اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۵۱۴۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

خالدی: هدف ما شکست استقلال و پرسپولیس است

مدافع چپ سایپا می‌گوید در دو دیدار پیش رو برابر استقلال و یک بازی مقابل پرسپولیس تنها برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند.

ورزش سه: امید خالدی درباره تاثیری که دومین وقفه بازی‌های لیگ برتر در روند نتیجه‌گیری سایپا داشته، اظهار کرد: دیگر تیم‌ها را نمی‌دانم ولی این وقفه‌ها همیشه به ضرر سایپا است چون فصل قبل و امسال هر وقت روی دور برد افتادیم، بازی‌ها تعطیل شدند و واقعا این تعطیلات روی اعصاب بازیکنان است.

او ادامه داد: اولین تیمی بودیم که بدنسازی را شروع کردیم و این وقفه‌های پیاپی لیگ بدن بازیکنان ما را دچار تحلیل می‌کند؛ با این وجود شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با استقلال هستیم تا حق‌مان را بگیریم.

مدافع سایپا درباره تاثیر امتیازگیری در مسابقات با تیم‌های بزرگ عنوان کرد: باید از بازی‌هایی مثل استقلال امتیاز بگیریم چون آخر فصل حسرت تک امتیازها را می‌خوریم؛ استقلال تیم بزرگ، پُر هوادار و دارای جوانان خوبی است ولی البته بازی‌هایشان بگیر، نگیر دارد؛ هر تیمی شرایط خوب و بد دارد و استقلال هم شروع بدی در این فصل داشت ولی الان خوب شده، ترکیب دست سرمربی این تیم آمده و بهتر کار می‌کند.

خالدی اضافه کرد: استقلال بخاطر هواداران زیادش مجبور است برای پیروزی تلاش کند ولی ما هم مقابل آنها دست و پا بسته نیستیم و بازیکنان با تجربه و خوب زیادی داریم که می‌توانیم از سه مسابقه پیش رویی که دو دیدار با استقلال و یک بازی با پرسپولیس داریم، بربیاییم؛ در بازی با این دو تیم نیز همیشه تمام بازیکنان فراتر از ۱۰۰ درصد توان خود گذاشتند تا به برد برسیم.

او یادآور شد: این هفته با استقلال، بعد از آن برابر پرسپولیس و دوباره در جام حذفی مقابل استقلال بازی خواهیم داشت، اما در این بین استقلال ۷ روز استراحت خواهد کرد و ما چهار روز، در حالی که برای این مسابقات حساس حتی یک روز استراحت هم برای موفقیت تیم تاثیرگذار است؛ یک دفعه دیدید بازی به ۱۲۰ دقیقه کشید و بدن ما کم آورد؛ آن وقت چه خواهد شد؟؛ با این حال درست است بازی‌های سختی داریم ولی ان‌شاالله از اولین بازی با موفقیت قدم برمی‌داریم و می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم.

مدافع چپ سایپا تصریح کرد: علی آقا(دایی) حتی در یک مسابقه هم نگفته برای مساوی بازی کنید؛ در لیگ و جام حذفی برابر استقلال و پرسپولیس فقط به دنبال پیروزی هستیم؛ ما با تمام وجود بازی می‌کنیم تا هرچه خواست خدا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو کشکت بساب بچه حتما تو خواب ببینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج