adexo3
۱۲۰۲۲۷۷
۱۷ نظر
۷۱۶۰
۱۷ نظر
۷۱۶۰
پ

مرد کینه‌جو، همسرش را به آتش کشید

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه هوشیاری مامورین پلیس آگاهی شهرستان ملایر راز قتل همسر ‌را فاش کرد، گفت: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منزلی واقع در ‌شهر ملایر، ‌بلافاصله در ‌کنار مامورین کلانتری، مامورین آتش نشانی و اورژانس اکیپی از ‌کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در محل ‌حادثه حاضر شدند.

ایسنا: فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه هوشیاری مامورین پلیس آگاهی شهرستان ملایر راز قتل همسر ‌را فاش کرد، گفت: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منزلی واقع در ‌شهر ملایر، ‌بلافاصله در ‌کنار مامورین کلانتری، مامورین آتش نشانی و اورژانس اکیپی از ‌کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در محل ‌حادثه حاضر شدند.

مرد کینه‌جو، همسرش را به آتش کشید

سرهنگ ‌‎‎احمد ساکی افزود: ‌در بررسی اولیه مامورین این پلیس مشخص شد که دو نفر از مکان آتش سوزی به علت سوختگی بنا ‌به دلائل نامعلومی روانه ‌بیمارستان شدند‎ .‎

وی اظهارکرد: در بررسی دقیق و علمی صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که این دو نفر که نسبت زن و شوهری ‌‌دارند، دارای اختلافات خانوادگی قبلی بودند و بر اثر این اختلافات، با انجام تحقیقات فنی و علمی از شوهر مشخص شد ‌که ‌نامبرده عمداً اقدام به آتش زدن منزل و همسرش کرده است.

ساکی ادامه داد: بر اثر این حریق، همسرش دچار سوختگی شدید شد و ‌به ‌بیمارستان همدان و از آنجا به تهران انتقال یافت و متاسفانه به سبب شدت جراحات وارده با وجود تلاش های درمانی ‌صورت ‌گرفته در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در همین ارتباط شوهر وی نیز به سبب سطحی بودن سوختگی از بیمارستان ترخیص و به ‌عنوان ‌قاتل توسط مامورین دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع این گونه فجایع غیر قابل جبران در زندگی ‌مشترک، به ‌خانواده ها توصیه می شود تا با انجام اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه به عنوان دوستان امین و ارائه مشورت ‌برای مد نظر قرار ‌دادن ویژگی های یک همسر ایده آل برای آغاز یک زندگی مشترک از سوی فرزندانشان، همراهی و ‌مراقبت از آنها در شدائد ‌زندگی و آموزش مهارت کنترل خشم و خودداری از هر نوع تصمیم گیری در هنگام ‌بروز عصبانیت از تکرار این گونه حوادث ‌تلخ و ناگوار در زندگی آنها جلوگیری کنند‎ .‎

ساکی در بخش دیگری با بیان اینکه در چهار روز گذشته با تلاش پلیس ملایر ‎ وقوع جرائم ۹ درصد کاهش داشته و تصادفات فوتی صفر بوده است، این امر را ره آورد اجرای طرح ‌نوروزی ‌پلیس ملایر در این مدت دانست.

فرمانده انتظامی ملایر اظهارکرد: ‎با تلاش پلیس در اجرای چهار روزه طرح تامین امنیت نوروزی و در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شاهد ‌افزایش ۴۶ ‌درصدی کشف جرائم و افزایش‌‎۶۳ ‎درصدی دستگیری سارقان، کاهش ۷۱ درصدی نزاع فردی و کاهش ۱۰۰ ‌درصدی نزاع ‌دسته جمعی، افزایش ۲۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا، افزایش ۱۰۰ برابری کشف سیگار قاچاق، ‌کاهش ۱۰۰ درصدی ‌وقوع جرائم در فضای مجازی و شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کشف قتل و دستگیری قاتل هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چرا نگفتی که به چه دلیل همسرش را سوزاند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به هر دلیلی باید زنش و بسوزونه ؟ با داعش که آدما رو زنده زنده میسوزوند چه فرقی داره ؟ هم قبیله ایهاش اومدن برای دفاع

      • ناشناس

        داعش هم همین استدلال شما رو داره

    • ناشناس

      بعضی ذاتا وحشی ان نمیشه کاریشون کرد

    • بی نام

      خدایا تودلت به حال مردم لااقل بسوزه ما جوانان قبل انقلاب هستیم جنایت داشتیم قتل داشتیم ولی اما نه به این طور ناجوان مردانه وقتی تواهوازسر یک انسان را میبرند وتوشهر دور میدن شاید بعصیها لذت ببرن برای انکه جنون دارن دست خودشان نیست ولا خانمت نمیخواست باهات زندگی کنه ایا خواهر خودت را مادرت را اینطور سرمیبریدن لذت میبردی ازخبر برترین ها منونم که واقعا بهترین هاست از دیدخودم ودوستان

    • hamid

      تا وقتی بیکاری و گرانی و مستاجری تو کشور داریم مردم عصبی هستن و ارامش ندارن و اثرات این ها میاد تو زندگی فرد به فرد مردم

    • ناشناس

      طلاق ندادن‌ مردهام شده معظلی

    • ناشناس

      بدبخت این خانمها چ گناهی کردن با این احمقها وجانیهای از خدا بیخبر زندگی کنن بابا خدا طلاق رو برای ازادی از این دیونها گذاشته چرا ی قانون درست حسابی نیست بداد برسید خدایا کمک

    • ناشناس

      چرا انقدر سنگ دل وبیرحم شدن ادمها

    • ناشناس

      حالا هی بگین مردم زاد و ولد کنن!! خداییش مسیولین انگار مردم رو فقط دستگاه ازدیاد نسل تصور میکنن!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اتفاقا یکی از مشکلات همین زاد و ولد زیاد بعضی اقوامه که این مرد ملایری هم جزوشونه

    • گدای بی وطن

      بزرگترین ومهمترین مشکلی که توخیلی ازمردم ایران هست مشکل مادی ومعیشتی است

    • خسته از تزویر و ریا

      این هوشیاری نیست ، هوشیاری وقتی اتفاق میافته که قتلی صورت نگیره
      گزارش چاقو کشی به پلیس میدی که احتمال قتل بسیار بالا وجود داشته ، میان میگن دعوای خانوادگی رو به ما گفتن مداخله نکنیم !!! حتی پیاده نمیشن خودشون در بزنن و وقتی طرف نمیاد پایین ، میگن حق نداریم ورود کنیم !
      تو این مملکت با اطمینان از تهدید جانی زن یا فرزند توسط مرد هیچ اقدامی نمیشه تا جرم اتفاق بیافته ! ضعف قانونی مدام زنان کشورمون رو در معرض تهدید گذاشته و کم نیست چنین اخبار تاسف باری البته هزار برابر ناگفته ها رو نمیشه و پوشیده میمونه !

    • ناشناس

      مردم اون مناطق، از بازماندگان نژاد نجیب و شریف آریایی هستند
      و علیرغم همه مشکلات، همچنان فرهنگ والای آریایی را پاس میدارند
      درود به غیرت و شرف آریاییش

    • ناشناس

      چرابایدزن خودش اتش بزنه وبکشه اقاباهاش اختلاف داری طلاقش بده چراکشتیش قانون ضعیفه

    • مونا

      خبرمرگت طلاقش مےدادے نہ آتیشش مےزدے نا مسلمون۔

    • ناشناس

      خدارحم کنه!!!*

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج