adexo3
۵۸۷۱۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تعیین مسئول برای بخش اطلاع رسانی دولت

رئیس دفتر رئیس جمهور بابیان اینکه نظر رئیس جمهور بهبود وضعیت اطلاع رسانی در دولت دوازدهم است گفت: باید یک مسئول مستقیم برای بخش اطلاع رسانی بگذاریم.

خبرگزاری مهر: رئیس دفتر رئیس جمهور بابیان اینکه نظر رئیس جمهور بهبود وضعیت اطلاع رسانی در دولت دوازدهم است گفت: باید یک مسئول مستقیم برای بخش اطلاع رسانی بگذاریم.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به احتمال ایجاد معاونت اطلاع رسانی اظهار کرد: آنچه نظر آقای رئیس جمهور است این است که ما در دولت دوازدهم وضعیت اطلاع رسانی را بهبود ببخشیم.

وی افزود: به همین منظور باید یک مسئول مستقیم برای بخش اطلاع رسانی بگذاریم. آن چه گفته شده مسئول است؛ حالا این مسئول می تواند مشاور یا دستیار باشد؛ این مساله در حوزه اختیارات رییس جمهور است.

واعظی درباره معاونت اقتصادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزرا مسئول پاسخگویی به این معاونت خواهند بود گفت: طبیعی است که بر اساس قانون، همه وزرا و مسئولان با رییس جمهور کار می کنند.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: معمولا در دولت برای ایجاد هماهنگی، سازوکارهای مختلفی داریم؛ لذا این موضوع مطرح نیست که چه کسی به چه کسی پاسخ دهد. در دولت به صورت تیمی و گروهی فعالیت می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج