adexo3
۶۸۷۱۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیگرینی: من و فرگوسن یک اشتباه مشابه داشتیم

سرمربی سابق منچسترسیتی عنوان کرد او و سر الکس فرگوسن یک اشتباه مشابه را انجام دادند.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی استار، مانوئل پیگرینی از سال ۲۰۱۳ هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۱۶ در این تیم بود و موفق شد یک قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی جام اتحادیه را به دست بیاورد. تیم او در فصل آخر در رده چهارم قرار گرفت و باعث شد سران باشگاه منچسترسیتی به سراغ پپ گواردیولا بروند و این مربی ‌اسپانیایی را جانشین او کنند.

مانوئل پیگرینی درباره دوران حضورش در منچسترسیتی گفت‌: من فکر می‌کنم فرگوسن هم مثل من این اشتباه را داشت که زودتر از این که قراردادش به پایان برسد، خداحافظی خودش را اعلام کرد. من نباید این کار را انجام می‌دادم. این تاثیر بدی روی تیم و نگرش بازیکنان به مربی داشت. من فکر می‌کنم در فصل آخر می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم ولی خبر جدایی باعث شد کمی شرایط تیم از بین برود.

سرمربی سابق منچسترسیتی در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: تفاوت‌های زیادی بین من و گواردیولا در منچسترسیتی وجود دارد. نه تنها برای من بلکه برای گواردیولا هم مشکلاتی در منچسترسیتی وجود داشت. او در بارسلونا سال‌های زیادی سرمربیگری کرد و در حال‌ حاضر هم در منچسترسیتی به دنبال این است که دوران خوش حضورش در بارسلونا را تکرار کند ولی من فکر می‌کنم که هر دوی ما تفاوت‌های داریم. در حال‌ حاضر باشگاه از گواردیولا حمایت می‌کند و برای باشگاه مهم است که تیم به موفقیت برسد.

منچسترسیتی امشب (چهارشنبه) باید در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بازل برود که این دیدار در اتحاد برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج