adexo3
۱۳۶۵۷۱۹
۲۱۶
۲۱۶
پ

هزینه اندولیفت تحت تاثیر چه عواملی است؟

هزینه اندولیفت در سال ۱۴۰۲ دارای تغییراتی بوده است. برای اطلاع از آخرین قیمت اندولیفت و شرایط تاثیرگذار بر هزینه آن بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه عمل‌های جراحی مختلفی را می‌توانید بر روی صورت خود برای جوان‌سازی انجام دهید. اندولیفت یکی از این عمل‌ها است که با توجه به عوامل مختلفی قیمت گذاری می‌شود. همان‌طور که ذکر شد فاکتورهای گوناگونی بر روی هزینه اندولیفت اثرگذار هستند که ما در این صفحه به بررسی این موارد مهم اقدام می‌کنیم. شما نیز قبل از هر چیز و پیش از این که اندولیفت را بر روی صورت خود انجام دهید بهتر است که نسبت به هزینه این عمل جراحی تحقیق‌های زیادی را انجام دهید تا بتوانید قیمت مناسبی را برای انجام این عمل بیابید.

هزینه اندولیفت تحت تاثیر چه عواملی است؟

اندولیفت چیست؟

لازم است بدانید که اندولیفت یکی از روش‌های جراحی زیبایی صورت است که در دنیای امروزی با استفاده از دستگاه‌ها و وسیله‌های مدرن توسط پزشک‌های متخصص در این عرصه انجام می‌شود. این عمل به جوان‌سازی پوست شما کمک می‌کند. در صورتی که پوست شما دچار آسیب شده باشد و شل شده باشد با انجام اندولیفت می‌توانید به بازسازی سلول‌های مرده در پوست خود اقدام کنید. این کار حس شادابی و جوانی به پوست شما ارائه می‌دهد.

هزینه اندولیفت تحت تاثیر چه عواملی است؟

در این روش عمل زیبایی از لیزر استفاده می‌شود و به این صورت بافت‌های عمق پوست تحریک می‌شوند. به این صورت است که کلاژن سازی در زیر پوست شما انجام می‌شود و همین امر سبب جوانی پوست می‌شود. اندولیفت باعث می‌شود که فیبر بسیار نازکی وارد لایه‌های زیرین در پوست شما شود. این کار باعث کاهش اثرات افتادگی در پوست شما می‌شود.

در حقیقت همان فیبر نازک که از طریق اشعه مادون قرمز به زیر پوست شما تزریق می‌شود به کلاژن سازی در پوست کمک می‌کند. این کار باعث می‌شود که چربی‌هایی که در زیر پوست شما تجمع کرده‌اند تبخیر شوند و پوشت شما کاملاً صاف و یکنواخت باشد.

حجم ناحیه لیفت

حجم ناحیه لیفت در صورت و درمان افتادگی پوست می‌تواند نقش بسیار مؤثری در قیمت گذاری این عمل داشته باشد. هر چقدر که افتادگی پوست صورت بیشتر باشد طبیعتاً قیمت اندولیفت هم افزایش پیدا می‌کند. از این رو این دو مورد با یکدیگر رابطه کاملاً مستقیمی دارند. زمانی که میزان و حجم ناحیه لیفت نیز بیشتر باشد شما نیاز دارید که تعداد جلسه‌های بیشتری را به اندولیفت اختصاص دهید. این موضوع نیز سبب می‌شود که قیمت این نوع عمل زیبایی افزایش یابد.

دستگاه‌های قابل استفاده در اندولیفت

اگر از دستگاه‌های پیشرفته و بسیار مجهز و مدرن امروزی در اندولیفت صورت شما استفاده شود قطعاً قیمت این عمل هم با توجه به این موضوع بالاتر می‌رود. اما در صورتی که از وسیله‌های قدیمی در اندولیفت استفاده شود می‌توانید هزینه‌های کمتری را برای اندولیفت صورت خود پرداخت کنید. از این رو نقش دستگاه‌های مختلف با مدل‌های گوناگون نیز در هزینه اندولیفت کاملاً مشخص است.

مهارت و تجربه پزشک

روش‌های مختلفی در اندولیفت صورت توسط پزشک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر چه قدر که پزشک شما در کار خود ماهرتر و باتجربه‌تر باشد شما نیز می‌توانید با خیال راحت‌تر بله او مراجعه کنید. این موضوع باعث می‌شود که هزینه اندولیفت نیز افزایش پیدا کند. زیرا پزشکی که در کار خود ماهر است سعی می‌کند که تمام تخصص و دانش خود را در انجام این کار به چالش بکشد و این موضوع می‌تواند در تعیین هزینه اندولیفت مؤثر واقع شود.

هزینه‌های مربوط به کلینیک

هزینه‌های مربوط به کلینیک را نیز باید بر قیمت عمل جراحی اندولیفت بیفزایید. این هزینه‌ها شامل مکان کلینیک، تجهیزات اندولیفت، رعایت بهداشت در کلینیک و استفاده از وسیله‌های کاملاً بهداشتی و استریل شده، پرسنل و غیره است. تمام این موارد نیز می‌تواند به طور مستقیم بر روی هزینه اندولیفت اثرگذار باشند. از این رو قبل از این که به این عمل اقدام کنید لازم است که تمام موارد ذکر شده در رابطه با قیمت این جراحی را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا در این صورت بتوانید این کار را بر اساس بودجه‌ای که در دست دارید انجام دهید.

هزینه اندولیفت تحت تاثیر چه عواملی است؟

تعداد جلسه‌های اندولیفت

برای این که بتوانید تعداد جلسه‌های اندولیفت صورت خود را مشخص کنید باید با پزشک خود مشورت کنید. البته این موضوع را نمی‌توانید به طور دقیق بررسی کنید. زیرا این تعداد جلسه‌ها در حین انجام کار مشخص می‌شوند. هر چقدر که پوست شما جوان‌تر باشد شما نیاز به تعداد جلسه‌های کمتری دارید. اما در صورتی که پوست شما چروکیده‌تر و افتاده‌تر باشد پزشک باید تعداد جلسه‌های بیشتری را برای ترمیم پوست شما از طریق انجام عمل اندولیفت اختصاص دهد. اما توجه داشته باشید که اگر به دنبال دریافت نتیجه بهتر از این عمل هستید اجازه بدهید که خود پزشک تصمیم بگیرد که شما به چه تعداد جلسه برای انجام اندولیفت نیاز دارید.

میزان هزینه اندولیفت

لازم به ذکر است که هزینه اندولیفت نسبت به سایر عمل‌های زیبایی صورت و پوست خیلی کمتر است. زیرا در این عمل هزینه‌های مربوط به بستری و هزینه‌های خرید دارو را ندارید. به همین دلیل می‌توانید با توجه به هزینه‌های کمتری به انجام اندولیفت در صورت خود اقدام کنید. از طرف دیگر تعداد جلسه‌هایی که شما نیاز به اندولیفت صورت خود دارید نسبت به تعداد جلسه‌های مربوط به سایر عمل‌های زیبایی کمتر است و این موضوع نیز می‌تواند به کاهش هزینه‌ها در این عمل جراحی کمک کند.

موارد استفاده از اندولیفت

از عمل اندولیفت برای زاویه سازی در فک و صورت، کاهش چربی‌هایی که در ناحیه غبغب وجود دارند، کاهش چین و چروک‌ها در نواحی مختلف از قبیل پیشانی و خطوط خنده، و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. سفتی و جوانی پوست با استفاده از جراحی اندولیفت به راحتی انجام می‌شود. این شیوه عمل با استفاده از لیزر و با تحریک بافت‌های پوستی انجام می‌شود.

هزینه اندولیفت تحت تاثیر چه عواملی است؟

جمع بندی

برای این که بتوانید همیشه زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید بهتر است که از عمل‌های زیبایی مدرن و به روز از جمله اندولیفت استفاده کنید. قبل از انجام این کار نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات در رابطه با هزینه اندولیفت با مشاوران و کارشناس‌هایی که در کلینیک معتبر کار می‌کنند مشورت کنید. پس از صحبت با این افراد می‌توانید تا حدود بسیار زیادی آگاهی‌های خوبی نسبت به این قیمت و هزینه متعارف را به دست آورید. سپس به کامل کردن فرم برای انجام این عمل و به پرداخت هزینه‌های لازم برای اندولیفت اقدام کنید و در نهایت با انجام این کار جوانی را برای پوست خود به ارمغان آورید. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج