قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۲۳۲۰۸
۲۸۶۵
۲۸۶۵
پ

دیدار مورا و باقری در دوحه لو رفت

«اشتفنی لیختن‌اشتاین» خبرنگار ارشد حوزه سیاست خارجی ساکن اتریش، ادعا کرد که علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه دیدار کرده‌اند.

ایرنا: «اشتفنی لیختن‌اشتاین» خبرنگار ارشد حوزه سیاست خارجی ساکن اتریش، ادعا کرد که علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه دیدار کرده‌اند.

دیدار مورا و باقری در دوحه لو رفت

 لیختن‌اشتاین سه‌شنبه شب در توئیتی مدعی شد که دو طرف امشب در دوحه (قطر) دیدار کردند و این ملاقات، فردا نیز تکرار خواهد شد. خبرنگار اتریشی ادعا کرد که بر اساس یافته‌های او، مذاکرات باقری و مورا روی محور پرونده هسته‌ای ایران، زندانیان دو تابعیتی و حمایت ادعایی تهران از روسیه در جنگ اوکراین متمرکز است. وی افزود: به من گفته شده که این نشست تلاش دیگری برای کمک به کاهش تنش‌ها است.

این خبرنگار اتریشی عنوان کرد که باقری و مورا «در جریان مذاکرات وین روابط خوبی برقرار کردند و از زمانی که گفت‌وگوها در سپتامبر گذشته قطع شد، کانال‌های ارتباطی شامل ملاقات‌های شخصی را باز نگه داشتند.» به گفته وی، مورا همچنین در حال انجام رایزنی های دوجانبه با مقامات ارشد قطری در مورد مسائل دیگر است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج