adexo3
۱۴۱۹۶۸۸
۶ نظر
۱۱۵۷
۶ نظر
۱۱۵۷
پ

نقش وِیژه خطیر در بهترین شب زندگی نکونام

محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرآنلاین درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

خبرآنلاین: استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز رفت و علی‌رغم تساوی در این بازی توانست صدر جدول را حفظ کند. پس از این بازی یک اتفاق مهم در باشگاه استقلال رخ داد و هیات مدیره این تیم علی خطیر را از مدیرعاملی باشگاه برکنار کرد. خطیر که پیش از شروع فصل جانشین حجت کریمی شد، در چند ماه اخیر اختلافات زیادی با جواد نکونام داشت و سرمربی استقلال پس از جدایی او با یک مصاحبه رضایت خود از این اتفاق را نشان داد.

نقش وِیژه خطیر در بهترین شب زندگی نکونام

محمد نوری، مدافع اسبق استقلال درباره تغییر و تحولات این باشگاه و شرایط آبی‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

استقلال این هفته مقابل تراکتور مساوی کرد. عملکرد این تیم در تبریز را چطور دیدید؟

این بازی بسیار سخت بود و بازی در تبریز مقابل هواداران پرشور این تیم اصلا راحت نیست. به خصوص که یک سری تغییرات هم در کادر فنی این تیم انجام شده و انگیزه ویژه‌ای در این بازی داشتند. تراکتور در کنار سپاهان و پرسپولیس یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و با این نفرات هم باید نتایج بهتری می‌گرفت. یک سری مسائلی پیش آمد که نتوانست نتیجه بگیرد و از نظر مهره تیم خوبی است. پیش‌بینی می‌شد این بازی برای استقلال سخت شود و با توجه به شرایط جدول بسیار سخت بود. من معتقدم یک امتیاز با توجه به شرایط تبریز خوب بود. در بازی‌های آخر هم بازی زیبا و تماشاگرپسند خیلی مهم نیست و فقط باید نتیجه بگیری تا در کورس قهرمانی عقب نیفتی. بازی دیروز خیلی حساس بود و من قبل از بازی هم گفتم امیدوارم داوران در این شرایط حساس طوری عمل کنند که در حق تیمی اجحاف نشود ولی باز هم پنالتی استقلال سوخت و داور نگرفت. با این پنالتی استقلال می‌توانست برنده شود و داوری ضعیف بود که ما دیگر نمی‌دانیم باید به کجا شکایت کنیم. این یک امتیاز با توجه به تساوی پرسپولیس خیلی ارزشمند بود.

بعد از بازی هم علی خطیر برکنار شد. نظر شما درباره این تصمیم چیست؟

این خبر از قهرمانی هم مهم‌تر بود. ایشان با توجه به کارنامه‌ای که داشت و حواشی که به وجود آمد نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. در نقل‌وانتقالات هم تیم تقویت نشد و شرایط سختی بود. در همین بازی با تراکتور هم اگر تیم تقویت شده بود، دست نکونام روی نیمکت خالی بود. در تراکتور یک بازیکن از زمین خارج می‌شد و جانشین بهتری وارد می‌شد و خیلی با استقلال فرق داشتند. خطیر یکی از ضعیف‌ترین مدیران استقلال بود که نتوانست کارایی خوبی داشته باشد. با رفتن خطیر، به نظرم نکونام و بازیکنان به آرامش رسیدند. البته باید یک سری افراد دیگر هم خارج شوند تا انشالله یک مدیرعامل جدید بیاید که صداقت و کارایی داشته باشد و هواداران او را قبول داشته باشند. این اتفاق بسیار خوب بود و ما و هواداران هم خوشحال شدیم. باید زودتر این اتفاق می‌افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این ... یه روز مصاحبه نکنه میمیره

    • مهران

      خطیر هیچکس ازت راضی نبود

    • ناشناس

      نمی دونم چرا از این همه پیشکسوت بزرگ استقلال چرا فقط تو مصاحبه می کنی که اصلا فوتبالیست خوبی نبودی

    • ناشناس

      نکونام هیچ پخی نیست.........

    • ناشناس

      بازم به لطف داوری یک امتیاز مهم گرفتین و سهمیه معیشتی شما واریز شد اگر داور مسابقه محمدی را اخراج کرده بود الان اوضاع فرق میکرد ولی بدون بازم جوجه را آخر پاییز میشمرن

    • fffffff

      خب خودت مدیرعامل شو چیت ازخطیرکمتره آقای همیشه درصحنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج