۱۳۷۳۵۴۸
۱ نظر
۴۶۲
۱ نظر
۴۶۲
پ

کلاهبرداری عجیب ۲۰۰ میلیارد ریالی در قالب صادرات گوجه

فرمانده انتظامی هرمزگان از کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در قالب صادرات گوجه در هرمزگان خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی هرمزگان از کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در قالب صادرات گوجه در هرمزگان خبر داد.

کلاهبرداری عجیب 200 میلیارد ریالی در قالب صادرات گوجه

 

سردار علی اکبر جاویدان، امروز (بیست و هفتم آبان‌ماه)، با اشاره به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در قالب صادرات رب گوجه، اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر این که عمده فروشی موادغذایی داشته و شخصی به هویت «سجاد. م» تحت عنوان صادر کننده مواد غذایی به کشور عراق، چندین مرتبه از آن‌ها محموله رب گوجه جهت صادرات به کشور عراق خریداری و پول را پرداخت کرده است اما پس از جلب اعتماد مجدد درخواست ۲ کامیون رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال برای صادرات به کشور عراق را کرده که هر ۲ کامیون برای وی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم با همدستی راننده کامیون ها با اقدام متقلبانه بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بارِ رب گوجه فرنگی را تحویل و سپس متواری شده اند.

وی تصریح کرد: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت که با یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، پس از چندین روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی در نهایت مخفیگاه متهم متواری در استان کرمانشاه شناسایی شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: اکیپی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به محل اختفا متهم متواری در استان کرمانشاه اعزام که با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه در محل های تردد احتمالی متهم، در نهایت در حین تردد با خودرو سواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگرانه دستگیر و پس از انجام تشریفات قانونی به بندرعباس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که در خصوص این مورد کلاهبرداری تاکنون ۲ مالباخته و شاکی شناسایی شده است، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی بعمل آمده به ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده و حاضر به جبران خسارت مالباختگان گردید که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گوجه نیست کیلوی ۴۰هزارتومن شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج