اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۷۷۴۲
۴ نظر
۷۱۳۰
۴ نظر
۷۱۳۰
پ

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

در این مقاله روایتی از فداکاری تعدادی بازیگرِ بسیار معروف را مرور خواهیم کرد، انسان‌هایی که مانند همه ما پول و مادیات برایشان مهم‌ترین مسئله زندگی نیست.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: بدون تعارف بیشتر ما بازیگران معروف هالیوودی را افرادی ثروت‌مند و خودخواه به حساب می‌آوریم که برای رسیدن به پول و درآمد بیشتر حاضرند دست به هرکاری بزنند. با مطالعه این مقاله به این نتیجه خواهیم رسید که هرچند بازیگران معروف هالیوودی معمولا ثروت‌مند هستند اما آن‌ها هم مانند همه ما حاضرند به خاطر عقایدشان و چیزهایی که برایشان مهم است از مقادیر قابل توجهی پول بگذرند.

در این مقاله روایتی از فداکاری تعدادی بازیگرِ بسیار معروف را مرور خواهیم کرد، انسان‌هایی که مانند همه ما پول و مادیات برایشان مهم‌ترین مسئله زندگی نیست.

گذشتن از ۱۰۰هزار دلار برای هر اپیزود به احترام همکاران

بر اساس گزارش ورایتی، پس از مورد توجه قرار گرفتن چند فصل ابتدایی سریال The Big Bang Theory، فاصله زیاد بین حقوق دریافتیِ 5 بازیگر اصلی سریال با مقدار دستمزد مِییم بیالیک و ملیسا راچ ( بازیگران نقش اِیمی و بِرنادِت) مشکلاتی ایجاد کرده بود. این دو بازیگر توقع کم شدن فاصله حقوقشان با حقوق دیگر بازیگران این سریال محبوب را داشتند و همین مسئله مالی و مخالفت تیم تهیه کننده حواشی فراوانی به وجود آورده بود.

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

در نهایت و طی یک از خودگذشتگی، همه 5 بازیگر اصلی این سریال حاضر شدند درآمدشان برای هر اپیزود 100 هزار دلار کاهش پیدا کند تا حقوق بیالیک و راچ به رقم واقع‌بینانه‌تر 400 هزار دلار برای هر اپیزود برسد. پیش از این تصمیمِ جمعی، 5 بازیگر اصلی این سریال برای هر اپیزود در حدود 1 میلیون دلار دریافت می‌کردند در حالی‌که بیالیک و راچ درآمدی کم‌تر از 100 هزار دلار برای هر اپیزود داشتند.

وقتی کار با اسکورسیزی برایت در حدود ۱۰ میلیون دلار می‌ارزد

اگر از علاقمندان به سینما باشید حتما بازی جونا هیل در فیلم The Wolf of Wall Street در کنار دی‌کاپریو و البته برای کارگردانی افسانه‌ای چون مارتین اسکورسیزی را به یاد می‌آورید. جونا هیل برای حضور در این فیلم قید حقوق معمولِ چند میلیون دلاریش را زد و با دستمزدِ عجیبِ 60 هزار دلاری در این فیلم حاضر شد. دی‌کاپریو برای حضور دراین فیلم حدود 10 میلیون دلار حقوق گرفت و که باعث می‌شد ناچیز بودن حقوق جونا هیل برای بازی در این فیلم بیشتر به چشم بیاید.

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

جونا هیل در شویِ هاوارد استرن توضیح داد که برای او گذشتن از این پول برای تجربه کار با اسکورسیزی چقدر راحت بوده و ادامه داد:"راستش من حاضر بودم بدون دریافت هیچ پولی جلوی دوربین اسکورسیزی بروم. حتی حاضر بودم خانه‌ام را بفروشم و پولش را به اسکورسیزی بدهم تا بتوانم برای او بازی کنم. به نظر من چیزهایی در زندگی از مادیات مهم‌تر هستند و شما باید همیشه کاری را انجام دهید که برایتان مهم است."

وقتی رایان رینولدز برای بالاتر رفتن کیفیت Deadpool از جیبش خرج می‌کند

 ریت ریس و پائول ورنیک، دو نویسنده فیلم‌نامه فیلم Deadpool به تازگی در مصاحبه‌ای با شبکه AMC از یکی از کارهای جالب رینولدز پرده برداشتند. ظاهرا در زمان آماده‌سازی برای فیلم‌برداریِ این فیلم، بازیگران و کارگردان میل داشتند نویسنده‌ها در زمان فیلم‌برداری حاضر باشند اما استودیو برای کاهش هزینه‌ها به هیچ‌وجه زیربار این تصمیم نرفت.

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

در نهایت رایان رینولدز، ستاره فیلمِ دِدپول تصمیم گرفت برای بالا بردن کیفیت این فیلم، دستمزدِ اضافه نویسندگان را از جیب خودش پرداخت کند و به این ترتیب شرایط حضور فیلم‌نامه‌نویس‌های ددپول را در زمان فیلم‌برداری فراهم کرد.

وقتی عقیده داری لیاقت همکارت حقوق بیشتری است

چدویک بوزمنِ فقید و سیِنا میلِر در فیلمِ 21 Bridges هم‌بازی بودند و حالا سیِنا میلر در مصاحبه‌ای با اِمپایر درباره فداکاری بوزمن حرف زده است. ظاهرا حقوق دریافتی بوزمن برای این فیلم فاصله فراوانی با حقوق میلر داشته و میلر پیش از صحبت با تهیه کننده‌ها درباره این موضوع با بوزمن حرف می‌زند. در کمال تعجب بوزمن کاملا با موضعِ میلر موافق بوده و درنهایت حاضر می‌شود برای بالا رفتن حقوقِ همکارش، از بخشِ قابل توجهی از حقوقِ خود بگذرد.

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

سینا میلر توضیح می‌دهد:"راستش را بخواهید این اتفاق یکی از عجیب‌ترین تجربه‌های من در زندگی بود. به صورت معمولِ جوِ هالیوود انتظار داشتم پاسخ چدویک این باشد که "تو همان‌قدری حقوق می‌گیری که ارزشش را داری" اما پاسخ او، نگاهش به موضوع و رفتارش کاملا با انتظار من متفاوت بود. چدویک درمقابل تهیه‌کننده‌ها از من حمایت کرد و درنهایت حاضر شد از بخشی از حقوقش بگذرد تا به قول خودش من به آن چیزی که استحقاقش را دارم برسم. رفتار او بزرگوارانه، سخاوت مندانه و مملو از احترام بود."

فداکاری کیانو ریوز برای هم‌بازی شدن با آل پاچینو و جین هکمن

حتی اگر اندکی اخبار سلبریتی‌ها را دنبال کنید حتما از تواضع و بخشندگی کیانو ریوز شنیده‌اید. جالب است بدانید این فداکاری‌ها فقط به کمک به خیریه‌ها خلاصه نمی‌شود و این بازیگر محبوب بارها در فیلم‌های مختلف حاضر شده از میلیون‌ها دلار درآمد بیشتر بگذرد تا اثر نهایی باکیفیت‌تر و شایسته‌تر شود.

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

بر اساس اسناد کیانو ریوز در زمان پیش‌تولیدِ فیلمِ The Devil’s Advocate حاضر شد از میلیون‌ها دلار از درآمدش بگذرد تا تهیه کننده فیلم، امکان استخدام آل پاچینو در این فیلم را داشته باشد. بر اساس همین اسناد کیانو ریوز دقیقا همین رفتار را برای فیلم The Replacements داشته و با گذشتن از بخش قابل توجهی از قراردادش به سازندگان فیلم امکان استخدام جین هکمن را داده است.

دوست و همکارت مهم‌تر است یا ۱۱میلیون دلار پولِ ناقابل؟

در زمان ساخته شدن فیلم Tenacious D in The Pick of Destiny مشخص شد بازیگر اصلی این فیلم یعنی جک بلک با حقوق یک میلیون دلاری برای بازی در این فیلم موافقت کرده است. این درحالی بود که این بازیگر در آن زمان برای هیچ فیلمی حقوق کمتر از 12 میلیون دلار دریافت نمی‌کرد و به این ترتیب او از بخش قابل توجهی از حقوقش گذشته بود. بر اساس گزارش نیویورک تایمز بلک برای اطمینان از ساخته شدن این فیلم و البته هم‌بازی شدن با دوست و البته عضو گروه موسیقیش، کایل گس حاضر به چنین فداکاری شده و حتی همان مبلغ به اضافه 10 درصد فروش فیلم را هم با کایل قسمت کرده است.

تمام فداکاری‌های بزرگ بازیگران مشهور سینما

زمانی که خبرنگاران درباره این فداکاری از این بازیگر محبوب ژانرِ کمدی سوال کردند، جک بلک پاسخ داد:"بیخیال، برای چه کسی اهمیت دارد که من چقدر پول درمی‌آورم؟ مسئله مهم برای من اول ساخته شدنِ فیلمی درباره D بود و بعد از آن فقط این اهمیت داشت که من و کایل این فیلم را آن‌طور که دوست داریم بسازیم و بقیه صحبت‌ها به نظر من کاملا بی‌اهمیت است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عین ما ایرانی ها . به خاطر دوزار تو محل کار همچین زیرآب می زنن که کلا کن فیکون میشه زندگیت .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خدایی حق گفتی

    • طلوع

      اینایی که نوشتید اکثرشون ثروتمندن . اگه نیاز مالی داشته باز بخاطر عقیده ای که داری از نفع مالی بگذری واقعا مهمه

    • شروین

      دخیخخخخخن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج