adexo3
۱۴۲۲۰۸۲
۱۷۰۰
۱۷۰۰
پ

شاکی از نمایش پرسپولیس؛ اوسمار اینجا پیر شد!

سرمربی پرسپولیس علیرغم پیروزی دو بر صفر مقابل هوادار از نمایش تیمش راضی نبود.

فوتبالی: روز گذشته پرسپولیس در یک بازیِ سختِ خارج از خانه موفق شد با دو گل از سد میزبانش یعنی تیم هوادار بگذرد. این بازی به میزبانی هوادار و در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

 پرسپولیس در دقایق ابتدایی مسابقه خیلی خوب بازی نمی‌کرد و تیم هوادار با هدایت مسعود شجاعی، پرسپولیس و سرمربی‌اش یعنی اوسمار ویرا را غافلگیر کرد. اما تنوع برنامه‌های هجومی پرسپولیس و زمین صاف ورزشگاه دستگردی باعث شد پرسپولیسی‌ها روی یک حمله زمینی و توسط عیسی آل کثیر به گل برسند.

شاکی از نمایش پرسپولیس؛ اوسمار اینجا پیر شد!

بعد از این گل پرسپولیس چند  موقعیت دیگر هم برای گل زدن و ایجاد فاصله بیشتر داشت. اما این موقیعت‌ها با فرصت‌سوزی عجیب بازیکنان این تیم و بی‌دقتی آنها به هدر می‌رفت. در همین زمان‌ها بود که هوادار هم دو فرصت خوب برای گل زدن به دست آورد اما علیرضا بیرانوند هر دو فرصت را از کریم اسلامی گرفت.

اینجا بود که ضرب ‌المثل فوتبالیِ «گل نزنی گل می‌خوری» به ذهن سرمربی پرسپولیس و البته هواداران این تیم رسید. پرسپولیس بعد از گل اول فرصت زدن حداقل 3 گل دیگر را هم داشت که هیچ کدام از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد! هر لحظه بیم آن می‌رفت که هوادار روی یک حمله به گل تساوی برسد.

در این دقایق اوسمار ویرا کنار زمین بدجور از دست شاگردانش و فرصت‌سوزی آنها حرص می‌خورد. اما نیمه اول به همان یک گل تمام شد. وضعیت در نیمه دوم برای پرسپولیس بهتر نشد.

شاکی از نمایش پرسپولیس؛ اوسمار اینجا پیر شد!

آنها هم در ایجاد موقعیت افت کردند و هم به بازیکنان هوادار فرصت میدان‌داری و ایجاد موقعیت دادند. بازیکنان هوادار حداقل در یکی دو تا از حمله‌های‌شان می‌توانستند به گل تساوی برسند و این باعث شده بود سرمربی پرسپولیس تا مرز انفجار عصبانی شود.

شاکی از نمایش پرسپولیس؛ اوسمار اینجا پیر شد!

این اتفاقی بود که حتی گزارشگر مسابقه هم به آن اشاره می‌کرد و می‌گفت با توجه به این که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و سر صدای زیادی وجود ندارد صدای اوسمار خیلی راحت به گوش می‌رسد و او از مدافعان تیمش می‌خواهد بالاتر بازی کنند تا پرسپولیس اینقدر تحت فشار نباشد.

در نهایت پرسپولیس با درخشش علیرضا بیرانوند دقایق خطرناک نیمه دوم را پشت سر گذاشت و موفق شد گل دوم را هم بزند و به این ترتیب خیال اوسمار کمی راحت شد. اما او در این بازی فشار زیادی را حس کرد و در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: «قبل از بازی می‌دانستیم این دیدار من را یکی دو سال پیرتر می‌کند! به خاطر شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم ساده‌تر بازی را به سود خودمان تمام کنیم.»

علیرضا زینلی عکاس خوش‌ذوق «فوتبالی» چند صحنه از پیر شدن اوسمار را شکار کرده است که آنها را می‌بینید. کمتر پیش آمده بود اوسمار کنار زمین اینقدر ناراحت و عصبانی شود و واکنش نشان بدهد اما روز گذشته بازیکنان پرسولیس واقعا اوسمار را پیر کردند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج