adexo3
۲۶۶۸۹
۱۰۱ نظر
۶۱۸۱
۱۰۱ نظر
۶۱۸۱
پ

ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

كنعان امیرزعلی اوغلو یكی از مشهورترین و پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون تركیه است و شاید بتوان او را بزرگ‌ترین سوپراستار حال حاضر سینمای تركیه لقب داد.

ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

برترین ها: كنعان امیرزعلی اوغلو یكی از مشهورترین و پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون تركیه است و شاید بتوان او را بزرگ‌ترین سوپراستار حال حاضر سینمای تركیه لقب داد. این بازیگر قد بلند و متناسب ۱۹۰ سانتی‌متری با بازی در چند سریال و فیلم پرطرفدار مثل «گرگ و میش»، «دل دیوانه»، «زندگی تلخ» و «آدم اهل دعوا» به یكی از پرطرفدارترین بازیگران تركیه تبدیل شد و بازی او در سریال بسیار پرطرفدار «ایزل» توانست شهرت و محبوبیتی فراتر از تصور برایش به ارمغان آورد. او پیش از بازیگری مدل لباس بود كه توانست به‌عنوان بهترین مدل تركیه در مسابقات جهانی بهترین مدل‌های لباس شركت كند. او موفق شد عنوان بهترین مدل دنیا را از آن خود كند. گفت‌وگویی كه از او می‌خوانید از مجموعه چند گفت‌وگوی او دست‌چین شده است.


ستاره​های مسلمان برندگان بازی خواهند بود

وقتی یوسف اسلام به‌عنوان یك ستاره موسیقی جهانی مطرح شد، آن هم از یك كشور غربی، خیلی‌ها از همین كشور خودمان هم سراغش رفتند؛ بدون اینكه اصلا بدانند یوسف اسلام ایرانی بوده یا عرب بوده یا اهل هر جای دیگر. سوپراستار، جواب می‌دهد و یوسف اسلام در قد و قامت یك سوپراستار مسلمان، با آن چهره آرامش‌ چرا باید دیگران را جذب كند؟

قاعده بازی چیست؟ و چرا ما با این قاعده بازی نكنیم؟ دنیای اسلام، تشنه این قاعده بازی است و پس از دنیای اسلام، حتی دنیای غرب تشنه این قاعده بازی است. كم نبوده‌اند جاذبه​های ایرانی و اسلامی که غربی‌ها ​را به این سوی دنیا کشیده اند؛ زیرا قاعده بازی را به‌خوبی می‌شناسند و اساسا رسانه و خبر و سرگرمی را خودشان ساخته‌اند و شاید خودشان، بهتر می‌توانند اداره‌اش كنند؛ مثل ما كه فرش را خودمان ساخته‌ایم و قطعا بهتر می‌توانیم در این زمین، بازی كنیم. اگر قاعده بازی را یاد بگیریم، موفقیتی جمعی در انتظار ماست و این موفقیت جمعی، می‌تواند برای بسیاری از جوانان جهان اسلام و ایران، انگیزه‌بخش باشد و آنها را به سمت و سوی هنر و فرهنگ و رسانه و خوب بازی كردن با آن بكشاند.


ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

دعاهای مادرم

دوسال است خیلی سخت كار كرده‌ام. امسال می‌خواهم كمی برای خودم و خانواده‌ام وقت بگذارم. در این مدت گاهی پیش می‌آمد كه مجبور باشیم، ۳۶ ساعت مداوم كار كنیم. وقتی تازه رفته بودم سر این كار همه به من می‌گفتند سر یك هفته از پا در می‌آیی. مهم‌ترین نكته در سریال‌های تلویزیونی این است كه سر وقت، كار آماده باشد، بنابراین فشردگی كار بسیار زیاد بود و فكر می‌كنم به این یك سال استراحت نیاز دارم. قبلا مادرم می‌گفت: «خدایا به پسرم سلامت بده!» از وقتی كار بازیگری را شروع كردم مادرم می‌گوید: «خدایا كمك كن پسرم دیوانه نشود.» شغل من باعث شده دعاهای مادرم بیشتر شود.


نقش‌هایی كه با عشق كار كردیم

نقش‌های من در قلبم شكل گرفت.این نقش كاملا با سایر سریال‌های تركی معمول فرق داشت. آنقدر همه در این كار از خود مایه گذاشتند كه بعید می‌دانم حتی اگر تمام اعضای گروه دوباره دورهم جمع شوند، بتوانیم همان كیفیت را حفظ كنیم.


بازیگر را با یك نقش می‌شناسند

یك مشكل بزرگ در تركیه این است كه متاسفانه بازیگر را فقط با یك نقش مهمش می‌شناسند و همیشه توقع دارند او همان نقش و تیپ را بازی كند. دست‌كم بخش زیادی از مردم تركیه اینطور فكر می‌كنند. این اصلا كار صحیحی نیست. به‌نظرم یك جور بی‌احترامی به توان بازیگر و اصلا شغل بازیگری است، به‌همین دلیل همیشه سعی كرده‌ام نقش‌های متفاوتی بازی كنم. مثلا وقتی با بازی در سریال «دلی یوررك» معروف شدم، برای سریال «گرگ و میش» نقشی را بازی كردم كه كاملا با آن شخصیت فرق داشت. همه از این كار من تعجب كردند و حتی گفتند شمایلت را خراب كردی اما معتقدم یك بازیگر باید در نقش‌های متفاوت بازی كند نه اینكه در یك نقش كلیشه شود.


ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

هواداران

از هر تیپ و قشری هوادار دارم كه باعث خوشحالی‌ام است؛ به‌خصوص از پدرومادرها واكنش‌های مثبت زیادی دریافت كرده‌ام. هواداران من محدود به قشر جوان نیستند. این را از واكنش‌های مردم در خیابان دیده‌ام. فكر می‌كنم علتش رفتاری است كه در خانواده‌ام به من یاد دادند. من روستازاده‌ام و این می‌تواند دلیل محبوبیت من در میان اهالی روستاها باشد. از طرف دیگر یك مرد شهری هم هستم، به همین دلیل هواداران من از قشرها و تیپ‌های اجتماعی متنوعی هستند.


اهمیت انگیزه

برای یك بازیگر داشتن انگیزه بسیار مهم است. اگر یك بازیگر انگیزه نداشته باشد دیگر بازی نمی‌كند. بگذارید مثال بزنم؛ برای بازی در یكی از نقش‌هایم باید كاملا خودم را آماده می‌كردم. باید نقش یك آدم بزن بهادر و ورزشكار را بازی می‌كردم، بنابراین رفتم باشگاه و تمرینات سختی را شروع كردم. زمانی‌كه فیلمبرداری شروع شد، كاملا آماده بودم. وقتی شما كارتان را دوست داشته باشید به همه جنبه‌های آن اهمیت می‌دهید و تمام زندگی‌تان حول همین محور شكل می‌گیرد. مجبورید خیلی چیزها را رعایت كنید. مجبور هستید فلان غذایی را كه دوست دارید، نخورید چون وزنتان بالا می‌رود و تناسب‌اندام‌تان به‌هم می‌خورد، مجبورید به‌طور منظم ورزش كنید، مجبورید خیلی كارها را انجام بدهید و خیلی كارها را نه...


ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

از مدلینگ تا بازیگری

همیشه دوست داشتم بازیگر شوم. قبل از بازیگری كار مدلینگ لباس انجام می‌دادم اما حالا دیگر فقط به بازیگری فكر می‌كنم. گرچه در مدلینگ موفق بودم اما همیشه علاقه اصلی‌ام بازیگری بود. خوشحالی واقعی برای من زمانی است كه كار بازیگری انجام می‌دهم. البته پدرم می‌خواست مهندس مكانیك شوم اما حالا از اینكه بازیگر هستم، خوشحال است. پدرم همیشه می‌خواست به دانشگاه بروم.


بازی در مجموعه‌های تلویزیونی

بازی در برخی سریال‌ها بسیار سخت است چون یك یا دو نقش محوری دارد و اگر شما بازیگر این نقش‌ها باشید، فشار زیادی را تحمل خواهید كرد اما اگر یك سریال چند شخصیت محوری مختلف داشته باشد، آن‌وقت كار ساده‌تر می‌شود. من هر دو شكل این سریال‌ها را تجربه كرده‌ام و بازی در سریال‌هایی با چند شخصیت محوری برایم راحت‌تر بوده است.


كارهای خودم، كارهای دیگران

معمولا كارهای دوستان و همكارانم را تماشا می‌كنم اما هرگز سریال‌های خودم را نمی‌بینم. حس خوبی از دیدن كارهای خودم ندارم اما از دیدن كارهای همكارانم لذت می‌برم و از آنها ایده می‌گیرم. دیدن كارهای همكارانم كار مرا ساده‌تر می‌كند چون از آنها یاد می‌گیرم.


جایی كه بزرگ شدم

در روستای اوچن در استان آنكارا بزرگ شدم. آنجا 30 خانواده زندگی می‌كردند. من تا 12سالگی با پدرومادر و خواهر و برادرم آنجا زندگی كردم. روستای ما با روستاهای دیگر فرق داشت. مادر من مهندس مكانیك بود. بیشتر جوانان روستا هم تحصیلات دانشگاهی داشتند. در فامیل امیرزعلی اوغلو افراد تحصیلكرده زیادی وجود دارد. پدرم همیشه می‌گفت: «حتی اگر می‌خواهی كشاورزی كنی، باید كشاورزی باشی كه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده.»


ستاره سریال ایزل: مدیون دعای مادرم هستم

به‌خودم مشاوره نمی‌دهم

اگر دوستانم مشكل عاطفی داشته باشند، بیشتر سراغ من می‌آیند تا آنها را راهنمایی كنم. معمولا هم توصیه‌هایم درست از آب درمی‌آید. دوستانم به من می‌گویند: « مرد مهربان !» اما اصلا نمی‌توانم به‌خودم مشاوره بدهم. هیچ‌وقت نتوانستم آنطور كه به دیگران كمك می‌كنم به‌خودم هم كمك كنم!


به‌خودم اهمیت می‌دهم

به‌خودم اهمیت می‌دهم و حواسم به تناسب‌اندامم هست. خوشبختانه از شرایط بدنی‌ام خیلی راضی‌ام. مراقب خورد و خوراكم هم هستم اما راستش اصلا سبزی دوست ندارم و نمی‌خورم. برعكس عاشق گوشت قرمز هستم اما سعی می‌كنم بیش از حد متعادل گوشت قرمز نخورم. همیشه صبحانه می‌خورم و خوردن عسل موقع صبحانه را خیلی دوست دارم. تقریبا هر روز صبح عسل می‌خورم، در ضمن به چای هم علاقه زیادی دارم. برای ریلكسیشن هم به تعطیلات می‌روم. تصور خیلی‌ها از تعطیلات رفتن به دریاست اما من غیر از دریا عاشق كوه و جنگل هم هستم. من عاشق طبیعتم؛ عاشق این هستم كه طبیعت را تماشا كنم. عاشق اینم كه جایی بنشینم و طلوع و غروب خورشید را ببینم. از زندگی شبانه و شب‌زنده‌داری بدم می‌آید. هر موقع هم وقت داشته باشم، كتاب می‌خوانم یا موسیقی گوش می‌كنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیلین

      قیافش بی نظیره بازیگر خوبیه ولی نه تو فیلم روزگار تلخ اونجا خیلی غیر عادی

    • ali ataee

      لطفا اسامی را درست بنویسید کنغان امیر ذالی اوغلو متشکرم

    • ترنم

      به نظر من بهترین بازیگریه که تو عمرم دیدم.منکه بی اندازه دوسش دارم.

    • ساینا

      تو سریال ایزل قیافه اش مردونه و جذاب و فوق العاده است .......

    • شیدا

      منم عاشق بازی و کارکترش هستم در ضمن خیلی جذاب و خوش تیپ هستن..
      براشون آرزوی موفقیت دارم.

    • LOBAT

      بی نظیری خوش تیپ خوش هیکل من یکی از طرفداران توپتم کنعان امیر دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممما san seni siviuorom

    • ناشناس

      اووووووووووو مگه برترینها ماهواره داره؟
      مگه شما هم ایزل رو دیدی آقای نویسنده؟
      هی وای من، الان میگم بیان ماهواره تونو جمع کنن.

    • آتوسا

      پسر شش ساله ی داداشم میگفت عمه میدونی چرا محمد تو روزگار تلخ اینقد قشنگ تیراندازی میکنه و دشمناشو میکشه ؟ گفتم نه گفت واسه اینکه انقد تو سریال ایزل تیراندازی کرده تمرین کرده یاد گرفته اینجا هم داره اجرا میکنه!! ینی رفتم تو کف استدلالش

      پاسخ ها

      • حمید

        آره درسته ایزل، یا همون کنان عزیز عشق همه ست یه مرد کامل فوق العاده زیبا خوشتیپ و با بازیگری قوی من سریال ایزل رو بیشتر از پنجاه بار نگاه کردم حتی تمام موزیکای فیلمو توی گوشیم دارم و گوش میدم، ایزل بهترین و قویترین سریال ترکی هستش

    • چیچک

      آتوساجون شماهم بایدبه برادرزادتون میگفتی تابچه بدونه که روزگارتلخ خیلی قبل تراز ایزل ساخته شده!

      پاسخ ها

      • sepideh

        are 6 sal ghabl az ezel sakhte shodeh1

    • ترنم

      چیچک جون گیر میدیااااااااااا!

    • عرفان

      بازیگرخیلی خوبی هست خوش هیکل وخوش اندامه ولی در سریال ایزل قشنگ تر بازی می کرد

    • sasan

      good artist

    • لیلا

      چرا عکس ها رو اینجوری نشون می دید و سانسور می کنید واقعا که حتی کراوات رو هم پاک می کنید؟؟!!!!!!

    • خودم

      با لیلا موافقم، چون این بازیگر تمام ژستش به یقه ی بازشه، دیگه مردارو هم بخواین سانسور کنید معلوم میشه یه مشکلی دارین.

    • بدون نام

      فقط دائی رامیس

    • behzad

      یه دونه باشه هی یاد جوونیام افتادم

    • sarina

      اونقدرام خشگل نیست بابا

      پاسخ ها

      • خودم

        خشگل نه خوش استیل.
        مرد که نباید خوشگل باشه، باید خوش استیل باشه، که به نظر من از این لحاظ نمونه ی بارز یه مرد خوش استیل و شیکه.
        در ضمن هیچوقت نباید واژه ی خشگل رو برای آقایون بکار برد، این واژه فقط متعلق به خانمهاست.

      • بدون نام

        خوش استایل عزیزم یاخوش استیل

    • بدون نام

      سریال ایزل رو واقعا دوست داشتم

    • بدون نام

      واقعاً که با این سانسور عکس آبروی سایتتون رو بردید
      بابا بسه دیگه این کارا ، اگه قراره سانسور شه اصلاً چرا مطرح می کنید من که نمی فهمم

    • sam

      همه ايزل صدام ميكنن ميگن شبيهشم.منم اينطور فكر ميكنم.

    • karaji

      Man nadidam vali kares khube

    • هادی از آذربایجان

      ترکیه مهد بازیگر+فیلم+سریال canimsam turkiye

    • messi

      بازیگر بسیار خوبیه و من واقعا دوستش دارم در سریال روزگار تلخ هم مثل سریال های قبلیش عالی کار کرده با تشکر

    • بدون نام

      خیلی دوست دارم دلم میخواد بیام ترکیه ببینمت

    • alireza

      خیلی دوست دارم یه روزی از نزدیک ببینمش

    • یاشاسیت ترک

      چرا بهش پرو بال میدین این ادم اصالتا کرده .دایی درفیلم ایزل هم کرده.بیشتر بازیگراشون کرده از ترکها ی عزیز خواهشمندم این سریالها رو نگاه نکنید.

      پاسخ ها

      • حمید

        چه ربطی داره اصلا تمام بازیگراش کرد یا هرقومیت دیگه ای باشن چه ربطی داره که مردم نگاه نکنن

    • بدون نام

      من که خوشم اومدحال کردم

    • علی گلی

      میشه بگید دیگه چرا یقه و کراوات این بنده خدا رو سانسور کردید دیگه ...

    • اتیلا

      بچه ای انکاراست اونوقت شما از کجا میگین کرد؟اصالتا ترک

    • مجید

      خدا از او راضی باشد.

    • هررررررررر

      اینم شد بازیگر!!!!!!!!
      بجای این عکس محمد تو سریال روزگار تلخ رو میزاشتین مسخرررررررررره.

    • sina

      من که براش میمیرم

    • یاشاسین ترک

      دوست عزیز حتما یه چیزی میدونم که میگم کرده.چند تا از اقوامم تو ترکیه زندگی میکنن از جیک وپوک همه هنر منداشون خبر دارن.در یکی از روستاهای انکارا بزرگ شده جدشم برای همون اطرافه ولی اصالتا از کردهای مهاجر اونجان....

    • kambujye

      اگه کرده که دیگه معرکس گفتم این رفتارشو حرکاتش مردونه و اریاییه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود برتو

      • کابوس

        واقعا مرسی که شرایط خنده ما را همیشه فراهم میکنین!اریایی اریایی!!نژاد برتر هم هستین حتما؟!!

    • سحر

      khaili dosesh daram

    • یاشاسین ترک

      ای کاش خودش یه بار تو رسانه های ترکیه بگه کردم.اون وقت دیگه بهش نقش نمیدادن واز بازیگری محرومش میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونجا مگه ایرانه

    • سحر4

      بهترین بازیگر دنیاست

    • مهدي

      عاشقشم

    • maryam

      vay vaghti mikhandid cheshmash aslan malom nabod dge

    • ezel

      عالی بودمخصوصا عکساش ممنون

    • ملیکا

      عاشقشششششششم بازیگریش عالیییییییه.....خودش هم که معرکس

    • ممل

      سوپر استار و خوش پوش و خوشتیپ و خوشگل ترکیه هست
      هر کی بدشو بگه از حسودیشه

    • arefeh

      واقعا خوش تیپ عاشق استیل ارتیست شم
      بزنم به تخته یدونس تو دنیا♥♥♥

    • محمد

      خیلی خوش تیپ و خوش گله مثل خودم.

    • kimia

      اخبی مجیدحتماخداازش راضیه منم دوسش دارم بزن قدش...

    • شایلین

      خیلی خوش تیپه اونایی که میگن نیست بد سلیقه هستن.ضمنا چشماش به صورتش میاد.هرچندهم که ریز باشن

    • بدون نام

      مهم تر از همه داستان بی نظیر و جمله های ارزشمند دایی رامیز

    • amir

      من بی اندازه دوستش دارم و بی صبرانه منتظر کار(سریال)بعدیشم.واقعا
      عاشقشم.

    • dani

      بی نظیری دوست دارم امیدوارم که همیشه سالم وسلامت باشی باآرزوی موفقیت خوش تیپ.

    • رسول

      من عاشقشم ديوونشم به نظر من بهترين بازيگر جهان

    • فاطمه

      خیلی خوش تیب وخوش قیافه وجذاب من ازش خوشم میاد تازه بیشتر خصوصیات اخلاقیش مثل من

    • anita

      خواهش میکنم اگر براتون امکان داره ایمیل یا شماره ایی که بتونیم با این آقا تماس
      بگیریم را برام بفرستین

    • امیر

      دوستان من بنده هم یکی از طرفداران سریال ایزل هستم حتی اینکه در قالب 19 دی وی دی این سریال رو مجدد از نت خریدم و شب ها که از سر کار میام میشینم پای این سریال بسیار جذاب.
      خوب نظرات همگی درسته،این بازیگر ترک بسیار بسیار خوش تیپه بخصوص از لحاظ مردونه بودنه قیافش و صد البته کت و شلوارهایی که در سریال ایزل پوشیده که خوب هیکل خوبش و صد البته کسی که این کت و شلوار هارو دوخته.
      نکته دیگه اینکه همه ما با سریال ایزل این هنر پیشرو شناختیم و بهش علاقه مند شدیم پس کاراکتر ایزل،کاراکتر جذابی که این رو هم مدیون نویسنده ه ه ه و کارگردان این سریال هستش که خوب با نوشتن حقه ها و کلک هایی که کاراکتر ایزل در فیلم اجرا میکنه و یا اون حقه هارو خنثی میکنه بسیار باهوش مردونه و جذابه چون تا اونجایی که داریم میبینیم خود شخص کنان امیر در سریال های دیگه این اندازه موفق نبوده.
      نکته دیگه شخصیت محکم دایی است که با این دوبله فوق العاده شبکه جم بسیار چهره محبوبی هستش و باز هم پشتیبانی دایی از ایزل، بیشتر ایزل رو محبوب میکنه.

      در مجموع این شخص به نظر من 80%برای همان مدلینگ خوبه و واقعا به حق موفق است و 20% به درد هنر پیشگی.

      در آخر دم نویسنده سریال ایزل دم آهنگ سازش که واقعا تحت تاثیر قرار میده و تکراری هم نمیشه آهنگ سریال و دم کارگردان سریال ایزل گرم.

    • پرپر

      سلام.خیییلییی ممنون.

    • Mehdi ghadri

      ایزل اگه تو نبودی ما باید شبا چه کار می کردیم...از8شب باید می خوابیدیم ....عاشقتم ایزل..

    • مجتبی کارا

      هیچکی هیچی نگه چون دقیقا هم قدمه هم خیلی شبیهمه.

    • شیما

      به نظر من عالیه.هم بازیهاش وهم خودش.لطفا اگه ایمیلی از ایشون دارین برام بفرسین.

    • باران

      بازیگر خیلی خوبه هست امیدوارم همیشه موفق باشه اگه کرد واقعا بهش میاد باشه برای همه ارزوی سلامتی دارم محتاج دعا

    • ایسوده

      از سایتتون ممنونم بازیگر خیلی خوبیه

    • ایسوده

      از سایتتون ممنونم بازیگر خیلی خوبیه

    • آرسا

      ایزل بازیگر خیلی خوبی هستش کاش میشد عکس های جدیدشو بذارید راستی سایت خوبی دارین از اطلا عاتتون ممنونم

    • sahel

      سريال ايزل خيلي زيبا بود.شخصيت ايزل هم خيلي زيبا ايفاي نقش كرد.از سايت خوبتون ممنون

    • عشق ایزل

      سریال ایزل تو سینمای ترکیه یکبار اتفاق افتاد به طوری که کنان امیر ذالی اغلو گفته بود حتی اگر یه بار دیگه این مجموعه بازیگران جمع بشوند نمی توانند ایزل را دو باره بازی کنند. واقعا سریال محشری بود! جاداره یادی کنیم از باریش فالای یا همون علی اقا گازانبر خودمون واقعا اونم خوش درخشید....

    • ایمیک

      ایزل مردخیلی جذاب و غیرتی البته تو سریالاش من که دیونشم من از سایتتون ممنونم

    • اسرا

      آقا کنان واقعا بازیگر خوبیه من از سریال روزگار تلخ بیشتر خوشم اومد
      کنان امیر زالی اغلو از لحاظ بازیگری تو دنیا یه دونس من که خیلی دوستش دارم کاش یه روز ببینمش ویه امضا ازش
      بگیرم اگه گرفتم بهتون نشون میدم
      همتون دوست دارم سایتتون عالیه

      پاسخ ها

      • آرسا

        اسرا گلم بیا دوستی کن اگه رفتی بینیش به جای اینکه امضاشو نشان بدی من رو به دیدنش ببر. راستی با حرفات موافقم یک دونس تو دنیا

    • الهه

      واقعا جذابه من که عاشقشم تو ازل عالی بود ولی تو کارادایی محشره فوق ستارست ولی بعضی مسائل شهرتشو خراب میکنه مثل اعتیاد اخه من شنیدم اعتیاد داره

    • نادیا

      من عاشق ایزلم اماشنیدم اون تو بانده مواده مخدله واونو دستگیرش کردند راستی اگه میشه جوابه منو بدین چون خیلی نگرانشم

    • ايسان

      الهه جون همش حرف

    • الهه

      نه ایسان جان توی ترکیه هم تایید شده مثل اینکه به خاطر مسئله اعتیاد داره میره زندان به خاطر همین نمیتونه فصل 3 کارادایی رو بازی کنه

    • ليلا

      سايت خوبي داريد

    • سیاری فردین

      سریال خوبی بود مرسی

    • بدون نام

      من عاشق ایزلم.

    • مریمم

      د وست دارم کنان جونم

    • جواد سیاری شهرستان بشرویه خراسان جنوبی

      دمت گرم با این پشت کارت انشاالاه موفق با شی اقای کنان ایمیر زاوغلو

    • علی

      خیلی دوست دارم...
      تو سریال ایزل که ترکوندی. روزگار تلخ و کارادایی هم عالیه. دمت گرم.

    • میترا

      خیلی دوسش دارم خیلی خوشتیپه خیلی خوش استایل و قد بلنده واقعا نمونه ی ی مرد کامله اخلاقشم ماهه،عاشقشم

    • باران

      نه بچه ها گول قیافه ورفتار این بازیگرا رو نخورید چون کاملا عکس این هستند همین کنان اصلا شخصیت ماهور رو نداره اون فقط یه فیلمه
      ما باید شخصیت ونکات فیلم رو دوست داشته باشیم نه هنر پیشه رو

    • بدون نام

      خیلی بد بازی میکنه

      پاسخ ها

      • حمید

        حالا تو خودتو ناراحت نکن شیرت خشک میشه عزیزم

    • ثنا

      حال کی پخش مجدد شروع میشه همان سریال ایزل

      پاسخ ها

      • حمید

        وقت گل نی

    • هادی

      جالبه تو کارادایی با مشت و چک و لقد میکشه دشمناشو تو روزگار تلخ هم با تفنگ عجب ادم با استعدادیه ولی خیلی دوسش دارم من ایشالله سریال های بعدیش هم بیاد ببینیم

    • Ahoora

      من از همه سریال های ترکی بدم میومد تا وقتی بچه بودم با بابام این سریال رو ۱ قسمتشو دیدم و عاشق سریال ایزل شدم شاید بگین دیوونم ولی تا الان ۹ بار این سریال رو دیدم

    • علی

      سلام عالی عالی هستی .خیلی دوستت دارم.

    • بدون نام

      واقعا نمونه کنان به نظر مت از نظر تیپ کت شلوار نظیر نداره تو دنیا

    • علی اکبر ناصری

      ایزل بازیگر دوست داشتنی است و نقش های هم که بازی میکند نقش مردانگی است اما چند سال است دیگر بازی نمیکند علتش را نمیدانم ولی خیلی مسلط مهربان و دارای قدرت بدنی خوبی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره خیلی مهربونه

    • ساینا

      ایزل اهل آنکارا و اصیل ترک هستش کرد.البته به کردها برنخوره بدلیل لهجه غلیظ کردها معمولا بازیگر تو ترکیه نداره. خواننده کرد تو ترکیه هستند و بازیگر نه

    • sasan

      بهترین بازیگر دنیاست. به عنوان خوشتیپ ترین فرد جهان در مسابقات جهانی انتخاب شده است.دستمزد او در فیلم کارادایی برابر با 3.5 میلیون دلار است که گرانترین دستمزد در کشورهای حوزه بالکان محسوب می شود.

    • حمید

      ایزل بهترین و قویترین سریالی بود که من توی کل عمرم دیدم و بیشتر از پنجاه بار نگاه کردم

    • کنان توسریاد کارادایی زیبا درخشیدوخوشیپ وجذابه ای وصل های بدهم بهش نمیاد تهمت نزنید

      کنان خیلی دوست دارم تهمت بهش نزنید این به این خوشیپی کجاش میتونه معتادباشه اون عشق مخصوصا توسریال کارادایی

    • مصطفی

      ایزل را 100000بارهم ک ببینی کمه من کلا از سریال ترکی بدم میاد ولی این سریال حرف نداشت همه جا آدما تخت تاثیر قرار میده به قول دایی به اینا نی کارگردان و نویسنده ترکوندن واقعا اونی که اینارا انتخاب کرده خیلی ماهره حتی چنگیز و تموس و کنان وایسان هم عالی بودند علیا تفو که عشقن هرچی بگم کم گفتم به نظرم کسی که ندیدتش نصف عمرش برفناس خیلی چیزای آموزنده ای داره یکیش این که به هر کسی اعتماد نکنی که میکشنت پایین, ایشالا که موفق باشند یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج