adexo3
۷۰۶۹۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مسجدسلیمان امشب عروسی می‌شود؟

هفته سی‌وسوم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول به اوج رسیده است.

شهروند: هفته سی‌وسوم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول به اوج رسیده است. تیم‌های بالای جدول برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دیدارهای امروز سرنوشت هر دو تیم صعود‌کننده به لیگ برتر مشخص شده و رقابت‌های هفته پایانی این لیگ تشریفاتی شود. پس از ساعت١٧ به انتظار تعیین تکلیف لیگ یک می‌نشینیم.

لیگ یک داغ‌تر از همیشه

لیگ دسته اول فوتبال ایران در هفته‌های پایانی خود حتی بیشتر از لیگ برتر جذاب می‌شود، چون تیم‌های مدعی صعود سعی می‌کنند از تمام داشته‌ها و امکانات خود برای رسیدن به لیگ برتر استفاده کنند. مشخص نشدن تکلیف تیم‌های صعود‌کننده در هفته یکی مانده به آخر هم باعث شده دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک حساس‌تر از همیشه شود. با نتایجی که در هفته سی‌ودوم رقم خورد، هنوز صعود هیچ تیمی قطعی نشده و رقابت بین ٥تیم ابتدای جدول برای رسیدن به لیگ برتر ادامه دارد. نزدیک‌بودن امتیازات و تقابل تیم‌های مدعی با هم در هفته سی‌وسوم، رقابت بالانشینان را از همیشه داغ‌تر کرده است.

صعود نفت قطعی می‌شود؟

تیم‌های نفت مسجد سلیمان، خونه‌به‌خونه، فجر، نساجی و بادران ٥ تیم ابتدای جدول هستند که شانس صعود به لیگ برتر را دارند. در بین این تیم‌ها نفت صدرنشین با ٦٤ امتیاز در رده اول قرار دارد و امروز میهمان بادران است. نفتی‌ها امروز حتی در صورت تساوی مقابل بادران و کسب یک امتیاز هم می‌توانند صعودشان را قطعی کنند و در این صورت دیدار هفته آخر آنها مقابل مس رفسنجان تشریفاتی خواهد شد. درواقع شاگردان محمود فکری با یک تساوی از دو دیدار باقی‌مانده صعود می‌کنند، مگر این‌که در دو دیدار باقی مانده این تیم برابر بادران و مس رفسنجان اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهد و رویای مسجد سلیمانی‌ها بر باد برود.

اسکوچیچ در یک قدمی خوشبختی

بعد از نفت مسجدسلیمان تیمی که بیشترین شانس صعود را دارد، خونه‌به‌خونه بابل است. خونه‌به‌خونه که هفته گذشته با استفاده از غفلت بقیه تیم‌های مدعی به ٤ امتیازی صدرنشین رسید، با نساجی و فجر نیز اختلاف را به ٢ امتیاز رساند تا از بیشترین شانس صعود پس از نفت مسجد سلیمان برخوردار باشد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در دو بازی پیش‌رو به مصاف اکسین و برق جدید شیراز می‌روند و در صورتی که دیدار دو تیم مدعی فجرسپاسی و نساجی با تساوی همراه شود و خونه‌به‌خونه مقابل اکسین پیروز شود، صعود این تیم به لیگ برتر قطعی خواهد شد که در این صورت امروز پرونده لیگ یک کاملا بسته می‌شود، البته سرنوشت خونه‌به‌خونه بستگی زیادی به نتیجه مهمترین بازی امروز دارد.

حبس نفس‌ها در قائمشهر

مهمترین دیدار هفته سی‌وسوم که می‌تواند رقابت در لیگ یک را همچنان داغ نگه دارد و مشخص شدن تکلیف دومین تیم صعود‌کننده را به هفته آخر بکشاند، دیدار فجر سپاسی و نساجی قائمشهر است. شکست هفته گذشته فجر سپاسی مقابل مس باعث شد این تیم ٥٨ امتیازی بماند و به رتبه سوم جدول سقوط کند. از طرف دیگر نساجی هم با تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان با فجر هم‌امتیاز شد و در دیدار امروز این دو تیم، تیمی می‌تواند همچنان به صعود امیدوار بماند که پیروز شود. درواقع مساوی بدترین نتیجه ممکن برای فجر سپاسی و نساجی خواهد بود و این دو تیم نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارند. تساوی فجر و نساجی و برنده شدن خونه‌به‌خونه در دیدار با اکسین باعث می‌شود تیم بابلی صعود قطعی خود به لیگ برتر را جشن بگیرد، اما در غیر این صورت همه چیز به هفته آخر موکول خواهد شد.

از طرف دیگر تساوی فجر و نساجی امید تیم بادران را هم برای لیگ برتری شدن زنده نگه می‌دارد. تیم متمول بادران با وجود قرار گرفتن در رده پنجم و کسب ٥٩ امتیاز می‌تواند در صورت پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و برد در هفته آخر به صعود امیدوار باشد. البته بادران در صورتی می‌تواند همچنان امیدوار بماند که بقیه تیم‌های مدعی مثل خونه‌به‌خونه، فجر و نساجی در دیدار هفته پایانی خود شکست بخورند. البته شانس بادران از بقیه تیم‌ها برای صعود کمتر است و درواقع آنها بیشتر روی کاغذ شانس دارند تا در واقعیت. ضمن این‌که تمام موارد مطرح شده در بالا احتمالات است و برای این‌که میهمان‌های جدید لیگ یک را بشناسیم، باید همچنان چشم به بازی‌های مهیج لیگ یک در دوهفته پایانی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج