adexo3
۱۴۲۲۴۱۱
۹۹۷
۹۹۷
پ

لحظه‌ای که در تاریخ باشگاه مطرح انگلیسی جاودانه شد

۱۲ سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس را بدست آورد.

برترین‌ها: ۱۲ سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس را بدست آورد؛ مهاجم آرژانتینی با زدن یک گل تاریخی یک قهرمانی دراماتیک را برای سیتیزن‌ها رقم زد.

در فصل ۱۲-۲۰۱۱ منچستریونایتد و منچسترسیتی رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس داشتند. در هفته پایانی، منچستریونایتد و منچسترسیتی با یکدیگر هم امتیاز بودند و منچسترسیتی به علت تفاضل گل بالاترش مزیت بهتری نسبت به شیاطین سرخ داشت. منچستریونایتد به مصاف ساندرلند رفت و منچسترسیتی تحت هدایت روبرتو مانچینی باید مقابل کوئینز پارک رنجرزی قرار می‌گرفت که برای بقا می‌جنگید.

در بازی منچسترسیتی و کوئینز پارک رنجرز که یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس شد، سیتیزن‌ها ابتدا با گل پابلو زابالتا پیش افتادند. سپس جبرئیل سیسه بازی را به تساوی کشاند و دقایقی بعد بابی زامورا، کیو پی آر را پیش انداخت. در دقیقه ۹۲، ادین ژکو بازی را به تساوی کشاند اما این کافی نبود چون منچستریونایتد ۱-۰ ساندرلند را شکست داده بود و با این نتیجه، تیم فرگوسن قهرمان می‌شد. در دقیقه ۹۴، معجزه برای سیتی از راه رسید. پاس بالوتلی در محوطه جریمه به سرخیو آگوئرو رسید و او با شوتی محکم، دروازه حریف را فرو ریخت. با گل آگوئرو، منچسترسیتی ۳-۲ پیروز شد و به لطف تفاضل گل بهترش نسبت به منچستریونایتد، به نخستین عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر رسید.

لحظه‌ای که در تاریخ باشگاه مطرح انگلیسی جاودانه شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج