۱۳۹۷۷۳۱
۱۰ نظر
۳۴۰۹
۱۰ نظر
۳۴۰۹
پ

خُسران مال باختگان کمپانی کوروش را جبران کنید

آنچه امروز از سوی کمپانی کوروش بر سر این مردم بیچاره آواره شده حاصل سوءمدیریت مراجع نظارتی و بی در و پیکر بودن فضای تبلیغات توسط چهره‌های معروف جامعه است که با اندک نظارتی قابل پیشگیری بوده و صد البته لازم به تعقیب و پیگیری همه‌جانبه است.

محمد هادی جعفرپور در خبرآنلاین نوشت: ساده‌ترین و مطمئن ترین طریق پیشگیری از بروز فساد خاصه در حوزه‌ی اقتصاد کنترل نحوه‌ی فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و افراد فعال در حوزه‌ی تجارت خاصه زمانی که صاحبان چنین مشاغلی با دست و دل بازی از کیسه‌ی خلیفه،چهره‌های مشهور جامعه(سلبریتی ها) را در امر تبلیغات به کار می‌گیرند.

خُسران مال باختگان کمپانی کوروش را جبران کنید

نزدیک به بیش از یک قرن است که آموزه‌های دانش جرم‌شناسی با تاکید بر مقوله‌ی شناسایی علل و عوامل وقوع بزه، در سیاست جنایی و تقنینی رژیم‌های سیاسی و ساختار قضایی کشورها مورد توجه قرار می‌گیرد،علیرغم ضرورت توجه به این مهم و تاکید مکرر اندیشمندان علوم اجتماعی و حقوقدانان و...بر اعمال داده‌های این دانش در ساختار حقوقی_قضایی کشور شاهد کمترین توجه به تذکرات و نقدهای مطرح شده در این حوزه هستیم.

اوایل دهه‌ی هشتاد همزمان با رونق بازار پیش‌فروش آپارتمان شاهد انواع و اقسام آگهی‌های تبلیغاتی در اشکال مختلف بودیم، از صفحات اول روزنامه‌ها تا دعوت ملت به پیش‌خرید آپارتمان در ضمیمه‌ای رنگارنگ مزین به عکس و تصویر چهره‌های مشهور آن روزگار که در تیراژ فراوان آن هم به رایگان همراه با روزنامه ها تحویل مخاطبان می‌شد.

اما دیری نپایید که در راهرو های دادگستری شاهد ناله‌ی مردمانی بودیم که کل زندگی‌اشان را به واسطه‌ی تبلیغات دروغ و خلاف واقع و به خیال خانه‌دار شدن دودستی تقدیم عده‌ای فرصت‌طلب کرده‌ بودند.

حجم پرونده ها که فزونی گرفت و کل زندگی مردم بیچاره که به یغما رفت،حضرات به فکر چاره افتادند،ابتدا با صدور دستور، انتشار هرگونه آگهی تبلیغاتی را مقید به رعایت ضوابطی کردند و سپس با قانون حمایت از پیش‌خریداران مسکن این طریق صواب را نظم دادند که ماحصل این امر کاهش چشم‌گیر آمار چنین پرونده هایی بود.

این مقدمه‌ی مختصر بیان شد تا به حضرات دستگاه قضا و امنیت کشور یادآوری شود که سوءاستفاده‌ی اشخاص سودجو از اعجاز رسانه و تبلیغات در آشفته بازار اقتصاد امر حادث و جدیدی نبوده،به کرات شاهد کلاهبرداری و سوءاستفاده های مالی شرکت‌ها،بانک‌ها،فروشگاه های زنجیره‌ای و...بوده‌ایم.

عطف به چنین امری بر نهادهای نظارتی و قضایی تکلیف بوده و هست که بر چنین اموری نظارت ویژه داشته، فعالیت‌ برخی شرکت ها و فروشگاه‌ها که با هزینه‌ی گزافِ تبلیغات یک شبِ کل فضای مجازی و رسانه را به خود اختصاص می‌دهند با حساسیت بیشتری رصد کرده تا زمانی که از صحت ادعای آن مجموعه و میزان سرمایه ی نقدی و غیر نقدی آن اطمینان حاصل نشده،اجازه‌ی هر قِسم فعالیت خاصه تبلیغات گسترده داده نشود.

آنچه امروز از سوی کمپانی کوروش بر سر این مردم بیچاره آواره شده حاصل سوءمدیریت مراجع نظارتی و بی در و پیکر بودن فضای تبلیغات توسط چهره‌های معروف جامعه است که با اندک نظارتی قابل پیشگیری بوده و صد البته لازم به تعقیب و پیگیری همه‌جانبه است.

اصول قانون اساسی،منشور حقوق شهروندی،سند امنیت قضایی و سایر قوانین مصوب کشور مبین تکلیف حکومت به صیانت از حقوق مردم و تامین امنیت مردم در ابعاد مختلف آن است.

تکلیف حاکمیت به پاسخگویی و جبران خُسران ملت از آن جهت ادعای موجهی است که صیانت از حقوق مردم و اتخاذ طرق پیشگیری از فساد در جامعه و به عبارتی ایجاد امنیت در ابعاد مختلف آن از جمله امنیت اقتصادی بدیهی ‌ترین تکلیف حکمرانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • محمدحسین

    به نظرم باید حساب و اموال اون سلبریتی هایی که برای این دزد تبلغ کردن را به نفع مالباختگان ضبط کنند.
    چون حداقل یک درصدی از این پول های مردم برای تبلیغ به این سلبریتی ها داده شده

  • ناشناس

    باید همان مطربان و سودگران حوزه نمایش که موجب ترغیب مشتری وکمک به فریبکاری وشیادی،کوروش،بعنوان معاون درکلاهبرداری ضامن برگشت مال افرادفریب خورده دانست

  • ناشناس

    از جیب ملت
    همیشه جاه طلبی یک عده گریبان همه ملت رو می گیره

  • ناشناس

    حس طمع برخی بارها اسباب کلاهبرداری شیادان شده چرا این افراد قدری همه جانبه نگری ندارند که کلاهبردار این هنه کالا را ازکجا تهیه میکند وچرا باید ۴۰ درصد زیر قیمت به آنها بدهد،وزود وساده،در تور ودام شیادان گرفتارمیشوند

  • یک بازنشسته

    بیرانوند و کنعانی زادگان که تبلیغات این کلاه برداران را کردند در دزدی آنان شریکند وباید جوابگو باشند

  • حسینی

    آخه کی تو این دوره زمونه میاد ۱۵ تا ۲۰ میلیون تخفیف بده
    مردم خودشون باید عاقل باشن .
    چقدر پیامک میاد که مواظب کلاهبرداری های اطراف باشید

  • ناشناس

    باید سلبریتی هایی که تبلیغات نموده در دستگاه قضا پاسخگو مردم باشند الان هم برای لوازم خانگی با سودهای نامتعارف تبلیغاتی میکنند باید جلوی آن گرفته شود .

  • حسین

    چشمشان کورمی خواستند طمع نکنند.

  • مسلم

    کسی که به دنبال خرید آیفون اونم به صورت مفت هست حقشه برسیدبه داد بقیه مشکلات مردم شخصی که میخوادبرا پز دادن آیفون بگیره دست میتونه 20میلیون زیانو تحمل کنه مطالبات به حق مردمو ول کردین افتادین دنبال حق یه مشت مفت خور

  • Hasam

    اونا دغدغه زندگیشان اپل بوده به دولت چه

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج