adexo3
۱۴۲۲۸۰۵
۱۲ نظر
۹۰۸۵۴
۱۲ نظر
۹۰۸۵۴
پ

همایون شجریان امروز صبح بیدار شد و ملت را شوکه کرد!

احتمالا خیلی از ایرانی‌ها امروز صبح خود را با استوری عجیب همایون شجریان آغاز کرده باشند.

برترین‌ها: احتمالا خیلی از ایرانی‌ها امروز صبح خود را با استوری عجیب همایون شجریان آغاز کرده باشند. در واقع موجی که همایون ایجاد کرده تا همین لحظه ادامه دارد. این استوری را همایون در واکنش به شایعاتی که این روزها پیرامون خودش و سحر دولتشاهی جریان دارد منتشر کرده . شاید ما اشتباه کنیم اما کمی هم بوی جدایی می‌دهد.

همایون شجریان امروز صبح بیدار شد و ملت را شوکه کرد!

ابتدا خبر آمد این خانواده هنرمند در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند. اما بعدتر امین فردین، خبرنگار بدنامی که طی سال‌های اخیر در خارج از کشور شایعات زیادی حول سلبریتی‌های ایرانی به راه انداخته است گفت که همایون شجریان با یکی از دوستان سحر دولتشاهی وارد رابطه شده و در واقع به او خیانت کرده است. پیش از این و هنگامی که دولتشاهی با رامبد جوان در زندگی زناشویی بود، همین شایعه به گوش رسیده بود و برخی ادعا کرده بودند دلیل طلاق رامبد و سحر، خیانت رامبد جوان به دلیل ارتباط با یکی از دوستان سحر دولتشاهی بوده است.

همایون شجریان امروز صبح بیدار شد و ملت را شوکه کرد!همایون شجریان امروز صبح بیدار شد و ملت را شوکه کرد!

اما نکته‌ی دیگری که در نگارش این استوری کمی توی ذوق می‌زند، جمله‌بندی همایون خان است. اصلا یعنی چه که "حمایت و رفاقت تا ابد پابرجاست"؟ یا مثلا "خسته شد صبر ما" درباره چیست؟ انگار او از سر استیصال این چند کلمه را تایپ کرده و احتمالا خودش هم اگر الان قرار بود این استوری را منتشر کند به نحو دیگری عمل می‌کرد. اصلا همایون خان چه کاری بود صبح زود این استوری را بگذارید؟ البته که حدس می‌زنیم به لحاظ روحی احتمال تحت فشار شدیدی بودید. راستی ایموجی آخر نیز ما را یاد پدر بزرگوارتان انداخت. چه مرد نیکی بود. شما هم بیشتر مراقب خودتان باشید.

همایون شجریان امروز صبح بیدار شد و ملت را شوکه کرد!

پژمان موسوی، روزنامه‌نگار نیز درباره تازه‌ترین اکت مجازی همایون شجریان می‌نویسد: برای من به شخصه نه زندگی‌ خصوصی همایون شجریان و سحر دولتشاهی مهم است نه فکر می‌کنم به کسی ربطی دارد چه کسی با چه کسی رابطه دارد یا ندارد، یا چرا داشته، یا نداشته. آن‌قدر این کشور «مسئله» دارد که وقتی برای پرداختن به این حاشیه‌ها نیست. ولی وقتی فردی در جایگاهِ همایونِ شجریان خودش با دستِ خودش محتوایی درباره‌ی جدایی از نامزدِ خود منتشر می‌کند، و در آن از الفاظی استفاده می‌کند که زیبنده‌ی او و جایگاه‌اش نیست، نوشتن از آن موضوع، دیگر معنای سابق را ندارد و اتفاقا مسئله‌ای است که باید درباره‌ی آن نوشت.

این، نه از سرِ بیکاری است، نه پرداختن به محتوایی زرد نه سَرَک کشیدن به زندگی خصوصی دیگران. اتفاقا آدم‌هایی در حد و اندازه‌ی آن‌ها، که به درست یا غلط جایگاهی میان مردم و صاحبِ صدا و تریبونی در میان افکار عمومی هستند، خودشان و نوشته‌های‌شان و مواضع‌شان «مهم» است و باید درباره‌ی آن حرف زد. شخصا من و شما می‌توانیم صدا یا شخصیتِ همایون شجریان را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، ولی او همایون شجریان است، یکی از سرمایه‌های فرهنگی و هنری ایران. اگر حتی درباره‌ی کسی چون او و حرف‌ها و نوشته‌هایش هم نتوان نوشت پس درباره‌ی چه کسی می‌توان نوشت؟

کاربران چه نظری درباره رفتار اخیر همایون شجریان دارند؟

هانی: کاش بچه‌ها وقتی بزرگ می‌شن اون وجهه اجتماعی که از طریق خانواده ( پدر و مادر) به دست آوردن رو خراب نکنن و باید قبول کنیم امثال همایون شجریان، حافظ ناظری بیشتر شهرتشون بخاطر پدرهاشون بوده و البته در کنارش سعی و تلاش خودشون.

فریدون: به خودت بیا مرد! این چه ادبیاتیه آخه؟ ناسلامتی تو پسر استاد شجریانی! چرا باید در مورد زندگی خصوصیت اینجوری واکنش نشون بدی آخه؟!!!

ثریا: خیلی جالبه. طرف اومده از خودش دفاع کرده میگن چرا صحبت کردی. بعد ایراد دومشونم اینه ک چرا به لحن شاهنامه سخن به زبان نیاوردی. انگار چون شجریانه باید تو خونه راه بره بگه طعام را بیاورید.

نارون: همایون شجریان نه در هنر موسیقی در حد پدر بوده، نه چیز دیگری … شخصا تعجب نکردم از این ادبیاتش، بیشتر از این توقعی نداشتم ازش …

ترانه: از همه انتظار داریم اون جوری که خودمون فکر میکنیم رفتار کنند و واکنش نشون بدن، ولی یک لحظه فکر نمیکنیم اگه یه حرفی پشت سر خودمون و خانوادمون تو کل فضای مجازی پخش بشه و مردم راجع بهش حرف بزنن چه فشاری بهمون وارد میشه و چجوری واکنش نشون می‌دیم

و آیشیک: همایون خان از روش پدر که تقلید نمی‌کنی. حداقل روش برخی از همکاران دیگه‌تون رو سرلوحه قرار بدید شاید در مواجهه با مشکلات این چنینی بتونید موفق عمل کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ملت فضول و بیکار و علاف آخه چکار به کار این بنده خداها دارید ؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      یکی از کامنتا درست گفته قرار نیست همایون فاخر صحبت کنه یا مثل سیصد سال پیش بگه طعام بیاورید

    • ناشناس

      من که اصلا برام نه زندگی ایشون و نه سلبریتی های دیگه مهمه ،خودم اینقدر صنم دارم که توش یاسمن گمه،تقصیر خودشونه با این استوری ها و فیلمهایی که از خودشون میزارن باعث میشن دیگران راجع به زندگیشون نظر بدهند وگرنه کم نداریم افراد مشهوری که دنبال حاشیه نیستند و زندگیشون رو می‌گذرانند

    • لیلی

      نه والا

    • ناشناس

      تمام این روابط آزاد بین افراد و خانواده‌های به اصطلاح روشنفکر باعث این همه درگیری و جدایی میشه، انسانها خودشون باید برای زندگی و روابطشون ارزش قائل باشند و حریم بزارند تا کار به این همه حاشیه و حرف نکشه

    • ناشناس

      بیش از حد معقول و منطقی آدم ها رو بزرگ نکنیم

    • ناشناس

      به دیگران تهمت نزنیم چونکه خداوند رحمان صدایمان رامیشنود و حرکتمان رانیز می بیند و ازتهمت گویان بی زاری می کند...حتی سفارش کرده‌ است برای خيانت و عمل گناه‌ چهار شاهد درستکار درحین انجام گناه کردن لازم‌ است...حتی اگر کسي بازبان خودش اعتراف به گناهی کند شاید بیمار باشد و یاازترس وغيره این دستور واضح قرآن کریم است..

    • ا سکندر سبیل کلفت

      از یه یوتیبر افغان رسیدن که اکتر یوتیوبرها خانوادگی فعال هستند و زن و بچه هایشان هم با خود‌ ن همراه کردن یوتیبر به فیلمبردار و مصاحبه کننده گفت لطفا فیم رو قطع کم به طرف گفت تو منو خواستی اینجا که از زن و بچه من بگرسی و اینگه چرا من زنم رو در کارهام کنارم هست یا نیست این موصوع یک مسئله شخصیه من اونقدر بی غیرت نیستم که زنم رو بندازم جلو که در آمد کسب کنم بهر حال هر کس یک خط قرمزهای داره شاید خط قرمز ایشون مسائل خانواده و شخصیش نیست که میاد توو گلتذفرنهایدمحازی اینو فریاد میزنه مسائل شخصی و خانوادگی نباید بیاد توو جامعه و نقل مجلس بشه و هر کس بخودش اجازه بده اطهار نطر یکنه این مسائل باید بین زن و شوهر حل بشه مقصر خودشون هستن که شخصیتش ن رشد نکرده

    • شهریار

      فکر میکنم سحر با دوستاش شوهراشو امتحان میکنه ببینه خیانت کارن یا نه

    • پرویز

      از کوزه همان برون تراود که در اوست!

    • طوفان

      طلاقی در کار نیست من خودم دیشب اونارو تو یه رستوران تو ولنجک دیدم و خیلی ام صمیمی بودن

    • محسن

      کرده دوست نداشته ولش کرده، مثل بقیه، حالا این بنده خدا معروفه براش دردسر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج