adexo3
۷۰۲۷۸۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حسین کلانی: نظر کی‌روش هم یک نظر است

حسین کلانی می‌گوید حمید استیلی با رایی قاطع مدیرفنی تیم امید شده است.

خبرآنلاین: حسین کلانی پیشکسوت محبوب فوتبال ملی و پرسپولیس که به تازگی به عضویت کمیته فنی و توسعه فوتبال ایران در آمده است، می گوید: «در جلسه عصر چهارشنبه گذشته مان حمید استیلی با اکثریت قاطع به عنوان مدیرفنی تیم امید انتخاب شد. تقریبا همه او را گزینه ای مناسب شناختیم. در این مورد اصلا تردیدی نداشتیم. او کاری فراتر از یک عضو تزئینی دارد. او قدرت مدیریت خوبی دارد و به خوبی می تواند مدیریت فنی و کارهای دیگر را انجام دهد.»

او درباره سرمربی آینده تیم امید هم گفت: «قرار شد در جلسه بعدی با حضور خود حمید استیلی درباره سرمربی آینده تیم امید تصمیم بگیریم. سعی می کنیم بهترین انتخاب را برای این تیم داشته باشیم. به هر حال خیلی این تیم ارزشمند است و باید کاری کنیم که انتخاب مان، بهترین انتخاب باشد.»

او درباره اینکه کی روش خیلی شفاف گزینه اش برای تیم امید را معرفی کرده بود هم گفت: «قطعا رای آقای کی روش و نظرشان هم در جلسه انتخاب سرمربی بررسی می شود. او سرمربی تیم ملی است و به فکر بهترین ها برای فوتبال ایران. نظر ایشان محترم است و به عنوان یک رای مورد بررسی قرار می گیرد. البته من در این مدت هم بارها گفتم همه باید از تیم ملی حمایت کنند و این تعامل میان باشگاه ها با کی روش وجود داشته باشد و امیدوارم بعد از تیم اصلی که به جام جهانی رسیده از تیم امید هم طوری حمایت شود تا بعد ۴۰ سالدوباره به المپیک برویم .»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استیلی چه سابقه درخشانی داشته اخه کیروش بزرگ جزو۱۰تااول جهان

    • بدون نام

      خوب جناب استیلی کارنامه موفقی در نابودی تیمها داشته مدیریت ایرانی ها هم که کلا هدفش نابودیه پس انتخاب عالیه ونابودی با موفقیت انجام خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج