adexo3
۱۴۱۷۱۷۰
۱ نظر
۲۶۶۶
۱ نظر
۲۶۶۶
پ

دیشب توپخانه سرخ، ثروتمندان آبی را به خاک و خون کشید

شب گذشته بار دیگر فوتبال روی دیگرش را به نمایش گذاشت و شاهد نتایج دور از انتظاری بودیم.

برترین‌ها: شب گذشته بار دیگر فوتبال روی دیگرش را به نمایش گذاشت و شاهد نتایج دور از انتظاری بودیم. در ادامه مروری خواهیم داشت بر آنچه که از لندن تا رم و حاشیه خلیج فارس رقم خورد. با ما همراه باشید.

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

دیشب توپخانه سرخ، ثروتمندان آبی را به خاک و خون کشید

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند. در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت. لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد. در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

دیشب توپخانه سرخ، ثروتمندان آبی را به خاک و خون کشید

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد. در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند. در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد. در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

بزرگترین شگفتی آسیا؛ الهلال حذف شد!

دیدار دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های الهلال و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با وجود اینکه با برتری دو بر یک الهلال به پایان رسید، اما نماینده امارات موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مسابقه فینال شود.

دیشب توپخانه سرخ، ثروتمندان آبی را به خاک و خون کشید

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

دیشب توپخانه سرخ، ثروتمندان آبی را به خاک و خون کشید

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

آرکادیوش میلیک، یوونتوس را فینالیست کرد

یوونتوس، تیم سوم جدول رقابت های سری آ ایتالیا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در ورزشگاه المپیکو رم و در یک بازی سخت به مصاف تیم لاتزیو رفت و با برتری در این دیدار راهی فینال رقابت ها شد. در نیمه اول تیم یوونتوس در دقیقه ۱۲ روی پاس لوئیس آلبرتو تاتی کاستیانوس مهاجم آرژانتینی لاتزیو دروازه یوونتوس را باز کرد و این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا ماند تا در نهایت دو تیم با نتیجه ۰-۱ به سود تیم میزبان نیمه اول را به پایان ببرند.

دیشب توپخانه سرخ، ثروتمندان آبی را به خاک و خون کشید

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران لاتزیو بود و مهاجمان و هافبک های میانی سعی کردند تا موقعیت گلزنی ایجاد کنند و این اتفاق خیلی زود منجر به گل دوم شد و در دقیقه ۴۸ و باز هم روی پاس گل لوئیس آلبرتو این تاتی کاستیانوس بود که گل دوم خود و لاتزیو را برای شاگردان ایگور تودور به ثمر رساند و همه چیز در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشیده شد. در حالی که هوادارن دو تیم منتظر رسیدن بازی به وقت های اضافی بودند مهاجم لهستانی یوونتوس یعنی آرکادیوش میلیک تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین بازی گل اول بیانکونری را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۱ در بازی برگشت و ۳-۲ در مجموع دو دیدار به سود تیم یوونتوس به پایان برسد.

حریف یوونتوس در فینال از دیدار امشب دو تیم آتالانتا و فیورنتینا مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      وقتی ۹۵٪ تیم را جوانان ۲۲ ساله تشکیل دهند اینجوری می شه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج