adexo3
۱۴۲۳۴۹۹
۳ نظر
۴۷۳
۳ نظر
۴۷۳
پ

کنایه علیرضا بیگی به انکار نمایندگان از دریافت خودروهای شاسی بلند

علیرضا بیگری نماینده‌ای که ماجرای خودرو‌های شاسی بلند نمایندگان مجلس را افشا کرد در اظهاراتی گفت: زمانی همه ماجرای شاسی بلند را انکار می‌کردند، اما الان پته همدیگر را روی آب می‌ریزند.

خبرآنلاین: احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: ماجرای شاسی بلند‌ها که روزگاری همه آن را نفی و انکار می‌کردند، الان در دعوا علیه خودشان پته یکدیگر را روی آب می‌ریزند.

بنده به عنوان یک نماینده نشان دادم که سطح اطلاعاتم می‌تواند ریز و دقیق باشد کما اینکه در موضوع خودرو‌های شاسی بلند توانستم دسترسی‌ها را نشان دهم، اما عملاً دسترسی به اطلاعات برای یک نماینده متعارف به سادگی امکان‌پذیر نیست.

کنایه علیرضا بیگی به انکار نمایندگان از دریافت خودروهای شاسی بلند

همین ماجرای شاسی بلند‌ها که روزگاری همه آن را نفی و انکار می‌کردند، حالا علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید که تعدادی از نمایندگان ۴ تا ۴ تا شاسی بلند دریافت کردند. البته سلیمی وقتی که در هیئت رئیسه بود در مورد شاسی بلند‌ها طرف خطاب بنده قرار گرفت، چنانچه گفتم آقای هیئت رئیسه مجلس واگذاری شاسی بلند‌ها چه نسبتی با استیضاح دارند؟ چرا صدای کسی در نمی‌آید؟ الان در دعوا علیه خودشان پته یکدیگر را روی آب می‌ریزند.

تلاش بنده این بود که قربان‌زاده را نسبت به ابعاد مختلف واگذاری شرکت ایرتور توجیه کنم، اما او می‌گوید که جواب رد داده و بعد هم از مسئولیتی که داشته برکنار شده است. یعنی من توانستم به واسطه اینکه قربان‌زاده به بنده جواب رد داده، او را از این مسئولیت برکنار کنم. این ادعایی است که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگر بشود گفت نماینده ای شاسی بلند گرفته و اگر بشود آنرا انکار کرد واقعا به هیچ چیز نمیشود اعتماد کرد

    • ناشناس

      هرجا سخن از اعتماد است نام مدیران ایرانی می درخشد .خخخ

    • شهروند

      نمایندگان در دوره نمایندگی زیاد زحمت می کشند بندگان خدا همش دقدقه شون مردم هستند همش در فکر بدبختی، فقر، تورم، بیکاری، فحشا، زنا،اعتیاد، اختلاس آقازاده بی پدر،پس حق دارند بابت این همه زحمات ۴ تا که هیچی ۸ تا بگیرند شاید سری بعد رای نیاوردن بعد سرشون کلاه میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج