اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۵۶۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خالدی: مسئولان سایپا با ما قرارداد نبستند!

مدافع سابق سایپا گفت: من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم، اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند.

ورزش سه: مدافع سابق سایپا گفت: من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند.

امید خالدی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است. وضعیت پایم به طور کامل خوب شده است و دو ماه است تمرینات خودم را شروع کردم. تمرینات انفرادی سخت است و جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد اما بدنم خیلی شرایط خوبی دارد و به فرم اصلی خودم نزدیک شده‌ام. ماجرای کرونا کمی به نفع ما شده اما سلامتی همه مهم‌ترین اتفاق است.

او درباره انتخاب تیم آینده‌اش گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم اما آن‌ها می‌خواهند وضعیت بدنی مرا ببینند. منتظرم لیگ شروع شود و در تمرینات این تیم‌ها شرکت کنم تا ببینیم در ادامه چه پیش می‌آید.

مدافع سابق سایپا در واکنش به جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: باید بگویم مسئولان سایپا خیلی معرفت گذاشتند که با من قرارداد نبستند. قبل از این که آقای دایی از تیم برود سفارش کرده بود قرارداد من و محمد سلطانی تمدید شود اما نمی‌دانم چه شد که دیگر از مسئولان سایپا خبری نشد و حتی فقط نصف هزینه عمل من را دادند. من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند. با مربی جدید آقای صادقی دو سال هم تیمی بودم و یک سال هم مربی من بوده و نمی‌دانم در نهایت چه شد.

او در پایان اضافه کرد: شاید به من اعتقاد نداشت اما من هم چیزی برای سایپا کم نذاشتم. در نهایت درصدی از قراردادم را بخشیدم و از این تیم رفتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج