adexo3
۱۴۲۳۸۹۷
۱۰۵۷
۱۰۵۷
پ

نگرانی اورژانس از افزایش این نوع مرگ در تهران

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای ۲۱ نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی ۷ برابری داشته است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای ۲۱ نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی ۷ برابری داشته است.

نگرانی اورژانس از افزایش این نوع مرگ در تهران

محمد اسماعیل توکلی نسبت به افزایش آمار غرق‌شدگی در استان تهران طی دو ماه نخست سال‌جاری هشدار داد و گفت: آمار غرق شدگی در استان تهران طی دو ماه نخست ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته رشد هفت برابری داشته است، به‌طوریکه از ابتدای فروردین تا ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری ۲۱ نفر در استان تهران دچار غرق شدگی شده‌اند که از این تعداد متأسفانه ۱۳ نفر فوت کرده و هشت نفر نیز مراحل درمانی را طی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 63 درصد از افراد غرق شده مرد و 37 درصد زن بوده‌اند، گفت: تعداد مصدومان غرق شدگی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد صد درصدی داشته و تعداد فوتی‌ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران بیشترین موارد غرق شدگی در شهرستان‌های تهران، دماوند، شهریار و ملارد بوده و استخرهای شنای خانگی بیشترین محل غرق شدگی افراد بوده‌اند. سایر محل‌های غرق‌شدگی شامل استخرهای عمومی شنا، رودخانه‌ها، کانال‌های آب و سدها بوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج