adexo3
۶۶۸۰۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نریمان جهان: نفت نوین کاملا دفاعی بازی کرد

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نفت تهران مقابل ما با سیستم کاملا دفاعی بازی کرد و به همین علت کار برای ما سخت شده بود.

خبرگزاری میزان: سامان نریمان‌جهان در خصوص تساوی تیمش مقابل نفت نوین تهران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در مجموع هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند، البته به خوبی می‌دانستیم که نفت تهران مقابل ما دفاعی بازی می‌کند. تیم نفت تهران در طول بازی بیشتر سعی کرد با سیستم دفاعی بازی کند به همین علت کار برای ما سخت شده بود. ما بازی خوبی نسبت به حریف انجام دادیم گل تساوی را هم دقیقا روی بی‌تجربگی بازیکنان تیم دریافت کردیم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در رابطه با نوار تساوی‌های این تیم در لیگ برتر گفت: چند هفته‌ای است که تیم ما مقابل حریفان به تساوی می‌رسد البته تساوی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و انجام یک بازی تماشایی مقابل این تیم برای ما یک برد محسوب می‌شود. چون تا دقیقه ۵+۹۰ هم توانسته بودیم این تیم را شکست دهیم.

نریمان‌جهان افزود: مقابل تیم نفت نوین تهران هم حق ما برد بود که متاسفانه علاوه بر این دیدار، در چند بازی اخیر ما توانستیم بازی قابل قبولی را برگزار کنیم. به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان تیم نتوانستیم تیم حریف را شکست دهیم که سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده نتایج را جبران کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما ۳ دیدار پشت سرهم در خانه داریم که فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم امتیازات قابل قبولی را کسب کنیم. شرایط برای کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی مناسب است و تمام تلاشمان را برای این موضوع انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج