adexo3
۱۴۲۳۸۱۹
۲۹۶۷
۲۹۶۷
پ

پیشنهاد داور به مربی: پسرم را بردار، ۱۰ امتیاز بگیر!

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز از اتفاقاتی که در فصل ۹۹‌ ـ‌ ۱۳۹۸ بر تیمش گذشت ـ همان سالی که مس رفسنجان به لیگ برتر آمد ـ صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم: داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پرونده اخیر فساد در فوتبال ایران که با پایان دوران فعالیت خداداد افشاریان و سهیل مهدی در فوتبال همراه بود، اظهار داشت: متأسفانه نمی‌توان این اتفاقات را کتمان کرد و خیلی بد است که پای ارکان اجرایی فدراسیون به میان آمده است. در دهه‌های اخیر شاهد ورود افرادی هستیم که به‌نوعی «سرلیدر» هستند و اعضای باند خودشان را در تیم‌ها جابه‌جا می‌کنند.

پیشنهاد داور به مربی: پسرم را بردار، ۱۰ امتیاز بگیر!

وی ادامه داد: این افراد گاهی نتیجه می‌گیرند و پس از آن مشخص می‌شود این موفقیت، حاصل کارهای غیرفنی بوده است. برخی از این افراد، فوتبالیست یا فعالان حوزه رسانه بوده‌اند که ذهنیت مردم را نسبت به جامعه خبرنگاران خراب کرده‌اند. ورزش باید سالم‌ترین بخش جامعه باشد. متأسفانه اتفاقات زیادی افتاده است که کسی به آن رسیدگی نکرد و از کنترل ما خارج شد.

سرمربی فجرسپاسی در فصل 99 ‌ــ 1398 در پاسخ به این پرسش که آیا در این فصل (همان سالی که مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد)، به بازیکنان تیمش پیشنهاد تبانی داده شد یا خیر، عنوان کرد: دو یا سه بازیکن فجر گفتند که با آنها تماس برقرار و پیشنهاد تبانی داده شده است که خودشان این مسئله را به اطلاع من رساندند.

مهابادی درباره شرایط فجرسپاسی در فصلی که این زمزمه‌ها درباره آن مطرح شده بود، به تسنیم گفت: در نیم‌فصل اول صدرنشین بودیم، اما ناگهان دیدیم برخی بازیکنان پای خودشان را گرفته‌اند و سربازی بعضی از آنها تمام شد، اینها اتفاقات غیرطبیعی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی نکردن این بازیکنان را می‌توان به پیشنهادهای آنها ارتباط داد یا خیر، خاطرنشان کرد: بعید نیست، اما کسی را متهم نمی‌کنم. نمی‌خواهم اتفاقات آن سال را موشکافی کنم، اما همان سال بود که بازیکنان یک تیم، مقابل یک تیم در بازی‌های رفت و برگشت اعتصاب کردند یا مقابل تیمی دیگر اصلاً بازی نکردند.

مربی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی داوران با پیشنهادی برای پرداخت پول و تغییر نتیجه مواجه شده یا خیر، گفت: چند سال پیش یک داور به من گفت؛ "اگر پسرم را به‌عنوان یکی از بازیکنان زیر 23 سال تیم خودت برداری، 10 امتیاز تیم شما را تضمین می‌کنم"! من هم بلافاصله این بازیکن را کنار گذاشتم.
 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج