adexo3
۴۹۱۴۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: دنبال ضد فوتبال نبودیم

مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از بازی با استقلال گفت: هر دو تیم به دنبال برد بودند و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه ایجاد کردند و ما هرگز دنبال ضد فوتبال نبودیم.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از بازی با استقلال گفت: هر دو تیم به دنبال برد بودند و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه ایجاد کردند و ما هرگز دنبال ضد فوتبال نبودیم.

میثم حسینی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و انصافا فوتبال خوبی هم ارائه دادند. هم تیم ما و هم استقلال فرصت‌های خوب گلزنی داشتند و فکر می‌کنم هواداران از تماشای این مسابقه لذت بردند.

وی افزود: ضمن خسته نباشید به همه بازیکنان دو تیم و همچنین هواداران باید بگویم که ما امروز هرگز دنبال ضدفوتبال نبودیم. حتی تا دقیقه ۶۰ که یک بر صفر از استقلال جلو بودیم فرصت گلزنی داشتیم و بعد از خوردن گل هم دنبال گلزنی بودیم. وقتی آنها قربانی و رضایی را در خط حمله گذاشته و توپ‌های بلندی را برای این دو بازیکن ارسال می‌کردند طبیعی بود که هافبک‌های‌مان از بازی خارج شده و در محوطه جریمه خودمان تجمع کنیم.

حسینی راجع به پنالتی که در این بازی برای استقلال گرفته شد، عنوان کرد: من از صحنه دور بودم اما مصطفی احمدی خودش گفت که هیچ خطایی روی اسماعیلی مرتکب نشده و داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج