اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۵۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام تبریک رئیس لیگ ژاپن به کاشیما آنتلرز

مورای میتسورو رئیس لیگ حرفه‌ای ژاپن با انشتار پیام تبریکی قهرمانی کاشیما آنتلرز در لیگ قهرمانان آسیا و کسب بیستمین جام توسط این تیم را تبریک گفت.

ورزش سه: مورای میتسورو رئیس لیگ حرفه‌ای فوتبال ژاپن با پیام تبریکی خطاب به باشگاه کاشیما آنتلرز گفت:" به باشگاه کاشیما آنتلرز به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. من به همراه آنتلرز که تا کنون جامهای متعددی به دست آورده و حالا یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کرده در جشن و شادی‌شان شریک هستم.

بعد از قهرمانی اوروا ردز در رقابتهای سال گذشته‌ی باشگاه‌های آسیا جامعه‌ی فوتبال ژاپن از قهرمانی امسال کاشیما شادمان است. من به اینکه رئیس جی‌لیگ هستم، لیگی که دو سال پیاپی قهرمان آسیا از آن بیرون آمده، به شدت افتخار می‌کنم".

میتسورو در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود نوشت:" در فصل جاری لیگ قهرمانان کاشیما با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه با اینکه باید در چند جبهه مبارزه می‌کرد و برنامه‌ی فشرده‌ای داشت ولی از مرحله‌ی گروهی رقابتهای آسیایی قدم به قدم پیروز شد و پیش رفت. کاشیما در بازی رفت فینال با ارائه‌ی یک بازی عالی ۲-۰ پیروز شد و در بازی برگشت هم با خواستن بازیکنان و همه‌ی عواملش توانست حملات رقیب را خنثی کند و در خانه‌ی حریف جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج