adexo3
۱۴۲۳۹۳۸
۲ نظر
۱۳۵۸
۲ نظر
۱۳۵۸
پ

دستگیری یک قاتل فراری در فرودگاه امام‌خمینی

مردی که ۲۱ سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود، پس از آنکه در کشورهای مختلف اروپایی زندگی کرد با این تصور که پلیس دیگر در تعقیبش نیست به ایران برگشت اما در فرودگاه دستگیر شد.

همشهری آنلاین: مردی که ۲۱ سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود، پس از آنکه در کشورهای مختلف اروپایی زندگی کرد با این تصور که پلیس دیگر در تعقیبش نیست به ایران برگشت اما در فرودگاه دستگیر شد.

دستگیری یک قاتل فراری در فرودگاه امام‌خمینی

این مرد که با همسر و دو فرزندش در یکی از شهرهای استان کرمانشاه زندگی می‌کرد سال ۸۲ در جریان درگیری با همسرش او را به قتل رساند. او در ادامه با پدر همسرش تماس گرفت و جزئیات جنایت را بازگو کرد و گفت قصد دارد از ایران فرار کند. وقتی پدر مقتول این ماجرا را به پلیس گزارش کرد، کار از کار گذشته و داماد جنایتکارش از مرز عبور کرده بود. بعد از آن با اینکه پلیس تلاش‌های زیادی برای دستگیری قاتل فراری انجام داد، اما هیچ ردی از او به دست نیامد. شواهد به دست آمده نشان می‌داد متهم بعد از فرار به کشورهای اروپایی گریخته اما هیچ کس به درستی از محل اقامت او اطلاعی نداشت و وی سالها به طور مخفیانه زندگی می‌کرد.

فرودگاه امام خمینی، ۲۱ سال بعد

چند روز قبل هواپیمایی که از ترکیه به تهران پرواز کرده بود روی باند فرودگاه امام خمینی به زمین نشست. مسافران یک به یک از گیت عبور کردند و وارد سالن ترانزیت فرودگاه شدند. در این بین مامور کنترل گذرنامه وقتی مشخصات یکی از مسافران را که مرد میانسالی است کنترل کرد به او مشکوک شد. سوابقی که از او در سیستم پلیس ثبت شده بود نشان می‌داد که او از ۲۱ سال قبل به اتهام قتل عمدی تحت تعقیب است. او همان مردی بود که سالها قبل همسرش را به قتل رسانده و گریخته بود. به این ترتیب وی دستگیر شد و پرونده‌اش به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.

تور دور اروپا

متهم به قتل که حالا بعد از ۲۱ سال دست داشتن در قتل همسرش را انکار می‌کند وقتی تحت بازجویی قرار گرفت روایت تازه ای را بازگو کرد و گفت: ۲۱ سال قبل وقتی به خانه مان رفتم با جسد همسرم روبه رو شدم. افراد ناشناس او را به قتل رسانده بودند و وقتی با پیکر همسرم مواجه شدم از ترس فرار کردم. نمی‌دانستم باید کجا بروم تا اینکه بعد از چند روز سرگردانی به ترکیه فرار کردم. مدتی آنجا بودم اما ترسیدم که پلیس ایران من را دستگیر کند. به همین دلیل از آنجا به کشورهای اروپایی دیگر سفر کرد. در این مدت در کشورهای زیادی اقامن داشتم؛ اما در نهایت در سوئد ماندم و سالها در آنجا زندگی کردم. زندگی در غربت سختی های زیادی داشت تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم به ایران برگردم. با خودم فکر کردم که ماجرای قتل همسرم برای سالها قبل بوده و دیگر هیچ کس این ماجرا را پیگیری نمی‌کند. از طریق ترکیه خودم را به ایران رساندم اما در همان گیت ورودی دستگیر شدم.

بر اساس این گزارش از آنجا که این قتل در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت از دادسرای امور جنایی تهران به کرمانشاه فرستاده شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه داستان قشنگی

    • محمد

      درود بر سربازان گمنام امام زمان حق پنهان نمی‌ماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج