adexo3
۱۴۲۰۱۰۴
۴ نظر
۲۵۱۷
۴ نظر
۲۵۱۷
پ

یک واکنش قابل پیش‌بینی به وقایع استادیوم آزادی

پس از بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش‌های متفاوتی را نسبت به اتفاقات تلخ این دیدار شاهد بودیم. روزنامه کیهان هم در یادداشتی به درگیری هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی پرداخت.

برترین‌ها: پس از بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش‌های متفاوتی را نسبت به اتفاقات تلخ این دیدار شاهد بودیم. روزنامه کیهان هم در یادداشتی به درگیری هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی پرداخت.

روزنامه کیهان نوشت: در جریان بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس که همچون بازی‌های چند وقت اخیر با حضور تماشاگران خانم برگزار شد، صحنه‌هایی در روی سکوها خلق شد که از شدت وقاحت قابل طرح نیست.

یک واکنش قابل پیش‌بینی به وقایع استادیوم آزادی

حال سؤال اینجاست؛ آیا فحاشی و توهین در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات فوتبال در کشورمان یک اتفاق بدون سابقه و حادثه‌ای غیر قابل پیش‌بینی است و یا اینکه با توجه به شرایط ناخوشایند جو استادیوم‌های ورزشی فوتبال در کشورمان در سال‌های گذشته و انواع و اقسام درگیری‌ها، توهین‌ها، سنگ‌پرانی‌ها و... می‌توان آن را اتفاقی قابل انتظار در ادامه حوادث تلخ گذشته دانست؟

اما نکته اصلی اینکه، مسئله تلاش برای برجسته کردن مطالبه کاذب حضور زنان در ورزشگاه‌ها را باید در ادامه تلاشی پر دامنه دانست که در سال‌های اخیر تلاش می‌کند، این باور غلط را در ذهن دختران و زنان جامعه وارد کند که سقف موفقیت و کرامت زن، شبیه شدن به مردان در رفتار و پوشش و... است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      کیهان وقتی مدیرمسئول تندروی مثل شریعتمداری داشته باشه همینه عزیزان اصلأ بهش فکرنکنیدازنظراونازنها بایدبشینن توخونه فوتبال وبقیه داستان عصرحجر

    • ناشناس

      آفرین کیهان

    • ناشناس

      بی فرهنکترین آدمهای توجهان ایرانی‌های شهرنشین بیایدروستا تافرهنگ یادتون بدیم بی جنبه‌ای افراطی

    • ناشناس

      من و خانوادمون هم پدر و هم مادری همه استقلالی تیر هستیم ولی هیچ وقت استادیوم نمیریم چون اونجا جز بوی سیگاری و فحش های رکیک که بچم بشنوه و ببخشید وحشی بازی چیزی نداره همون تلوزیون بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج