adexo3
۷۹۰۵۷۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

اصفهانیان: گل سایپا به پرسپولیس آفساید بود

رئیس کمیته داوران می گوید از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم، داوران در سه دیدار اشتباه تاثیرگذار داشتند.

ایسنا: فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه‌ای را برگزار کردیم و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

وی در ادامه افزود: در دیدار استقلال با سپاهان ، داور علیرغم قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کارهای تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد با استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می کرد.

اصفهانیان درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا و پرسپولیس اظهار داشت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متاسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داورباید پنالتی اعلام می کرد و به بیرانوند هم باید اخطار می داد.

رئیس کمیته داوران در پایان افزود: از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تاثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره عزیزم میگه سگ پیر گله ای نمیشه اخه مردک زرگر کرمانشاهی دیگه باید بازنشست بشن دیگه با تذکر ونصیحت کارشون راه نمی افته چند ساله زحمات تیم ها رو هدر میدن دیگه وقتش نرسیده تصمیم جدی بگیرین درمورد داوران پر اشتباه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی

      • ابوذر مهدور

        آقا چند تا سه امتیاز باید از پرسپولیس بگیرین تابی خیال بشین بسه اصلا یکی از دلایل موفقیتهای پرسپولیس تو آسیا نبود همین داورهای ایرانی وعرب بوده بسه دیگه مردم چه قدر باید بی عدالتی و تحمل کنن

    • هوادار قدیمی

      اخبار ورزشی اگر بتونه از شروع فصل خبر از ضرر وزیان داوریها تهیه کنه ممنون میشم البته هفته به هفته این کار را ادامه بده واز کارشناسیهای افراد متخصص استفاده کنه. مثل جدول گلزنان هر هفته اعلان بشه

    • رانبدعباسی

      چزاگزینشی مطالب رامیذاریدچراازپنالتی بیرانوند واخراج سیدجلال نمی نویسیداقاشمامطالب رادرست ارایه بدید بقیش باخوانده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج