adexo3
۱۴۲۳۶۷۹
۱ نظر
۱۲۰۵۴
۱ نظر
۱۲۰۵۴
پ

غافلگیری شب امتحانی برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا نهم

شایان ذکر است دانش‌آموزانی که بسته «شب امتحان» را تهیه می‌کنند تا مهرماه امسال، به تمام محتواهای فیلیمومدرسه دسترسی خواهند داشت.

برترین‌ها: با نزدیک شدن به خرداد و شروع امتحانات ترم دوم مدارس، فیلیمومدرسه ویدیوهای ویژه مرور سریع و مفید برخی دروس پایه هفتم، هشتم و نهم را منتشر کرد. 

غافلگیری شب امتحانی برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا نهم

این ویدیوهای دو ساعته شامل مرور جامع دروس ریاضی، علوم، عربی و زبان انگلیسی است و قالب محتواها نیز به این صورت است که برای هر درس معلمان مجرب و باتجربه، بخش‌هایی که معمولاً سوال بیشتری از آنها در امتحان نهایی می‌آید را به شکلی جذاب و ویژه آموزش می‌دهند، بخش پایانی هر محتوا نیز به حل کردن نمونه سوالات متنوع از همان درس اختصاص دارد.

شایان ذکر است دانش‌آموزانی که بسته «شب امتحان» را تهیه می‌کنند تا مهرماه امسال، به تمام محتواهای فیلیمومدرسه دسترسی خواهند داشت. 

طرح ویدیوهای «شب امتحان»، پیش از این با درس‌های ریاضی، عربی و علوم برای ترم اول سال تحصیلی، به صورت آزمایشی اجرا شد. در دی ماه ۱۴۰۲، حدود یکصد هزار دانش آموز از این ویدیوها استفاده کردند و به واسطه این استقبال، هفت بار رکورد مدت تماشا در فیلیمومدرسه شکسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاپیون

      درس و شب امتحان دانش آموزان هم تجاری شده است.تدریس خصوصی و موسسات آموزشی مختلف و کتب کمک آموزشی کم بود فیلمیو هم به آنها اضافه شد.مبارک است انشاالله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج