ پُل و آبرو، ۹۵ تونل و ۴۵ گذرگاه حفاظ شده وجود دارد. از ویژگیها این مسیر ریلی ۲۷ کیلومتر شیب و فراز که این شیب در نقاطی به ۲۸ در هزار میرسد.
در طول مسیر ۳۱۰ کیلومتری راه آهن شمال کشور ۲۲ ایستگاه برای سوار و پیاده کردن مسافران تعبیه شده است. قطارهای حومه ای روزانه در مسیر پل سفید به بندرترکمن تردد می کنند و در هر قطار در یک مسیر رفت و یا برگشت بیش از ۳۰۰ مسافر از طریق آن قابل جا به جایی است.
نظر کاربران
مگه جایی که عابر و ماشین و منطقه مسکونی هست نباید حفاظ یا نرده داشته باشه؟