adexo3
۷۵۵۸۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ویدال چه شماره‎ای در بارسلونا خواهد پوشید؟

آرتورو ویدال که به تازگی از بایرن مونیخ به بارسلونا منتقل شده صبح دوشنبه به هواداران معرفی شده است و این در حالی است که هنوز شماره پیراهنش مشخص نیست.

خبرگزاری مهر: آرتورو ویدال، بازیکن اهل شیلی انتقالش را تیم فوتبال بایرن مونیخ به بارسلونا را قطعی کرد و دوشنبه صبح بعد از گذراندن آزمایش‎های پزشکی از او رونمایی شد و قراردادش را امضا کرد. اما در مراسم معارفه او شماره‎ای پشت پیراهن او نبود. در نتیجه این سوال برای هواداران پیش آمد که پیراهن او چه شماره‎ای خواهد داشت.

دو شماره‎ای که خود او ترجیح می‌دهد یکی از آن‌ها را داشته باشد ۹ و ۲۳ بوده است. او در بایر لورکوزن، یووه و بایرن این شماره‌ها را به تن می‏‎کرده است. اما در بارسلونا انتظار می‏‌رود بعد از رفتن آندرس اینیستا از تیم کاتالانی و این که او به عنوان جانشین ستاره کهنه‎کار اسپانیایی وارد تیم شده، پیراهن شماره ۸ را به تن کند.

هرچند در تیم کاتالانی شماره‎های دیگری هم آزاد هستند. شماره ۷ مربوط به آردا توران بوده است، شماره ۸ اینیستا آزاد است، ۱۲ و ۱۵ آزاد هستند، شماره ۱۶ را دلوفئو به تن می‏‌کرد، دینیه شماره ۱۹ می‎پوشید و ویدال هم پیراهن شماره ۲۲ را داشت. همچنین ساموئل اومتیتی شماره ۲۳ را می‏‌پوشد و در نتیجه ویدال باید از بین شماره‎های موجود یکی را به تن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج