۱۳۷۸۲۳۶
۲۵۹۴
۲۵۹۴
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین رستوران برای شب یلدا ۱۴۰۲ کجاست؟

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا شب یلدا را در فضایی متفاوت مانند رستوران سپری کنند. به‌همین دلیل است که به‌دنبال بهترین رستوران برای شب یلدا می‌گردند. اگر شما هم قصد دارید بلندترین شب سال ۱۴۰۲ را در رستوران بگذرانید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شب یلدا یکی از مهم‌ترین سنت‌های ایرانی است. چراکه جزء آیین‌هایی است که همه ایرانیان با هر آداب و رسومی آن را گرامی می‌دارند. یکی از دلایل جایگاه والای جشن یلدا در بین مردم ایران نیز همین موضوع است. دور هم جمع در کنار عزیزان بهترین سنت شب یلدا است. در دنیایی که خیلی از ما فرصت نمی‌کنیم در طول سال عزیزان‌مان را ببینیم، شب یلدا بهترین فرصت برای با هم بودن است. اینجاست که اهمیت یک دقیقه طولانی‌تر بودن این شب فرخنده روشن می‌شود. 

بهترین رستوران برای شب یلدا 1402 کجاست؟

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا شب یلدا را در فضایی متفاوت مانند رستوران سپری کنند. به‌همین دلیل است که به‌دنبال بهترین رستوران برای شب یلدا می‌گردند. اگر شما هم قصد دارید بلندترین شب سال 1402 را در رستوران بگذرانید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ارکیده بهترین رستوران برای شب یلدا 1402

در فرهنگ ایرانی معمولا خانواده‌ها شب یلدا را کنار هم زنده نگه می‌دارند و تا پاسی از شب با خوراکی‌های جذاب، گوش دادن به قصه‌های شیرین بزرگ‌ترها و گرفتن فال حافظ لحظات خوشی را تجربه می‌کنند. فضای محدود در زندگی‌های آپارتمانی امروز، پذیرایی از عزیزان را در خانه برای شب یلدا تا حدی دشوار کرده است. به‌همین دلیل خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که بلندترین شب سال را در جایی بیرون از خانه در کنار عزیزان‌شان سپری کنند.

بهترین رستوران برای شب یلدا، مجموعه رستوران‌های ارکیده است. جایی که هر ساله برای بزرگداشت این سنت دیرینه ایرانی، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک می‌بیند. با حضور در رستوران ارکیده می‌توانید یلدایی ماندگار را تجربه کنید.

چرا ارکیده بهترین رستوران برای شب یلداست؟

حتما این سوال را می‌پرسید که دلیل معرفی ارکیده به‌عنوان بهترین رستوران برای شب یلدا چیست؟ همان‌طور که می‌دانید ارکیده نزدیک به 7 دهه سابقه در صنعت رستوران‌داری ایران دارد و از این حیث یکی از قدیمی‌ترین برندهای شناخته شده در سطح کشور است.

این رستوران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آموزش پرسنل خود در میزبانی هر چه بهتر از مهمانان داشته است. به‌صورت منظم و هفتگی پرسنل مجموعه در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند تا با جدیدترین متدهای روز دنیا در حیطه کاری خود آشنا شوند.

در آشپزخانه ارکیده گروهی از بهترین سرآپشزهای ایران حضور دارند. بسیاری از دستور پخت‌های این رستوران به‌صورت اختصاصی از سوی سرآشپزهای هنرمند ارکیده تدارک دیده می‌شوند. تمام غذاها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه از سراسر ایران تهیه و به‌صورت روزانه در اختیار آشپزخانه‌های رستوران ارکیده قرار می‌گیرند.

جدای این موارد نباید فراموش کنید که در شب یلدا می‌توانید هم از رستوران و هم از کافه در هر یک از شعبه‌های ارکیده بهره‌مند شوید. منوی متنوع شامل انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران و همچنین انواع آیتم‌های جذاب در کافه ارکیده برای پذیرایی از سلیقه‌ها و ذائقه‌های گوناگون در نظر گرفته شده‌اند.

بهترین رستوران برای شب یلدا 1402 کجاست؟

یکی از برنامه‌های ویژه شعبه‌های رستوران ارکیده در شب یلدا، اجرای موسیقی زنده است. این برنامه فضایی شاد و سرزنده را برای مهمانان رستوران در طولانی‌ترین شب سال رقم می‌زند.

فضای متنوع در شعبه‌های مختلف رستوران ارکیده هم یکی از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود. مجبور نیستید یلدای خود را در فضای بسته سپری کنید. بلکه می‌توانید در فضای باز محوطه‌های رستوران ارکیده و روف گاردن در برخی از شعب حضور پیدا کنید. نگران سرمای هوا هم نباشید. پرسنل رستوران تدارک فضایی گرم و دل‌نشین برای فضای باز را دیده‌اند تا مهمانان در نهایت آرامش از حضور در کنار عزیزان‌شان لذت ببرند و یلدایی ماندگار را تجربه کنند.

رزرو رستوران ارکیده برای شب یلدا

رستوران ارکیده در 10 شعبه استان‌های تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان آماده پذیرایی از مهمانان یلدایی است. اگر در فکر رزرو میز یا سالن‌های VIP در هر یک از شعب ارکیده هستید، پیشنهاد می‌کنیم که زودتر اقدام کنید. هر چه به شب یلدا نزدیک‌تر می‌شوید به دلیل تقاضای زیاد برای حضور در رستوران ارکیده، امکان تکمیل ظرفیت شعبه‌ها وجود دارد. بعد از انتخاب شعبه مد نظر می‌توانید از طریق سایت رستوران ارکیده، شماره تماس آن را برای رزرو شب یلدا پیدا کنید.

بهترین رستوران برای شب یلدا 1402 کجاست؟

در شهر تهران شعبه‌های رستوران ارکیده در میدان آرژانتین، اقدسیه، هروی و سعادت آباد قرار دارند. شعبه شهریار ارکیده با فضایی سرسبز یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای کسانی که است که می‌خواهند بلندترین شب سال را در جایی بیرون از تهران سپری کنند. شعبه‌های چالوس و متل قو نیز در استان مازندران میزبان شما هستند.

در گیلان می‌توانید به تنها رستوران گردان این استان در منطقه بندر انزلی بروید. ساکنان استان البرز هم می‌توانند تجربه مشابهی را در شعبه مهستان ارکیده داشته باشند و اما اگر ساکن نصف جهان هستید، رستوران ارکیده در کاروانسرای مادرشاه شبی بی‌نظیر و متفاوت را برای شما رقم می‌زند. تردید نکنید که خاطره شیرین جشن یلدا در ارکیده تا مدت‌ها در یاد و خاطر شما و عزیزان‌تان باقی خواهد ماند.

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

در گیلان می‌توانید به تنها رستوران گردان این استان در منطقه بندر انزلی بروید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج