adexo3
۷۷۴۶۷۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

خریبین راضی به ترک الهلال نیست

عمر خریبین نمیثخواهد از الهلال برود و مدیر باشگاه هم طرفدار سفت و سخت اوست اما مدیر قلی باشگاه رسما از انتقال قرضی اش در ژانویه خبر داده و ظاهرا نمی شود جلوی این انتقال را گرفت.

ایران ورزشی: عمر خریبین نمیثخواهد از الهلال برود و مدیر باشگاه هم طرفدار سفت و سخت اوست اما مدیر قلی باشگاه رسما از انتقال قرضی اش در ژانویه خبر داده و ظاهرا نمی شود جلوی این انتقال را گرفت.

پنجشنبه شب در دقیقه ۷۱ بازی الهلال عمر خریبین به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و این تعویض در حالی رقم خورد که محمد بن فیصل مدیر جدید این باشگاه در این هنگام با سوت زدن اقدام به تشویق عمر خریبین کرد؛ بازیکنی که حالا دچار افت شده و حتی قرار است از زمستان راهی تیمی از لیگ مصر شود.

خریبین راضی به ترک الهلال نیست

باتوجه به خرید گومیس فرانسوی، عمرخریبین این فصل فرصت چندانی برای نمایش توانایی هایش به دست نیاورده. بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 و آقای گل دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا پس از یک مصدومیت نابهنگام، نتوانست شرایط قبلی را بازیابد و با افت نسبی مواجه شد، تا جایی که هنوز نتوانسته نخستین گلش در فصل جدید لیگ عربستان را به ثمر برساند.از طرفی به نظر می رسد مهاجم سوری الهلال نیز از انتقال به تیم مصری چندان رضایت ندارد.

گفتنی است مدیر قبلی باشگاه الهلال یعنی سامی الجابر، تصمیم گرفت عمر خریبین را به باشگاه پیرامیدز مصر قرض بدهد تا این بازیکن فرصت بیشتری برای نمایش توانایی هایش داشته باشد و همچنین باشگاه الهلال بتواند هر زمان که خواست او را به تیم بازگرداند. اما تصمیم مدیر جدید باشگاه الهلال چیزی غیر از این است، بن فیصل که علاقه زیادی به مهاجم سوریه ای الهلال دارد در این مدت بارها حمایتش را از این بازیکن نشان داده و ثابت کرده دوست ندارد در ژانویه عمر را بفروشد.

ولی پیش تر باشگاه الهلال به صورت رسمی خبر انتقال 6 ماهه این بازیکن را از ژانویه 2019 اعلام کرد و سامی الجابر او را به پیرامیدز، تیمی که تحت نظر ترکی آل شیخ وزارت ورزش عربستان است، به صورت 6 ماهه واگذار کرد.

پس از بازی پنجشنبه شب عمرخریبین صحبت دو پهلویی درباره آینده اش انجام داد و به نوعی گفت مشخص نیست راهی لیگ مصر بشود یا خیر. خسوس سرمربی پرتغالی الهلال نشان داده علاقه چندانی به این مهاجم گلزن و توانمند ندارد اما باتوجه به پیشینه تصمیمات مدیریتی در فوتبال عربستان، امکان دارد حتی یک سرمربی قربانی علاقه مدیر باشگاه به یک بازیکن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیر قلی باشگاه رسما از انتقال قرضی اش در ژانویه خبر داده

      مدیر قلی سمت جدیدیه؟؟؟؟
      خخخخ

    • بدون نام

      نمونه ای ازبی وفایی دنیاوالبته بی رحمی دنیای فوتبال این سوری که به تنهایی پنج گل ازشش گل فصل فبل الهلال به پرسپولیس رازدوبعدازیکی ازاین گلهایش به سمت هوادران تیم حریف رفت وباقصاوت تمام بااحساساتشان بازی کردحالاکارش به جایی رسیده که برای خواستن ویانخواستنش دعواست چه عبرت آموزاست سرگذشت این دلباخته سعودی هاکه حتی بهانه بسیاری ازاستقلالیها شده بودتااورابرسر هواداران پرسپولیس بکوبندکه تیمشان دریک قدمی فینال حذف شده بودشایدسن خودخریبین هم قدندهدکه این صحبت جیووانی البربازیکن اسبق وبرزیلی بایرن مونیخ راجایی خوانده باشد وقتی اورابه تیم دیگری واگذارکرده بودندکه گفته بودبازیکن هامثل برده اندیعنی تاوقتی دراوجندخواستنی اندوگرنه بایدفکررفتن باشندالبته نه هربازیکنی ونه درهرتیمی

    • بدون نام

      به به لونگ سوراخ کن کی بودی از شش تا گل پنج تا چطوری زدی جون من بیا اس اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج