adexo3
۱۴۲۳۱۸۳
۶ نظر
۹۳۰
۶ نظر
۹۳۰
پ

آخرین خبر از افزایش مستمری بازنشستگان

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۳۵ درصدی مستمری‌ها ناراضی هستند و آن را در تضاد با ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی می‌دانند.

ایلنا: بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۳۵ درصدی مستمری‌ها ناراضی هستند و آن را در تضاد با ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی می‌دانند.

آخرین خبر از افزایش مستمری بازنشستگان

ظاهراً دیوان عدالت، شکایت جمعی از بازنشستگان در مورد اجرایی نشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در سال گذشته را مردود دانسته است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۳۵ درصدی مستمری‌ها ناراضی هستند و آن را در تضاد با ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی می‌دانند؛ ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی تاکید دارد که افزایش سالانه مستمری بازنشستگان بایستی به اندازه افزایش هزینه‌های زندگی باشد و حالا بازنشستگان قصد دارند از تامین اجتماعی و دولت به دیوان عدالت شکایت کنند.

این در حالیست که منابع خبری ایلنا از رد شدن شکایت سال گذشته جمعی از بازنشستگان در دیوان عدالت خبر می‌دهند؛ ظاهراً دیوان عدالت شکایت بازنشستگان تامین اجتماعی به عدم اجرای قانون در افزایش مستمری ۱۴۰۲ را وارد ندانسته است. البته این رای هنوز منتشر و رسانه‌ای نشده است. در این شرایط، مشخص نیست شکایت بازنشستگان در مورد مستمری ۱۴۰۳ به کجا خواهد رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمال

      ۳۵ درصد فقط برای حداق بگیران است.۹۰ درصد بقیه بازنشسته ها فقط۲۲ درصد افزایش میگیرند! حالا طوری وانمود میکنند که مردم راگمراه کنند

    • ناشناس

      ای کاش ما بازنشسته ها به اندازه یک هزارم طلا فروشان نزد سیستم ارزش داشتیم
      ای کاش

    • ناشناس

      بازنشستگان فقط تامین اجتماعی نیستند بازنشستگان کشوری و نیروهای مسلح هم هستند فقط چسبیدن بیک قشر خاص.؟!! اشتباهه اینکار ؟؟؟!!!

    • ناشناس

      ما هم ناراضی هستیم آن هم بعد ۳۱ سال ۲۲درصد اضافه کردند

    • غلامی

      با سلام من چند سال است که همسرم فوت کرده یک حقوق مستمری تامین اجتمای میگیرم بهخدا به هیچی نمی رسم رهن کرایه خونه خرج به این گرونی الان که ما عروس ونوه داریم من شرمند میشم که نمی تونم به نوه هام پولی یا کادوی بدم دیگه به خدا نمی دونم چی بگم

    • ناشناس

      افزایش مستمری بازنشستگان پارسال و امسال بیست درصد بود سی و پنج درصد مال حداقل بگیرانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج