۱۴۵۸۱۰۱
۶۲۶
۶۲۶
پ

احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان جدی شد

دو مقام ارشد آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده احتمال می‌دهد که اسرائیل در حال آماده‌سازی برای حمله زمینی به لبنان باشد.

ایرنا: دو مقام ارشد آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده احتمال می‌دهد که اسرائیل در حال آماده‌سازی برای حمله زمینی به لبنان باشد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، اظهارات این دو مقام که خواستند نامشان فاش نشود، در پی انتقال نیروهای اسرائیلی به مرزهای شمالی صورت می گیرد.

احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان جدی شد

این دو مقام در عین حال تاکید کردند که به نظر می‌رسد اسرائیل تصمیمی در مورد انجام تهاجم زمینی نگرفته باشد.

یکی از این مقامات گفت: ارزیابی آمریکا براساس بسیج نیروهای اسرائیلی و پاکسازی مناطقی است که می تواند به منزله آماده سازی برای شروع یک حمله زمینی باشد.

پیتر لرنر سخنگوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی اوایل دیروز شنبه، گفت که ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای احتمال تهاجم زمینی است. وی در عین حال تاکید کرد که این یک گزینه در حال بررسی است.

سی ان ان در ادامه با اشاره به حملات رژیم اسرائیل که از هفته گذشته علیه لبنان آغاز شده است، هدف این حملات را مطابق اعلام مقامات دولت صهیونیستی، بازگرداندن بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنان مناطق شمالی سرزمین های اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان دانست.

هرتزل لوی ژنرال ارشد صهیونیست نیز پیش از این و در روز چهارشنبه گفت که نیروهای نظامی اسرائیل برای حمله احتمالی زمینی به لبنان آماده می شوند.

این شبکه تلویزیونی در ادامه یادآور شده است: این در حالی است که کمی پیش از انتشار خبر کشته شدن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، یک مقام ارشد اسرائیلی گفته بود که تل آویو امیدوار است که حمله زمینی به لبنان انجام ندهد. وی تاکید کرد: ترجیح ما این است که حمله زمینی انجام ندهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج